Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.12.17 , 10:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Київ - Чернівці через Липкани

Pages: 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44
Reply | Print
Author Topic: Київ - Чернівці через Липкани  (Read 92866 times)
K-91
Active user

Posts: 1218


View Profile
« Reply #400 on: 06.10.15 , 19:10 »
Share Reply with quote

За ті кошти, що вкласти на  прохід, до прикладу, через Вербовець можна суттєво модернізувати діючу ділянку: спрямити криві, піднявши швидкість руху та виготовити нову техніку, як тягову так і самі вагони. До речі, при анонсі події про новий маршрут Львів - Чернівці із машиною ДПКр появилась інформація про скорочення часу в дорозі сполучення Чернівці - Одеса, проту із 2017 року
Згоден, маршрут через Кам'янець бажано випрямити. Та й сам стотисячний Кам'янець теж повинен отримати сполучення з Одесою. Для початку хоча б відновити колію через речовий ринок у Хмельницькому та прибрати Буковині заїзд на Гречани.
Logged
ВикторБГол
User

Posts: 20


View Profile
« Reply #401 on: 06.10.15 , 19:10 »
Share Reply with quote

На Гречани зараз всі заїзжають. Раніше теж заїзжали, тільки по двом стрілкам і на обвідну прямо на Хмельницький. Нещодавно Кам'янець-Подільська влада це питання підняла. А от за вирішення проблеми відновлення обвідної мала доля ймовірності.
Logged
ВикторБГол
User

Posts: 20


View Profile
« Reply #402 on: 06.10.15 , 20:10 »
Share Reply with quote

Не тільки із  стотисячного Кам'янця-Подільського їздять на Київ і бажають їздити на Одесу. Значна частина Хотинського району Чернівецької області та Борщівського Тернопільської області. Коли не був в ходу через місто № 117/118 Чернівці - Київ то на привокзальній площі вже чекали маршрутки на Чернівці та Хотин(на Хотин і зараз є). Виходило, що таким комбінованим сполученням приїзжали в Чернівці на годину-дві швидше
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 2909


View Profile
« Reply #403 on: 06.10.15 , 22:10 »
Share Reply with quote

Та єдиний можливий обхід Молдови, це виконання Закону № 3022-III, який визначає побудову обходу Мамалига - Ларга.

(меланхолично) а не проще не обходить Молдову, а взять у нее в аренду или выкупить участки Мамалыга - Ларга и Сокиряны - Могилев-Подольский?
Для едущих в/из Молдову(ы) сделать по образцу Петропавловска (где у РФ и Казахстана аналогичная ситуация с транзитом) - погранконтроль в Окнице и Липканах для сходящих и садящихся.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6119


View Profile
« Reply #404 on: 06.10.15 , 23:10 »
Share Reply with quote

Там поезд 117/118 идет без остановок, какой погранконтроль?
Logged
ВикторБГол
User

Posts: 20


View Profile
« Reply #405 on: 07.10.15 , 10:10 »
Share Reply with quote

Вы пишете, что взять в аренду Сокиряны - Могилёв-Подольский. А как считаете, Молдова так и отдаст узел Окница. Он для неё очень важный, ведь из-за Приднестровья основной поток грузо и пассажирского движения идёт в Молдову с Могилёв-Подольского на Окницу, Бельцы, Унгены, Кишинёв. Это для них Окница очень важный узел. Фото в галерей Фотогалерея паровоза ИС, трейнфото, трейнпикс это доказывают
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 2909


View Profile
« Reply #406 on: 07.10.15 , 16:10 »
Share Reply with quote

ведь из-за Приднестровья основной поток грузо и пассажирского движения идёт в Молдову с Могилёв-Подольского на Окницу

(пожимая плечами) от переноса точки входящего в Молдову трафика с Могилева-Подольского на Окницу - не изменится ни-че-го. Как входило с Украины, так и будет входить с Украины.

А вот Украине был бы однозначный плюс из-за увеличения связности сети и отсутствия транзитных заморочек.
« Last Edit: 07.10.15 , 16:10 by Kotenok » Logged
ВикторБГол
User

Posts: 20


View Profile
« Reply #407 on: 07.10.15 , 16:10 »
Share Reply with quote

Добавлю, что какая-то часть груза на Молдову идёт с Гречан на Каменец-Подольский, Ларгу, Окницу. Это с Белоруского направления.
Logged
kiz
Active user

Posts: 179


View Profile
« Reply #408 on: 07.10.15 , 17:10 »
Share Reply with quote

А зачем нужна аренда, обходы , если удалось про 117/118 договориться?
Logged
K-91
Active user

Posts: 1218


View Profile
« Reply #409 on: 07.10.15 , 17:10 »
Share Reply with quote

Аренда не нужна, но обход не помешает, потому что транзит через Молдову повышает стоимость билета на пассажирские поезда следующие таким путем. За транзит тоже надо платить.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.091 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 07.10.15 , 03:10