Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.12.17 , 10:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Київ - Чернівці через Липкани

Pages: 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44
Reply | Print
Author Topic: Київ - Чернівці через Липкани  (Read 92864 times)
dots2004
User

Posts: 79


View Profile
« Reply #380 on: 09.09.14 , 22:09 »
Share Reply with quote

До 90-х років бригада мінялася в КП. Поверталася з Ларги тим самим Жмеринським ТЕ-7 з приміським поїздом Ларга - Гуменці, далі Гуменці - Ленківці, Ленківці - КП. Потім усе в зворотньому порядку
Logged
vovaua
User

Posts: 75


View Profile
« Reply #381 on: 31.10.14 , 02:10 »
Share Reply with quote

на поїзд норм пробивається студак? ( в сенсі знижка буде нормальна чи 10-15 грн ато їхати в каси довго і нудно)
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21280


View Profile
« Reply #382 on: 31.10.14 , 08:10 »
Share Reply with quote

на поїзд норм пробивається студак? ( в сенсі знижка буде нормальна чи 10-15 грн ато їхати в каси довго і нудно)
Ось тут ми це обговорювали
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=27340.msg374011#msg374011

Частка молдавської залізниці в ціні квитка становить 4 швейцарські франки з копійками у ціні плацкартного і трохи більше 6 франків у ціні купейного. Цю складову ціни студенти оплачують у повному розмірі. На решту - студентський квиток діє як звичайно.
Logged
K-91
Active user

Posts: 1218


View Profile
« Reply #383 on: 09.09.15 , 14:09 »
Share Reply with quote

Якщо вже розглядати тему будівництва залізничного обходу Молдови Новоселиця-Ларга, то на мою думку це має бути нерозривно пов'язано з перспективним обходом Молдови Сулятицька-Дністер (Новодністровськ). Станція Дністер розташована на околиці Новодністровська і не впирається в існуючу забудову, на відміну від Умані, тож побудувати вихід зі жмеринсько-могилівського ходу на Ларгу до станції Дністер цілком реально (попри складний профіль), аби лише було відповідне фінансування. Теоретично 117, якщо піде таким шляхом, нічого не втратить, враховуючи що від КП до Ларги він і так не має зупинок. А Кам'янець який і так має два потяги до Києва, перестане забирати у буковинців місця на 117. Більше того, покращиться транспортне сполучення з Києвом у жителів смт. Новодністровськ, Барського, Мурованокуриловецького і частково навіть Могилів-Подільського районів завдяки можливості відправитися з Києва не лише о 16-17 годині могилівським експресом як зараз, а й пізніше, о 20 годині.
« Last Edit: 09.09.15 , 14:09 by K-91 » Logged
Kaban
Active user

Posts: 2163


View Profile
« Reply #384 on: 09.09.15 , 16:09 »
Share Reply with quote

Кхм, ну Ви загнули... Напевно буде легше домовитись про беззупинковий транзит з Молдовою.
До слова, місяць тому проїзжджав через Романківці і навмисно звернув увагу на відгалуження на станцію Дністер - виглядало закинутим. Ну і ось тут фоточки з тої лінії, точніше все що лишилось: http://railwayz.info/gallery/album/81.
Тобто Ви пропонуєте крім того, що будувати нові крендєля, так ще й відновлювати гілку Романківці - Дністер. Вантажопотоки зараз не такі, щоб вкладати гроші в цей проект, та зрештою куди і звідки тою лінією возити товарняки, існуючим вимогам в тих краях і так задовольняють наявні шляхи. А заради 117/118 такого робити ніхто не буде.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3271


View Profile
« Reply #385 on: 09.09.15 , 18:09 »
Share Reply with quote

Якщо вже розглядати тему будівництва залізничного обходу Молдови Новоселиця-Ларга, то на мою думку це має бути нерозривно пов'язано з перспективним обходом Молдови Сулятицька-Дністер (Новодністровськ). ...

Згода 100%. Майже 4 роки тому писав про це на форумі Льв.Зал..

Там ще пропонував альтернативний варіант.

Можете перечитати ту тему, бо не така вона й довга ... але є цікаві моменти. Деякі - вже історичні.

Кхм, ну Ви загнули... Напевно буде легше домовитись про беззупинковий транзит з Молдовою.
До слова, місяць тому проїзжджав через Романківці і навмисно звернув увагу на відгалуження на станцію Дністер - виглядало закинутим. ...
Такі роздуми нагадують мені міркування чиновників.
Не хочу повторювати те, про що писав на форумі ЛЗ: буде нормальна колія - будуть обсяги перевезень і буде швидша, ніж за 200 років окупність.
Зрештою, колії відіграють стратегічне значення. Австрійський цісар чи російський цар не сумнівалися у доцільності прокладання колій на своїх підконтрольних територіях.
І чомусь окупність тоді була швидшою... бо відкатів не було таких як зараз.

Logged
Kaban
Active user

Posts: 2163


View Profile
« Reply #386 on: 09.09.15 , 18:09 »
Share Reply with quote

Нічого не маю проти будівництва нових колій, але треба тверезо оцінювати ситуацію. Була би необхідна колія Романківці - Дністер, її б так не похерили. А будівництво ділянки Сулятицька - Дністер в сьогоднішніх реаліях не має особливого сенсу. Для вантажів є наявний електификований хід і дизельні відгалуження
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3271


View Profile
« Reply #387 on: 09.09.15 , 18:09 »
Share Reply with quote

Нічого не маю проти будівництва нових колій, але треба тверезо оцінювати ситуацію. Була би необхідна колія Романківці - Дністер, її б так не похерили. ...
Я Вашу фразу перефразую так:
"був би наскрізний проїзд (не через Молдову) з Ларги до Могилева-Под., то колія Романківці - Дністер виблискувала на сонці, і її б так не похерили".
« Last Edit: 09.09.15 , 19:09 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3271


View Profile
« Reply #388 on: 09.09.15 , 20:09 »
Share Reply with quote

Київ - Чернівці "не через Липкани"



Тонкими лініями позначені орієнтири за найкоротшим шляхом.
Жирними червоними - Київ - Чернівці "не через Липкани", можливо колись буде колія в обхід Жмеринки...
Жирним помаранчевим - обхід Ларги (з іншого боку Кельменців) та вихід на Мог.-Под.
Жирним жовтим - проект Меркулешти-Сорока-Ямпіль-Рудниця з доданням виходу на Мог.-Под.

Залежно від того, як саме прокладуть колію, денний експрес Київ-Чернівці може долати цей шлях за 5,5..6,0 годин.
Тоді б це переорієнтувало пасажирів з маршруток і був би попит на пасажирські залізничні перевезення.
Був би сенс у поїзді ІФ-Чернівці-КП-Київ чи навіть Львів-ІФ-Чернівці-КП-Київ.

п.м. Ларгу спрямувати і відкинути ту петлю, що прямує на Сокиряни.
« Last Edit: 09.09.15 , 20:09 by Iwan » Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11036


View Profile
« Reply #389 on: 09.09.15 , 20:09 »
Share Reply with quote

Залежно від того, як саме прокладуть колію
Ближайшие лет 50 её никак не проложат.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.077 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 09.01.16 , 20:01