Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.12.17 , 10:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Київ - Чернівці через Липкани

Pages: 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44
Reply | Print
Author Topic: Київ - Чернівці через Липкани  (Read 92855 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6119


View Profile
« Reply #390 on: 09.09.15 , 21:09 »
Share Reply with quote

Ближайшие лет 50 её никак не проложат.
Очень оптимистичный прогноз -:)
Logged
VL85
Active user

Posts: 1520


View Profile
« Reply #391 on: 10.09.15 , 08:09 »
Share Reply with quote

Залежно від того, як саме прокладуть колію
Ближайшие лет 50 её никак не проложат.
А вдруг там найдут огромные месторождения нефти, алмазов, золота и платины? :D
Logged
XAN_
Active user

Posts: 1074


View Profile
« Reply #392 on: 10.09.15 , 21:09 »
Share Reply with quote

И анобтания!
Logged
ВикторБГол
User

Posts: 20


View Profile
« Reply #393 on: 06.10.15 , 17:10 »
Share Reply with quote

Шановні, це добре, що ви розмірковуєте над скороченням часу в дорозі  із Чернівців до Києва
Logged
ВикторБГол
User

Posts: 20


View Profile
« Reply #394 on: 06.10.15 , 17:10 »
Share Reply with quote

Та єдиний можливий обхід Молдови, це виконання Закону № 3022-III, який визначає побудову обходу Мамалига - Ларга. До речі Ларгу треба перейменовувати на ст. Кельменці, адже вона знаходиться на території населеного пункту Кельменці. Прямо лінія із Чернівців на Кам'янець-Подільський можлива, треба із ст. Новоселиця брати трохи назад яром на Рингач, виоходити на Зарожанські ставки і східніше Недобоївців увеличезній виємці виходити на Рукшин. Далі міст В Атаках і кружляння через Сокіл на Кам'янець-Подільський. Автомобільні підйоми залізниці не підійдуть. Крім того ще мости через Дністер та Смотрич треба побудувати. Обійти Ларгу як на карті, що на цьому форумі. Пряма лінія проляже через Кельменці із насипом під 50 метрів!!! відвисоти над рівнем моря 250 м пройшовши яр із ставком на піднятись до Бурдюга на 300 м висоти. Жодо обходу Окиці на Сулятицьку не вийде, бо вона сама в яру. На Котюжани можна та проїдьте автобусом тими місцями, а саме селом Вербовець і самі побачите скільки коштів треба та зайвих кілометрів, щоб пройти ті численні яри річок, що впадають в р. Дністер
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11036


View Profile
« Reply #395 on: 06.10.15 , 18:10 »
Share Reply with quote

Та єдиний можливий обхід Молдови, це виконання Закону № 3022-III, який визначає побудову обходу Мамалига - Ларга.
В нем сейчас нет экономической выгоды.

До речі Ларгу треба перейменовувати на ст. Кельменці, адже вона знаходиться на території населеного пункту Кельменці.
Почему только Ларгу, а как же сотни остальных станций которые называются не так, как населенные пункты в которых они находятся?
Logged
K-91
Active user

Posts: 1218


View Profile
« Reply #396 on: 06.10.15 , 18:10 »
Share Reply with quote

Та єдиний можливий обхід Молдови, це виконання Закону № 3022-III, який визначає побудову обходу Мамалига - Ларга. До речі Ларгу треба перейменовувати на ст. Кельменці, адже вона знаходиться на території населеного пункту Кельменці. Прямо лінія із Чернівців на Кам'янець-Подільський можлива, треба із ст. Новоселиця брати трохи назад яром на Рингач, виоходити на Зарожанські ставки і східніше Недобоївців увеличезній виємці виходити на Рукшин. Далі міст В Атаках і кружляння через Сокіл на Кам'янець-Подільський. Автомобільні підйоми залізниці не підійдуть. Крім того ще мости через Дністер та Смотрич треба побудувати. Обійти Ларгу як на карті, що на цьому форумі. Пряма лінія проляже через Кельменці із насипом під 50 метрів!!! відвисоти над рівнем моря 250 м пройшовши яр із ставком на піднятись до Бурдюга на 300 м висоти. Жодо обходу Окиці на Сулятицьку не вийде, бо вона сама в яру. На Котюжани можна та проїдьте автобусом тими місцями, а саме селом Вербовець і самі побачите скільки коштів треба та зайвих кілометрів, щоб пройти ті численні яри річок, що впадають в р. Дністер
Я наприкінці серпня їздив на Новодністровськ через Вербовець, профіль автодороги там дуже складний. Під час ожеледиці якщо дорога не посипана піском там їхати буде дуже небезпечно. Але я впевнений у тому, що за бажання прокласти там залізницю все ж можна. Для реалізації такого проекту, звичайно, потрібні велетенські капіталовладення, можливо, навіть на будівництво тунелів, не кажучи про необхідність будівництва ще одного моста через Дністер. Це якщо через Новодністровськ. Ймовірність реалізації такого проекту найближчим часом вкрай низька.

Стосовно будівництва лінії Новоселиця-Ларга. Ніяких автомобільних підйомів не треба, будівництво тунелю цілком здатне вирішити проблему.
« Last Edit: 06.10.15 , 18:10 by K-91 » Logged
ВикторБГол
User

Posts: 20


View Profile
« Reply #397 on: 06.10.15 , 18:10 »
Share Reply with quote

За ті кошти, що вкласти на  прохід, до прикладу, через Вербовець можна суттєво модернізувати діючу ділянку: спрямити криві, піднявши швидкість руху та виготовити нову техніку, як тягову так і самі вагони. До речі, при анонсі події про новий маршрут Львів - Чернівці із машиною ДПКр появилась інформація про скорочення часу в дорозі сполучення Чернівці - Одеса, проту із 2017 року
Logged
ВикторБГол
User

Posts: 20


View Profile
« Reply #398 on: 06.10.15 , 19:10 »
Share Reply with quote

Почему только Ларгу, а как же сотни остальных станций которые называются не так, как населенные пункты в которых они находятся?
   Справа в тому, що станція Ларга знаходиться не тільки на території м. Кельменці, але і в Україні. А село Ларга знаходиться трохи далі на території Молдови в Бричанському районі.
Logged
ВикторБГол
User

Posts: 20


View Profile
« Reply #399 on: 06.10.15 , 19:10 »
Share Reply with quote


Почему только Ларгу, а как же сотни остальных станций которые называются не так, как населенные пункты в которых они находятся?
[/quote] село Ларга на території Молдови, Кельменці на території України
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.101 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 12.09.15 , 07:09