Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
28.09.20 , 10:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      Система продажи он-лайн билетов УЗ booking.uz.gov.ua

Pages: 1 ... 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 [251] 252 253 254
Reply | Print
Author Topic: Система продажи он-лайн билетов УЗ booking.uz.gov.ua  (Read 849666 times)
Vovan
Active user

Posts: 204


View Profile
« Reply #2500 on: 27.08.20 , 21:08 »
Share Reply with quote

І це дуже великий до речі плюс, бо якщо всередині держав квиток продавався по "межгосу", разів в п'ять більше в гривнях, ніж зараз(до прикладу Мінськ-Гомель продавався за 500 гривень плацкарт, а зараз 160 гривень,  але можна вже заплатити ті ж гроші гривнями одразу в Украіні, а не заходити в разі економіі грошей на розбивці мєжгоса по кордону на сайт БЧ.
І саме цікаве є те, що ці ж 20 чи 30 тисяч рублів, які були гривнями (я про Москва-Владивосток) в цей же момент моментально перетворились на 5 - 5500 гривень!!!
 Я Вам насправді не брешу, зайдіть на сайт самі переконаєтесь про що я кажу.
« Last Edit: 27.08.20 , 21:08 by Vovan » Logged
Megapups
Active user

Posts: 12557


View Profile
« Reply #2501 on: 27.08.20 , 21:08 »
Share Reply with quote

Такая шара действует только на внутренние поезда. То есть билет Гомель-Минск стоил бы одинаково (ну там фирменный или нет, понятно, короче) на внутренний поезд и, скажем Одесса-Минск, если покупать в белорусской кассе. Если же покупать в украинской кассе, то на Внутрибелорусский поезд билет был бы дешевле в разы, чем на Одесса-Минск.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22955


View Profile
« Reply #2502 on: 27.08.20 , 23:08 »
Share Reply with quote

Quote
Чи має він право на покупку так званого внутрішньобілоруського або внутрішньоросійського квитка на сайті УЗ з обміном бланку замовлення у касі
так.
Є лише один екзотичний випадок, на котрий така покупка неможлива - це сапсани Москва - СПб. Там відпочатку виявилась проблема з множником для МГПТ (як я розумію - множник там більший, ніж припустимі значення для цього поля у архаїчному протоколі міжсистемки від Експрес-2, а оскільки саме по цьому протоколу обмінюються інформацією Е-УЗ і Е-3 - то проблема має місце, але оскільки при взаємодії інших ніж УЗ залізниць - цей протокол не використовується і з жодними іншими поїздами окрім Сапсанів проблема не виникає - було простіше просто заблокувати продаж на Сапсани в Україні, а не щось там переробляти, щоб проблеми не було).
І от не знаю чи коректно беруться місця в вагони категорії вище СВ - тобто у всякі там VIP.

Quote
Але така купівля з фінансової точки зору немає сенсу, бо квиток вийде дуже дорогим, так як УЗ його все одно продасть по "мєжгос" тарифу.
так було донещодавна.
тепер трохи інакше.
Quote
що вже з початку року, а точніше з початку карантину,  УЗ "зкинула" цінник
Це неправильне формулювання. УЗ ніколи там нічого не "накручувала". Зрозумійте, раніше, коли Ви переплачували наприклад в касі УЗ по тарифу МГПТ в кілька разів за внутрішній квиток наприклад по Білорусі - зайві гроші одержувала зовім не УЗ, як можна було б подумати, а БЧ. Просто забирали у пасажира ці гроші руками УЗ, але потім всі ці кошти надходили до БЧ, УЗ залишала собі винятково комісійний збір.
І навпаки, коли в іншій країні хтось переплачував в кілька разів купуючи здуру внутрішній квиток по Україні - ось тут як-раз оббирали пасажира руками іншої залізниці на користь УЗ. Тут до-речі нічого не змінилось, внутрішньоукраїнські квитки поза Україною як і раніше продаються по тарифу МГПТ.
Quote
і продає тепер на внутрішні закордонні потяги (Білорусь та Росія )згідно курсу.
Ця зміна не має жодного стосунку до карантину і це взагалі не було рішенням УЗ.

Про це домовились залізниці ще позаминулого року на зустрічи в Бішкеку аж у 2018 і на форумі про це писали.
Як там вносились пропозиції різних країн і хто був за, а хто проти - з тих докумекнтів що опубліковано - не видно.  Але судячи з формулювань кінцевої домовленості
4.2.5. При следовании пассажира в пределах одного государства в вагоне принадлежности
железнодорожной администрации этого государства стоимость билета и плацкарты, а также
перевозочных документов, определяется по внутреннему тарифу этого государства
(за исключением железнодорожной администрации Украины), независимо от места
приобретения проездного документа. Внутренний тариф пересчитывается в швейцарские
франки на дату оформления проездного документа в соответствии с национальным законодательством

Оформление проездных и перевозочных документов от станций другого государства во внутреннем
сообщении железнодорожной администрации Украины, производится по тарифу МГПТ.


і


Установить, что на железнодорожных администрациях, у которых программное
обеспечение национальных систем продаж не доработано, действует порядок,
при котором продажа проездных документов на территории одного государства
во внутреннем сообщении другого государства осуществляется по тарифу МГПТ.


можна припустити що делегації інших країн були за цю зміну, а делегація України - схоже єдина була проти, тому зійшлись на тому, що нові зміни вводяться для інших країн, крім України.

І ось цей пункт про доробку програмного забезпечення, щоб відмазуючись нею можна було продовжувати у себе продавати по-старому невизначений час навіть коли всі інші перейдуть на новий порядок - можна припустити - теж випросив хтось, у кого програмне забезпечення не Експрес-3. Бо тим, у кого Експрес-3 такого роду відмазка все-одно ніяк не згодилась-би. Тобто це могла бути лише одна з трьох країн - Україна, Грузія, або Азербайджан, і нескладно здогадатись, що це також була саме Україна.
« Last Edit: 27.08.20 , 23:08 by Maxy » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22955


View Profile
« Reply #2503 on: 27.08.20 , 23:08 »
Share Reply with quote

Купити і розрукувати в касі УЗ "внутрішній" квиток для поїздки між станціями РЖД чи БЧ звісно можна. Але така купівля з фінансової точки зору немає сенсу, бо квиток вийде дуже дорогим, так як УЗ його все одно продасть по "мєжгос" тарифу.
Була і друга частина питання -чи має данний квиток юридичну силу в Білорусі/Росії, чи пустять з квитком іноземної держави у поїзд, де буде написано юридичну адресу Київ, вулиця Єжи Гедройця 5, замість московських та мінських адрес?.
так, пустять, не хвилюйтесь.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22955


View Profile
« Reply #2504 on: 27.08.20 , 23:08 »
Share Reply with quote

І це дуже великий до речі плюс, бо якщо всередині держав квиток продавався по "межгосу", разів в п'ять більше в гривнях, ніж зараз(до прикладу Мінськ-Гомель продавався за 500 гривень плацкарт, а зараз 160 гривень,  але можна вже заплатити ті ж гроші гривнями одразу в Украіні,
і в чому тут плюс? Хіба була якась проблема з купівлею внутрішнього квитка через сайт? Проблема як-раз була з тим, щоб взяти внутрішній квиток на міжнародний поїзд що прямує з України наприклад тої-ж Білорусі і зміна, котру Ви ось зараз зауважили - цю проблему не вирішує.
Quote
а не заходити в разі економіі грошей на розбивці мєжгоса по кордону на сайт БЧ.
Вам справді настільки важко було зайти на сайт БЧ замість сайту УЗ коли Ви раніше потребували внутрішньобілоруського квитка?

Єдина різниця, котру я бачу - що раніше були люди, переважно старшого віку, котрі усього цього взагалі не знали, і переплачували купуючи в касі внутрішній квиток на проїзд по іншій країні. Тепер незалежно від того знають чи ні -такі люди вже не переплачуватимуть.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5331


View Profile
« Reply #2505 on: 28.08.20 , 02:08 »
Share Reply with quote

Quote
Чи має він право на покупку так званого внутрішньобілоруського або внутрішньоросійського квитка на сайті УЗ з обміном бланку замовлення у касі
так.
Є лише один екзотичний випадок, на котрий така покупка неможлива - це сапсани Москва - СПб. Там відпочатку виявилась проблема з множником для МГПТ (як я розумію - множник там більший, ніж припустимі значення для цього поля у архаїчному протоколі міжсистемки від Експрес-2
А неизвестно, на чем ее код вообще написан? Мне она казалась всегда каким-то эволюционным предшественником, не потомком даже, 1С...
Logged
Vovan
Active user

Posts: 204


View Profile
« Reply #2506 on: 28.08.20 , 10:08 »
Share Reply with quote

Quote
Чи має він право на покупку так званого внутрішньобілоруського або внутрішньоросійського квитка на сайті УЗ з обміном бланку замовлення у касі
так.
Є лише один екзотичний випадок, на котрий така покупка неможлива - це сапсани Москва - СПб. Там відпочатку виявилась проблема з множником для МГПТ (як я розумію - множник там більший, ніж припустимі значення для цього поля у архаїчному протоколі міжсистемки від Експрес-2, а оскільки саме по цьому протоколу обмінюються інформацією Е-УЗ і Е-3 - то проблема має місце, але оскільки при взаємодії інших ніж УЗ залізниць - цей протокол не використовується і з жодними іншими поїздами окрім Сапсанів проблема не виникає - було простіше просто заблокувати продаж на Сапсани в Україні, а не щось там переробляти, щоб проблеми не було).
І от не знаю чи коректно беруться місця в вагони категорії вище СВ - тобто у всякі там VIP.

Quote
Але така купівля з фінансової точки зору немає сенсу, бо квиток вийде дуже дорогим, так як УЗ його все одно продасть по "мєжгос" тарифу.
так було донещодавна.
тепер трохи інакше.
Quote
що вже з початку року, а точніше з початку карантину,  УЗ "зкинула" цінник
Це неправильне формулювання. УЗ ніколи там нічого не "накручувала". Зрозумійте, раніше, коли Ви переплачували наприклад в касі УЗ по тарифу МГПТ в кілька разів за внутрішній квиток наприклад по Білорусі - зайві гроші одержувала зовім не УЗ, як можна було б подумати, а БЧ. Просто забирали у пасажира ці гроші руками УЗ, але потім всі ці кошти надходили до БЧ, УЗ залишала собі винятково комісійний збір.
І навпаки, коли в іншій країні хтось переплачував в кілька разів купуючи здуру внутрішній квиток по Україні - ось тут як-раз оббирали пасажира руками іншої залізниці на користь УЗ. Тут до-речі нічого не змінилось, внутрішньоукраїнські квитки поза Україною як і раніше продаються по тарифу МГПТ.
Quote
і продає тепер на внутрішні закордонні потяги (Білорусь та Росія )згідно курсу.
Ця зміна не має жодного стосунку до карантину і це взагалі не було рішенням УЗ.

Про це домовились залізниці ще позаминулого року на зустрічи в Бішкеку аж у 2018 і на форумі про це писали.
Як там вносились пропозиції різних країн і хто був за, а хто проти - з тих докумекнтів що опубліковано - не видно.  Але судячи з формулювань кінцевої домовленості
4.2.5. При следовании пассажира в пределах одного государства в вагоне принадлежности
железнодорожной администрации этого государства стоимость билета и плацкарты, а также
перевозочных документов, определяется по внутреннему тарифу этого государства
(за исключением железнодорожной администрации Украины), независимо от места
приобретения проездного документа. Внутренний тариф пересчитывается в швейцарские
франки на дату оформления проездного документа в соответствии с национальным законодательством

Оформление проездных и перевозочных документов от станций другого государства во внутреннем
сообщении железнодорожной администрации Украины, производится по тарифу МГПТ.


і


Установить, что на железнодорожных администрациях, у которых программное
обеспечение национальных систем продаж не доработано, действует порядок,
при котором продажа проездных документов на территории одного государства
во внутреннем сообщении другого государства осуществляется по тарифу МГПТ.


можна припустити що делегації інших країн були за цю зміну, а делегація України - схоже єдина була проти, тому зійшлись на тому, що нові зміни вводяться для інших країн, крім України.

І ось цей пункт про доробку програмного забезпечення, щоб відмазуючись нею можна було продовжувати у себе продавати по-старому невизначений час навіть коли всі інші перейдуть на новий порядок - можна припустити - теж випросив хтось, у кого програмне забезпечення не Експрес-3. Бо тим, у кого Експрес-3 такого роду відмазка все-одно ніяк не згодилась-би. Тобто це могла бути лише одна з трьох країн - Україна, Грузія, або Азербайджан, і нескладно здогадатись, що це також була саме Україна.

Якщо мені перший абзац з Бішкеку зрозумілий, і я його зрозумів так, що Москва-Брянськ продається по внутрішньому тарифу, а на цей же відрізок у потязі Киів Москва продається по мєжгосу, бо склад УЗ, то можна тепер так само пояснити і другий абзац, що як це "Оформление проездных и перевозочных документов от станций другого государства", тобто якщо купляти в білоруській  касі квиток Киів Одеса, то продасться по мєжгосу, . Але вибачте , сенс тоді в цьому який купляти навіть білорусам  за 100 з чимось рублів внутрішній квиток по Україні на той же допустимо Мінськ-Одеса, якщо можна спокійно в обидва напрямки купити на сайті УЗ?
Але аналогічний Мінськ Запоріжжя не продається в інтернеті в сторону Украіни, лише у касі.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 204


View Profile
« Reply #2507 on: 28.08.20 , 10:08 »
Share Reply with quote

Невеликий ліричний відступ. Для довідки, любителям "русского мира" (слава Богу , таких немає на форумі), ті, хто проживає зараз в анексованому Криму, і кричали в 2014 "Россия" , посилаючись на попередні пости, хочу зазначити, що на сайті УЗ продаються квитки на потяги , що курсують зараз до Криму через Керченський міст, АЛЕ до станціі Тимашевская, НАВІТЬ не до Тамані! (Бо логічно, що вона нещодавно з'явилась, система її бачить, але не продає. )Тобто поізди зі сполученням СПБ-Тимашевская і т.д. І з цього випливає, що яке право УЗ має продавати на ці потяги, незважаючи, що навіть і не до анексованого Криму є зараз продаж?
Logged
Vovan
Active user

Posts: 204


View Profile
« Reply #2508 on: 28.08.20 , 18:08 »
Share Reply with quote

Я веду до того з цієї ситуації , що яке право УЗ має продавати квитки на потяг 7/8 СПб-Севастополь, який продається до тієї ж Тимашевської, але видно його як СПб-Москва , і при цьому не Казанська, а Октябрська?))
Logged
sean
Active user

Posts: 5085


View Profile
« Reply #2509 on: 28.08.20 , 19:08 »
Share Reply with quote

Шо це за потоки свідомості в різних гілках?
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 [251] 252 253 254
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!