Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
14.12.17 , 04:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  train reviews

    Train reviews

      801/802 Львів - Луцьк

Pages: [1]
Print
Author Topic: 801/802 Львів - Луцьк  (Read 5753 times)
Kaban
Active user

Posts: 2163


View Profile
« on: 19.10.12 , 15:10 »
Share

19.10.2012 р., маршрут Луцьк – Львів (6:22 – 9:08)

Рейковий автобус Pesa 620m-004. (http://s017.radikal.ru/i412/1210/23/92f919e053aa.jpg, http://i018.radikal.ru/1210/89/547ee6531a71.jpg)
На посадці двері були зачинені, бажаючі могли відкрити/закрити їх кнопкою, на платформі біля дверей стояла провідниця і перевіряла квитки, потім ще раз перевірила їх в салоні після відправлення. На цьому її місія в рейсі закінчилась. Пасажири «сідали згідно куплених місць», але на початку руху порозсідались куди кому зручно.
Населеність рейсу 65-70%, як мінімум третина з них – студенти.
Мотриса прямує між кінцевими без зупинок, хід – плавний, особливо тягнутих і шалених ділянок на маршруті не видавала, хіба трохи спускала швидкість по станціях, лінія - звивиста.
Я їхав в 6-містному відсіку один, так місця багато, а от при повній заповнюваності буде тіснувато (між іншим нумерація місць відрізняється від схеми в нас на форумі).
Інформ.табло в салоні показувало номер і маршрут (у вигляді 801 Luck - Lviv), а також поточний час.
Чай/кава не пропонувалися, туалет був відкритий.
Дуже добре, що такий маршрут з’явився, незважаючи на відносно низьку швидкість, як для експреса - відстань між обл.центрами він долає в 1,5 – 2 рази швидше шинно-копитних автобусів.
Відправлення і прибуття – по графіку.

Оцінка 9/10 (все ж їхати майже 3 години на твердих сидіннях а-ля «трамвай після КВР» трохи не комфортно)
Logged
student17
Active user

Posts: 166


View Profile
« Reply #1 on: 08.01.13 , 18:01 »
Share

Їхав уже втретє. Щоразу чомусь попадає одне і те ж саме місце - 51.
Загальне враження від РА не погане. Але не без мінусів. Трамвайна якість і розміщення сидінь - найбільший мінус.  Після другої години їзди незручність і дубовість сидінь вже дається взнаки. Розміри та розміщення сидінь також погані. Якщо в ряду з 3 місць буде хоч одна повна (плечиста) людина - місця всім буде мало (зимою особливо відчувається), аналогічно, якщо навпроти сидить хтось високий, то власні ноги уже діти нікуди.
При 2-х годинній поїздці це терпіти можна. Запуск аналогічного РА зі Львова в Чернівці (писалося про це тут на  форумі) не вважаю хорощою ідеєю  - 4-5 годин буде занадто!!
Ще здивувало, що при кожній поїздці частина пасажирів щиро думають, що вони їдуть Хьюндаєм!!!! Востаннє спробував літню пару із Запоріжжя переконати, що це не так - засміяли і послали ((
Загалом на даному маршруті в Еталонів/Богданів РА виграє без сумніву. При воборі між РА і Ікарусом (або іншим великогабаритним автобусом) не впевнений, що вибрав би РА.
« Last Edit: 08.01.13 , 18:01 by student17 » Logged
Megapups
Active user

Posts: 11486


View Profile
« Reply #2 on: 08.01.13 , 18:01 »
Share

Ну Икарус - это прошлый век. Дороги на Волыни имхо неахти, надо это иметь тоже в виду. Большой автобус поедет со среднетехнической скоростью километров 40 в час.
Logged
student17
Active user

Posts: 166


View Profile
« Reply #3 on: 08.01.13 , 19:01 »
Share

Ну можливо і минулий вік, але доглянутий Ікарус зручніший даного РА на відстанях понад 150 км. ИМХО.
P.S. Стосовно доріг на Волині. Проблеми з трасою Луцьк - Львів починаються після перетину кордону між областями, а до того така собі середньостатистична двохполоска.
Logged
GAMER
Active user

Posts: 2576


View Profile
« Reply #4 on: 09.01.13 , 12:01 »
Share

Навіть якби це був доглянутий Ікарус, то це б вирішило тільки проблеми розміщення ніг та пятої точки. Але дорога там дійсно не дуже, особливо на Львівщині. Крім того, мені здається, що РА їде рівніше, без таких ривків як автобус. Я б обрав РА.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 1820


View Profile
« Reply #5 on: 10.01.13 , 04:01 »
Share

I also tried it. Its a great idea but it should run 6-8-10 times a day to benefit of the passengers in the around 30 daily busses on the route.
The seating plan at booking is upside down.
The female steward locked herself up in the drivers room in the back end of the RA with a bottle, cigarettes and a guy for more than 2 hours...
The chuk-chuk tracks doesn't make a comfortable ride and doesn't allow for more than 75 km/h.
Put new "silky" rails on the route and upgrade it to 120 km/h, reducing travel time Lviv - Lutsk to 1 hour and 50 min., including 4 stops.
The current RA has hard seats and its no good for travel for more than 1,5 hours.
Put in some softer seats or buy some Flirt trains - then extent to Hodoriv :)
http://www.railwaygazette.com/news/single-view/view/elektriraudtee-unveils-first-diesel-flirt.html
Logged
Tags: lviv lutsk 
Pages: [1]
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.139 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 08.01.14 , 14:01