Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.12.18 , 20:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      Система продажи он-лайн билетов УЗ booking.uz.gov.ua

Pages: 1 ... 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 [200] 201 202 203 204 205 206 207
Reply | Print
Author Topic: Система продажи он-лайн билетов УЗ booking.uz.gov.ua  (Read 613034 times)
sean
Active user

Posts: 3386


View Profile
« Reply #1990 on: 06.12.18 , 12:12 »
Share Reply with quote

Та як не було. Вони ж пишуть ото середнім пальцем лівої ноги.
Logged
skuadro
User

Posts: 34


View Profile
« Reply #1991 on: 07.12.18 , 11:12 »
Share Reply with quote

Сегодня вернулось бабло за неуспешную покупку 4-го числа
Терзали смутные сомнения, что так легко и относительно быстро обойдется после такого-то сбоя, но таки "пронесло"
Logged
sean
Active user

Posts: 3386


View Profile
« Reply #1992 on: 07.12.18 , 11:12 »
Share Reply with quote

Та ладно. В сучасній реальності усі повертають швидко. Це ж навіть не п'ять років тому. І як би то Вас мало не "пронести"? :)
Logged
maodze
User

Posts: 114


View Profile
« Reply #1993 on: 07.12.18 , 12:12 »
Share Reply with quote

Подскажите внутренние поезда, на билетах написано Цей Посадочний документ є підставою для проїзду без звернення у касу.
Билеты не распечатал, а добавил в эппл валлет, пропустят в поезд с такими билетами с экрана телефона? Или лучше в кассе получить?
Logged
sean
Active user

Posts: 3386


View Profile
« Reply #1994 on: 07.12.18 , 12:12 »
Share Reply with quote

Непотрібно іти в касу.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9330


View Profile
« Reply #1995 on: 07.12.18 , 14:12 »
Share Reply with quote

Та як не було. Вони ж пишуть ото середнім пальцем лівої ноги.
Там же СММщик за 75К грн у місяць трудиться "у поті чола", а Ви таке пишете...  ;D
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #1996 on: 07.12.18 , 19:12 »
Share Reply with quote

Поясніть, хто знається краще на мережевих технологіях: чи можна було б ГІОЦу для "спілкування" з платіжними системами виділити окремий логічний (чи навіть фізичний більшої гарантії) комунікаційний канал, щоб система Букінг могла отримувати підтвердження (квитанції) про успішну оплату тих замовлень, які системі вдалося дотягнути до етапу "на оплату". Тобто, якщо вже потенційному пасажиру так пощастило, що він дійшов до етапу "оплата", то наступний етап (отримання підтвердження платіжної системи) повинен бути хоча б в 10 раз гарантованіший, тобто канал зв'язку повинен бути в 10 раз менш зайнятий... а щоб це гарантувати, то краще прокласти окремий "кабельок" (в т.ч. оптичну жилу)... і тоді не потерпатимуть ті, хто сплатив за замовлення... і отримають квитки. Правильний хід думки?

п.м. Зараз модель вибудувана так, як в передових магазинах часів застою (в СРСР), тільки в "електронному еквіваленті": покупець стояв у черзі на оформлення покупки, йому називали суму, він йшов до касира, стояв теж у черзі, називав номер відділу і суму, давав готівку, касир видавала чек, потім знову стояв у черзі, аби той чек обміняти на відкладений для нього товар... тільки в нашому випадку з Букінгом "людині з чеком" потрібно ставати ще раз в ту первинну чергу, але регламент каже "15хв і допобачення"... тобто "людина з чеком" стоїть хоча б 16хв, і "все пропало".

Quote
Покупки происходили так:
— если цена заранее известна, то просто выбивался чек в нужный отдел и с этим чеком покупался товар.
— а если цена неизвестна (например, надо взвесить грамм триста колбасы), то товар сначала взвешивался (плюс-минус сколько-то грамм, чтобы одним кусочком). Продавец заворачивала колбасу в бумагу, карандашом писала на ней сумму, покупатель шел в кассу и на эту сумму выбивал чек.
https://habr.com/post/376385/ (там є відео роботи цього монстра)
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #1997 on: 07.12.18 , 19:12 »
Share Reply with quote

Роботу кас київського вокзалу було продовжено до кінця доби.
а на вокзалі досі не було цілодобової каси?!

Та як не було. Вони ж пишуть ото середнім пальцем лівої ноги.
Там же СММщик за 75К грн у місяць трудиться "у поті чола", а Ви таке пишете...  ;D

Тим писакам здалося, що не було, бо вони туди, мабуть, ніколи не заходили. Це не Прага, чи інші столичні вокзали, де закривають весь вокзал на три нічних години.
Формально може й не бути цілодобової каси, але (до цього квиткового інциденту) усім пасажирам вистачало касирів. Цілком можливо, що продовжили тривалість зміни касирів (одні пізніше пішли зі зміни, а інші раніше прийшли на зміну), і цього було достатньо, але ж не уміють написати це по нормальному.

... ще гірше у псевдомедійників, коли їм доводиться оперувати із цифрами/гривнями.... без коментарів:
Quote
Общая сумма за все квартиры должна была составить около 22 миллионов гривен, но вместо этого депутат заплатил всего около 6 миллионов. Сумма скидки составила около 28%.
Джерело: http://finance.bigmir.net/news/96627-L-vovskij-deputat-kupil-4-kvartiry-po-skidke-sam-u-sebja---SMI
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9330


View Profile
« Reply #1998 on: 07.12.18 , 20:12 »
Share Reply with quote

п.м. Зараз модель вибудувана так, як в передових магазинах часів застою (в СРСР), тільки в "електронному еквіваленті": покупець стояв у черзі

Сергій Кисельов ЧЕРГА

ДОПОВІДНА ЗАПИСКА

Голові черги до залізничної каси № 7

мужчині в зеленій сорочці

від чергової по черзі

з білою сумкою

Доводжу до вашого відома, що вчора, під час мого чергування, в черзі стався, ганебний інцидент: коли жінка в темних окулярах спитала в мужчини в салатових штанях, чи довго він стоїть за квитком, той брутально відповів: «А тебе це не обходить, стара відьмо!»

Увесь колектив нашої черги був глибоко обурений поведінкою цього грубіяна. Хоча жінка в темних окулярах й насправді не першої молодості, та й з лиця не дуже, однак вона не заслуговує на «стару відьму». А по-друге, в черзі, як усім відомо, має застосовуватись єдина форма звертання одне до одного: мужчина або жінка. І плює до цього — характерна ознака члена черги. Однак мужчина в салатових штанях зробив вигляд, буцімто він не помітив темних окулярів жінки, котра стояла позаду нього.

Жінка з білою сумкою

БІЛЬШЕ ПОРЯДКУ З МЕНШИМИ ВИТРАТАМИ!

Передова стаття зі стіннівки «В порядку черги»

Літо — це час відпусток. А для залізничників — це найнапруженіша пора року. Воно й не дивно. Адже сотні тисяч людей з усіх куточків нашої неосяжної країни вирушають в інші куточки з метою відпочинку. Саме цим і пояснюється перевантаженість залізниці в літні місяці. І наше пасажирське завдання полягає насамперед у тому, щоб допомогти працівникам залізниці впоратися з їхніми неприємностями.

Тому ми, члени черги до залізничної каси № 7, для встановлення зразкового порядку в своїх лавах вирішили об'єднатися в єдину організацію. Насамперед ми обрали правління черги, куди ввійшли наші найдостойніші представники. Його очолив мужчина в зеленій сорочці. Було також створено відділ кадрів, касу взаємодопомоги, деякі інші громадські інституції, складено графік чергувань членів черги.

Однак серед нас іще є люди, котрі не хочуть дотримуватися встановлених правил. їм явно подобається кавардак, який найбільше нагадує міста Содом та Гоморру. До таких осіб відноситься й мужчина в салатових штанях. Здавалося б, він зовсім недавно прийшов стояти до нашого колективу, а вже встиг зарекомендувати себе з гіршого боку, образивши жінку в темних окулярах, порушивши стан душевної рівноваги інших членів черги.

Ми скажемо йому відверто: нам не подобається така поведінка! Характер треба вдома дружині показувати, а прийшов у чергу — то стій спокійно!

ПРОТОКОЛ № 12

засідання правління черги до залізничної каси № 7

1. Слухали: про громадське обличчя мужчини в салатових штанях. Доповідач — жінка з білою сумкою.

2. Виступили:

а) член культмасового сектора правління черги мужчина в черевиках на платформі;

б) голова жіночої ради черги така інтересна дама в намисті;

в) відповідальний секретар первинної організації черги «Спасіння на водах» — східний мужчина;

г) староста ради ветеранів черги мужчина в демісезонному пальті.

3. Ухвалили:

а) поклопотатись перед головою черги про суворе покарання мужчини в салатових штанях, аж до виключення його з членів черги;

б) правлінню черги розробити умови конкурсів «Кращий щодо чуйності» та «Перший у черзі».

Голова — літній мужчина

Секретарі — молодий хлопець з дівчиною

НАКАЗ № 21

по черзі до залізничної каси № 7

У зв'язку з інцидентом, який мав місце в черзі, наказую:

а) за брутальні вислови та нешанобливе ставлення до членів колективу черги, а також у зв'язку з неповною відповідністю місцю, яке він посідає в черзі, мужчину В салатових штанях, котрий стоїть під номером 347 на початку черги, перевести стояти в середину на номер 968;

б) жінку в темних окулярах, що постраждала, перевести з номера 968 на номер 347;

в) за відмінне чергування по черзі жінці з білою сумкою оголосити подяку.

Голова правління черги до залізничної каси № 7 мужчина в зеленій сорочці

ЗАЯВА

Голові правління черги до залізничної каси № 7

мужчині в зеленій сорочці

від вусатого мужчини в білому капелюсі

У зв'язку із закінченням відпустки прошу звільнити мене з черги до залізничної каси № 7 за власним бажанням. Мій порядковий номер 125.

Резолюція: прохання задовольнити. За відмінне стояння в черзі нагородити вусатого мужчину в білому капелюсі серією листівок з видами Сочі. Придбати листівки за рахунок преміального фонду черги.

Мужчина в зеленій сорочці

ОГОЛОШЕННЯ

Міняю за домовленістю набір блешень для спінінга на вудку для зимової риболовлі. Можливі варіанти. Звертатися після 18.00 до дідуся, порядковий номер 401.
Logged
MVM
Active user

Posts: 264


View Profile
« Reply #1999 on: 07.12.18 , 20:12 »
Share Reply with quote

Сначала удивился продлению 072 и 076 в Ужгород, но не сразу заметил, что их уже здесь обсудили.
« Last Edit: 07.12.18 , 20:12 by MVM » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 [200] 201 202 203 204 205 206 207
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!