Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.12.17 , 10:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Київ - Чернівці через Липкани

Pages: 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 43 44
Reply | Print
Author Topic: Київ - Чернівці через Липкани  (Read 92857 times)
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11036


View Profile
« Reply #340 on: 31.05.14 , 22:05 »
Share Reply with quote

Как-то не очень шустро.
Ну все же на 1,40 быстрее чем сейчас.
Logged
opex
Active user

Posts: 11235


View Profile
« Reply #341 on: 31.05.14 , 22:05 »
Share Reply with quote

Майже -2 години! От цікаво, зупинка в Ларзі. Наскільки я розумію  по картах - це Молдова. Як там може бути нетехнічна зупинка?
Ларга - українська станція. Населений пункт Ларга - в Молдові, а станція - розташована у смт Кельменці Чернівецької області.
Logged
taras1986
User

Posts: 128


View Profile
« Reply #342 on: 31.05.14 , 22:05 »
Share Reply with quote

Тоді все ясно. В Ларзі зміна напрямку руху і відповідно стоянка 20 хв. Хоча є і побудоване відхилення, щоб не змінювати напрям руху, але я так зрозумів ніхто нікуди не спішить, що прибуття о 06-31, що о 06-10 особливої різниці немає, плюс додаткові потенційні пасажири!
« Last Edit: 31.05.14 , 22:05 by taras1986 » Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11036


View Profile
« Reply #343 on: 31.05.14 , 22:05 »
Share Reply with quote

Хоча є і побудоване відхилення, щоб не змінювати напрям руху
его уже давно нет.
Logged
VB
Active user

Posts: 2765


View Profile
« Reply #344 on: 31.05.14 , 23:05 »
Share Reply with quote

Там прямого з'їзду з Кельменців на Вартиківці немає вже давним давно, як і самих роз'їздів Кельменці та Вартиківці. Та й коли він ще існував, то мав більше стратегічно-військовий статус, - потяги з Кам'янця на Чернівці завжди робили зміну напрямку руху по Ларзі.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21280


View Profile
« Reply #345 on: 31.05.14 , 23:05 »
Share Reply with quote

Та й коли він ще існував, то мав більше стратегічно-військовий статус, - потяги з Кам'янця на Чернівці завжди робили зміну напрямку руху по Ларзі.
це не аргумент - у ті часи, коли там був пасажирський рух - швидкості були гіршими (доїхати на одній бригаді з Хмельницького до Чернівців тоді б все одно не вийшло-б, а зараз за умови не настільки гидких ниток - це вже гіпотетично можливо). Крім того у ті часи, коли востаннє ходив потяг з Кам'янця на Чернівець цією дорогою - багато чого було зовсім не так як зараз (наприклад все, що коло Жмеринки і Здолбунова проходило - чесно в них заїзджало і міняло напрямок, а зараз так більше не модно, тому думаю якби обхід Ларги існував - би - то згідно до сучасної моди - 117/118 пустили б по ньому).

плюс додаткові потенційні пасажири!
це також не аргумент. Якби існував обхід Ларги - думаю всім було б зручніше якби потяг прямував по обходу, а зупинку у цих краях робив би на колишньому роз'їзді Кельменці.
« Last Edit: 31.05.14 , 23:05 by Maxy » Logged
VB
Active user

Posts: 2765


View Profile
« Reply #346 on: 01.06.14 , 01:06 »
Share Reply with quote

При чому тут аргументи? Я за них в останню чергу думав, просто проінформував. Там стик залізниць завжди був, Південно-Західної то з Молдавською, то з Одесько-Кишинівською, то знову з Молдавською, тепер зі Львівською, тому всі потяги й заїжали отримувати всі папери, як то попередження наприклад чи змінювати локомотиви. Всі ці Жмеринки чи Здолбунови (Лозова, Котовськ...) лежать всередині довгих полігонів обігу локомотивів, переважно не є пунктами передачі, а в Ларги так карта лягла, що мусили заїздити всі.  Зараз так, - згодний. - їхав би по обходу, коли він навіть по Дунаївцях має техзупинку. Зараз мода на подовжені плечі обігу та катання вглиб сусідньої залізниці з часом за контролером, наближеним до критичного. Я начебто й не наполягав на заїзді чи аргументах. Але в такому разі мушу не погодитись, адже та сама Буковина на зорі Незалежності колись іздила ж тудою, зі зміною по Ларзі локомотива. При чому  тоді теж можна було б однією бригадою їхати  без заходу на Ларгу, це було б тоді в районі 7-ми годин з  18-ттю зупинками від Хмельницького до Чернівців та 40 хв ПТК у Криві. З Ларгою було ходу 7.50 та 35 хвилин стоянки там. Але маємо ще врахувати, що тоді Липкани були звичайною зупинкою, тому в Ларзі був ПТК, тому хочеш, чи не хочеш, але мусили заїздити туди. Якщо брати ще часи до 90-го року, то там легко із всима зупинками можна було виїхати із 7-ми годин, якщо не заїздити в Ларгу. Звідки впевненість, що там були погані швидкості? Навіть в 2004 році (він 31 березня 2004 року пройшов там востаннє) Буковина із заходом в Ларгу долала відстань з Хмельницького до Чернівців за 7.20, з них 1.48 різного вигляду 10 стоянок. Тобто якщо на розгін-гальмування брати лише по хвилині, то це ще 20 хвилин. Тобто можна було б десь за 5 годин з невеликим гаком проїхати без зупинок весь шлях. Гречани, чи Хмельницький, гадаю, різниці немає. Тоді з Хмельницького на Шаровечку ще їздили. До речі, ось тут УЗ має досить хороший резерв, якщо наполягти, та виселити звідти базарників. Думаю земля досі належить там УЗ.
Logged
E_09
Active user

Posts: 7815


View Profile
« Reply #347 on: 01.06.14 , 03:06 »
Share Reply with quote

Странно, что так долго готовясь к запуску безостановочного транзита, ничего не сделали для проезда 39-ти километров между КП и Ларгой быстрее 70-ти минут...
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21280


View Profile
« Reply #348 on: 01.06.14 , 14:06 »
Share Reply with quote

Странно, что так долго готовясь к запуску безостановочного транзита,
Егор, в том что долго - это очевидно, но делать из больших сроков вывод, что их тратили на то, что "готовились" - это какой-то солнечный оптимизм.
Мне кажется долго - сугубо из-за бюрократической возни.
Quote
ничего не сделали для проезда 39-ти километров между КП и Ларгой быстрее 70-ти минут...
по-моему очевидно, что это просто нитка неудачная, возможно использована грузовая.

Ведь пригородный дизель-поезд от Каменца до Ларги следует 1:00 в случае когда делает 4 промежуточных остановки или 1:04 если остановок 5. По-моему из этого очевидно, что ПДСу без остановок вряд-ли понадобилось-бы больше, чем 40-45 минут если бы нитку действительно для него разрабатывали
« Last Edit: 01.06.14 , 14:06 by Maxy » Logged
Роман
Guest
« Reply #349 on: 01.06.14 , 15:06 »
Share Reply with quote

Странно, что так долго готовясь к запуску безостановочного транзита, ничего не сделали для проезда 39-ти километров между КП и Ларгой быстрее 70-ти минут...

Пригородный с пятью остановками едет 60 минут...
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 43 44
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.143 seconds with 20 queries.