Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.12.17 , 10:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Київ - Чернівці через Липкани

Pages: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
Reply | Print
Author Topic: Київ - Чернівці через Липкани  (Read 92850 times)
Шмен де Фер
Active user

Posts: 1591


View Profile
« Reply #310 on: 05.12.13 , 05:12 »
Share Reply with quote

Святой Отец прав.
На нашем форуме нужно говорить о поездах и прочем разном транспорте.
Да и вообще политика, как сказал бравый солдат Швейк, - "это занятие для детей грудного возраста".
Logged
Владимир Д
Active user

Posts: 11273


View Profile
« Reply #311 on: 05.12.13 , 06:12 »
Share Reply with quote

Через зміну маршруту "СОФЬИ МИХАЙЛОВНЫ" виїхати в неділю з Франківська уже просто нереально (((((((((((( Що на 15-е, що на 22-е одна і та ж історія. Тепер прийдеться з клумками з Буки до Львова чи Тернополя добиратися якимись автобусами :(
это было ожидаемо, зато сколько фекалий на меня вылили ряд одиозных жертв тернопольского метеорита! Я считаю изменение маршрута п.59 - вредительством со стороны УЗ. Теперь десятки потенциальных пассажиров из Ив.Франковска, Коломыи и Львова вынуждены мыкаться с хабурыньями и клунками в угоду эфемерных 2 бабок и 3 гастеров, которые не могут выбраться из своих Запердоловок в Киев.
Logged
taras1986
User

Posts: 128


View Profile
« Reply #312 on: 05.12.13 , 10:12 »
Share Reply with quote

Через зміну маршруту "СОФЬИ МИХАЙЛОВНЫ" виїхати в неділю з Франківська уже просто нереально (((((((((((( Що на 15-е, що на 22-е одна і та ж історія. Тепер прийдеться з клумками з Буки до Львова чи Тернополя добиратися якимись автобусами :(
это было ожидаемо, зато сколько фекалий на меня вылили ряд одиозных жертв тернопольского метеорита! Я считаю изменение маршрута п.59 - вредительством со стороны УЗ. Теперь десятки потенциальных пассажиров из Ив.Франковска, Коломыи и Львова вынуждены мыкаться с хабурыньями и клунками в угоду эфемерных 2 бабок и 3 гастеров, которые не могут выбраться из своих Запердоловок в Киев.
Дійсно дурдом. Від Чернівців до Тернополя, тих нещасних 206 км ШВИДКИЙ поїзд їде 6 годин 16 хв з маршрутною швидкістю АЖ 33 км/год. І від цього ж нічого не економиться, просто дибілізм і все :(
Запустити туди рейковий автобус між Тернополем та Чернівцями (той, що зараз на Коростень-Вінниця поставили) і хай собі човгає по маршруту з усіма зупинками, які є та узгодженням з відповідними пасажирськими потягами по Тернополю і вистачить!
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3409


View Profile
« Reply #313 on: 05.12.13 , 10:12 »
Share Reply with quote

До чого тут Коростень-Вінниця? І який нафіг рейковий автобус із трьох вагінів?

Там уже ходив ДПК, здох.

143/144 туди треба і крапка.
Logged
tera
Active user

Posts: 288


View Profile
« Reply #314 on: 05.12.13 , 21:12 »
Share Reply with quote

Я вообще-то не о политике писал.
Дал поправку с ссылкой (может кому и не нравится какая),но она была открыта у меня.

Тут главный вопрос,что будет с этой возможностью,(я о смене маршрута) в связи с некими событиями проходящими в мире.Как это отобразится на пресечении границ?

Logged
Владимир Д
Active user

Posts: 11273


View Profile
« Reply #315 on: 05.12.13 , 22:12 »
Share Reply with quote

А что тут думать: здесь 2 варианта событий либо да, либо нет. Если примут соглашение, то поедет поезд через Ларгу, если не примут, то через Залещики.
Logged
john12
Active user

Posts: 304


View Profile
« Reply #316 on: 06.12.13 , 09:12 »
Share Reply with quote

По мне так маршрут через Львов предпочтительней, чем через Ларгу. Лучше его перевести на линию Бердичев-Шепетовка-Львов с ускорением.
Logged
taras1986
User

Posts: 128


View Profile
« Reply #317 on: 06.12.13 , 11:12 »
Share Reply with quote

До чого тут Коростень-Вінниця? І який нафіг рейковий автобус із трьох вагінів?

Там уже ходив ДПК, здох.

143/144 туди треба і крапка.

Якщо 143/144 перенести без збільшення тривалості поїздки то так, але зараз ІФ-Тернопіль - 5 годин, Чернівці - Тернопіль 6,5 годин. А з ІФ тудою на 80 км більше ніж з Чернівців - і як наслідок вийде ІФ-Тернопіль в кращому випадку 7,5 годин!
Взагалі 143/144 треба на Ходорів-Рогатин ставити, там хоч можна по часу якусь годинку зекономити при наявності нормального профілю.
Але коли електрифікують Львів-ІФ, то ніхто паритися Хоростківом і Чортковом не буде, тим більше з 12-ти вагонними складами...
А чим поганий рейковий автобус?
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3409


View Profile
« Reply #318 on: 06.12.13 , 12:12 »
Share Reply with quote

А чим поганий рейковий автобус?

Тим що не завезе мешканців цієї лінії до столиці. І взагалі в нас пасажиропотоки слабо корелюють із розмірами населених пунктів, про це вже писалось. Для початку їх тут треба було спробувати порахувати, а не писати про трьох гастарбайтерів.

Тому маршрут потрібен. Чому саме 143/144?

Перше. Тому що в будь-якому разі завертати туди міжнародний поїзд -- це ахінея.

Друге. 143/144 коротишка, ідеально підходить як для ділянки-коротишки, так і для вчіпляння сидячок Київ-Хмельницький.
Logged
snookerok
Active user

Posts: 709


View Profile
« Reply #319 on: 06.12.13 , 12:12 »
Share Reply with quote

Вікторе, який по-вашому найоптимістичніший час у дорозі може бути у 143 через Заліщики? І як на рахунок ще одного поїзда Київ - Чернівці маршрутом через Заліщики у випадку переведення 117 на Ларгу? Чи буде достатній потік з Чернівців+Тернопільської області на другий поїзд, ну і головне чи буде звідки взяти вагони?
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.084 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 24.01.14 , 09:01