Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
07.08.20 , 08:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      Система продажи он-лайн билетов УЗ booking.uz.gov.ua

Pages: 1 ... 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 [239] 240 241 242 243 244 245 246 247
Reply | Print
Author Topic: Система продажи он-лайн билетов УЗ booking.uz.gov.ua  (Read 825115 times)
sean
Active user

Posts: 4902


View Profile
« Reply #2380 on: 14.12.19 , 13:12 »
Share Reply with quote

Може й так, дякую за роз'яснення. Букінг від уз - наше фсьо. Звиняйте, Сергію.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9462


View Profile
« Reply #2381 on: 14.12.19 , 13:12 »
Share Reply with quote

Ну, всьо не всьо, але ніхто окрім букінга не турбується про те, щоб пасажир не забув про поїздку.
За добу та 2 години постійно нагадує про відправлення поїзда - :)
Logged
GAMER
Active user

Posts: 2752


View Profile
« Reply #2382 on: 14.12.19 , 14:12 »
Share Reply with quote

І давно нагадує? Мені жодного разу не нагадав.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5593


View Profile
« Reply #2383 on: 14.12.19 , 14:12 »
Share Reply with quote

Те "нагадування"  спрацьовує через раз.   Іноді спрацьовує на квитки,  які вже здав.
Час би вже в букінг прикрутити продаж квитків на бориспільський експрес. 
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9462


View Profile
« Reply #2384 on: 14.12.19 , 23:12 »
Share Reply with quote

 Мені завжди нагадує, якщо, звичайно купляю через особистий кабінет. Причому не має значення, купляв через сайт, чи через мобільний додаток. Ну й нагадування спрацьовує лише за умови наявності мобільного додатку. А стосовно повернутих квитків, так, одного разу було й таке.
Logged
IlyaPorublyov
Active user

Posts: 384


View Profile
« Reply #2385 on: 15.12.19 , 01:12 »
Share Reply with quote

 Особисто моє враження -- частіше нагадує, чим ні, але покладатися/розраховувати на це категорично не можна. Бо бувало й так, що єдине нагадування приходило вже після відправлення поїзда, або за яких хвилин 15 до відправлення.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2735


View Profile
« Reply #2386 on: 25.12.19 , 13:12 »
Share Reply with quote

А что - билеты на 67/68 из Варшавы не продается на боокинге?

Благодарю, Johannes
Logged
Зрадоманов
User

Posts: 35


View Profile
« Reply #2387 on: 25.12.19 , 13:12 »
Share Reply with quote

2) Впровадити можливість через особистий кабінет “дозамовити” послуги або ж купити товари прейскуранта. Наприклад, якщо пасажир вирішив додатково купити ще напоїв або постіль в дорогу.
   3) Розглянути можливість підвищення класу квитка, зміну місця(за додаткову платню) при купівлі квитків через електронний кабінет. Наприклад, коли пасажир купував квиток на поїзд, вільними було лише плацкарті місця, а згодом з'явились купейні, які пасажир хоче купити. В правилах допускається “підвищення” класу проїзду за відповідну оплату. Прошу це реалізувати, в тому числі при он-лайн купівлі квитків.
   4) При купівлі квитків на сайті https://booking.uz.gov.ua/, станція Ім. Тараса Шевченка ніяк не позначається, що вона знаходиться в Смілі, окрім цього є наступні аналогічні станції: Путивль/Буринь, Терещенська/Вороніж, Хутір-Михайлівський/ Дружба, Зернове/Середина-Буда . Вирішення: Прошу зробити вищевказані станції по типу Бугаза (смт. Затока).
   5) Час з 12 до 13ї прописується як 12:01 pm, замість 00:01 am. Тобто 12:45 має бути як 00:45 am, а не 12:45 am, як зараз є, адже 12 годин дня — це M, p — після 12 годин дня, a — до 12 годин дня. Окрім цього дата відображається в незрозумілому форматі, прошу зробити DD/MM/YYYY.
   6) При спробі купівлі квитка іноземною карткою, у громадян не проходить транзакція. З даною ситуацією стикнувся громадянин, при спробі оплатити квитки, лінк на сторінку громадянина: www.facebook.com/oleg.chernishenko  Прошу полагодити це.
   7) За словами заявників, з окремих іноземних IP адрес немає можливості купити квитки на он-лайн сайті УЗ https://booking.uz.gov.ua, після декількох спроб купити квитки за кордоном — айпі баниться і людина не може купити квиток.
Окрім цього людина у Варшаві спробувала зайти на сайт - через мобільний інтернет вийшло, а  через вайфай ні.
facebook.com/groups/crtiu/permalink/2373720222667288 
   8) У системі онлайн купівлі квитків у випадках, якщо квитки розкуплені та якщо квитки тимчасово відсутні у наслідок ручного регулювання або відсутності квитків по причині їхнього розпродажу — в системі все одно висвітлюється “Немає вільних місць", що не відповідає дійсності та вводить в оману пасажирів.
   9) У випадку відсутності продажів квитків через колійні роботи або якщо продаж ще не почались, то надавати повідомлення “Продаж тимчасово обмежено”.
Прошу вжити заходів для зміни напису  "Немає вільних місць" на “Продаж тимчасово обмежено” у випадку регулювання продажу квитків, але наявності на весь маршрут та на “Квитки розпродані”, у випадку, якщо усі квитки окрім броні є розпродані.
   10) У випадку, якщо відсутній прямий квиток на поїзд з точки А до С з проміжною станцією В, але є квиток АВ і ВС у межах одного поїзда, але різних класів — пропонувати пасажиру окремі квитки АВ і ВС
   11) Створити окрему вкладку на сайті УЗ, де оперативно вносити інформацію про напрямок нумерації вагонів, номер колії на який подається поїзд на посадку по ст. Київ-Пасажирський, Львів, Дніпро, Харків, Одеса, Запоріжжя 1 у рамках експерименту. Це дозволить покращити інформування пасажирів та зустрічаючих.
   12)  Реалізувати можливість купівлі квитків через Google Pay та вжити інших заходів, щоб покупці постійно не вводили інформацію з картки.

+702,15/16 схеми поїздів.

Це пропозиції за цей місяць по букінгу
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5593


View Profile
« Reply #2388 on: 25.12.19 , 17:12 »
Share Reply with quote

А что - билеты на 67/68 из Варшавы не продается на боокинге?

Благодарю, Johannes
Продают
Logged
Tr_Temp
Active user

Posts: 347


View Profile
« Reply #2389 on: 25.12.19 , 17:12 »
Share Reply with quote

   11) Створити окрему вкладку на сайті УЗ, де оперативно вносити інформацію про напрямок нумерації вагонів, номер колії на який подається поїзд на посадку по ст. Київ-Пасажирський, Львів, Дніпро, Харків, Одеса, Запоріжжя 1 у рамках експерименту. Це дозволить покращити інформування пасажирів та зустрічаючих.

І треба на ту вкладку додати інформацію онлайн про запізнення поїздів. Про європейській залізниці я навіть не згадую, але вже навіть у РЖД така функція є: http://pass.rzd.ru/tablo/public/ru?STRUCTURE_ID=5199

А ще продажу квитків онлайн на поїзди в аеропорт Бориспіль треба зробити.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 [239] 240 241 242 243 244 245 246 247
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!