Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.12.17 , 10:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Київ - Чернівці через Липкани

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 44
Reply | Print
Author Topic: Київ - Чернівці через Липкани  (Read 92852 times)
ako
User

Posts: 95


View Profile
« on: 23.10.12 , 09:10 »
Share Reply with quote

Молдовська сторона погодилась на рух українських потягів своєю територію. Як повідомив голова Чернівецької облради Михайло Гайничеру, потяг «Чернівці-Київ» знову курсуватиме через Молдову.

За його словами, будівництво залізничної колії, яка б не перетинала територію Молдови, вартує приблизно мільярд гривень. Таких грошей в області немає. Тож питання руху поїзда вирішено з точки зору європейського законодавства.

Як відомо, Україна та Молдова є членами Організації співробітництва залізниць. Там є певні правила, які дозволяють здійснювати залізничний рух без відповідних міжурядових угод.

Молдовська сторона погодилась на рух українських потягів своєю територію. Натомість Тернопільська область висловила заперечення. Сусідня область боїться втратити залізничне сполучення з Києвом. Про це йдеться в повідомленні прес-служби Чернівецької обласної ради.
 

Окрім того, потяг через Молдову складається з 18 вагонів, а територією Тернопільської області, через рельєфні перешкоди, курсує 12 вагонів.
Logged
LWIEV
Active user

Posts: 507


View Profile
« Reply #1 on: 23.10.12 , 10:10 »
Share Reply with quote

Знову людей без паспортів з потяга зніматимуть...
Logged
yambor
Active user

Posts: 1707


View Profile
« Reply #2 on: 23.10.12 , 11:10 »
Share Reply with quote

Знову людей без паспортів з потяга зніматимуть...
Пишуть що на щось молдавська сторона погодилась. Цікаво на що?
Було б добре щоб перевіряли тільки тих хто виходить, або ще краще - беззупинковий транзит.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21280


View Profile
« Reply #3 on: 23.10.12 , 11:10 »
Share Reply with quote

+1. Я дуже сподіваюсь що йдеться про беззупинковий транзит в режимі закритих дверей без митно-прикордонного контролю.

Quote
Знову людей без паспортів з потяга зніматимуть...
якби ж то просто "без паспортів". Просто без паспортів - це було колись, до 2003 року. Тепер у Молдову потрібен закордонний паспорт (власне через те, що він став потрібен - перевели свого часу 627/628 з транзитного маршруту на теперішній).
Logged
ako
User

Posts: 95


View Profile
« Reply #4 on: 23.10.12 , 12:10 »
Share Reply with quote

Знову людей без паспортів з потяга зніматимуть...
Пишуть що на щось молдавська сторона погодилась. Цікаво на що?
Було б добре щоб перевіряли тільки тих хто виходить, або ще краще - беззупинковий транзит.

Так идёт речь про режим "закрытых дверей".
Logged
_vs_
Active user

Posts: 733


View Profile
« Reply #5 on: 23.10.12 , 13:10 »
Share Reply with quote

ПЦ, о котором так долго все говорили, пришел... По хорошему следовало бы что-то оставить на тернопольском ходу, например 117/118, а на КП отправить 59/60 и добавить к нему вагонов. Но не удивлюсь, если эти вредители убьют тернопольский ход полностью:(.
Logged
masterpiecer
Active user

Posts: 652


View Profile
« Reply #6 on: 23.10.12 , 13:10 »
Share Reply with quote

Погодите-ка. Припоминаю, что собирались пускать на Тернополь Хюндай? Тогда неудивительно, что молдавская сторона "внезапно" согласилась пустить черновицкий через себя. А для Тернополя теперь останется токмо Ху.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 733


View Profile
« Reply #7 on: 23.10.12 , 13:10 »
Share Reply with quote

Какой там Ху, под него нужно путь готовить от самого К-Волынского...

Проблема, во-первых, в сообщении половины области с Киевом, во-вторых, Тернополя с Черновцами. Но я еще в принципе могу представить возрожденного попугая образца 2010 г. в той или иной форме, хотя сейчас он какого-то лешего поехал обслуживать Шепетовку:(. Однако хуже всего, что и в Тернополь из Киева хрен теперь доедешь в нормальное время, хрен выспишься и хрен заранее купишь билет.

Там нужно восстанавливать гибрид 349/350 с 675/676 (от Тернополя на Киев через Шепетовку), но это противоречит корпоративной политике компании и поэтому скорее всего область, хронически меньше всего поддерживающую господина Я. и разнообразных господ на К., окажется подвержена ж-д геноциду по харьковскому сценарию до тех пор, пока эти господа не окажутся на месте их идейной противницы.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21280


View Profile
« Reply #8 on: 23.10.12 , 14:10 »
Share Reply with quote

Quote
хотя сейчас он какого-то лешего поехал обслуживать Шепетовку:(
никуда он не поехал.

Лановцы - Шепетовка сейчас такое-же плечо обслуживаемое дизель-поездами живущими в Тернополе как и  Гусятин - Чортков например.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 733


View Profile
« Reply #9 on: 23.10.12 , 14:10 »
Share Reply with quote

Гусятин-Чортков полностью на территории ЛЗ, в отличие от. Странная у них «логика». Скоро под чмухами будут ездить, если не отменят до той поры.
Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 44
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.103 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 17.12.13 , 08:12