Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.12.17 , 10:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Київ - Чернівці через Липкани

Pages: 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44
Reply | Print
Author Topic: Київ - Чернівці через Липкани  (Read 92861 times)
ВикторБГол
User

Posts: 20


View Profile
« Reply #410 on: 07.10.15 , 17:10 »
Share Reply with quote

Виникає питання: домовились про тільки один 117/118 чи можна і другі потяги пропускати. Пройшла інформація, що плануюють скоротити час в дорозі із Чернівців до Одеси та із 2017 року. Але яка може бути аренда, якщо в Молдавської залізниці  станція Липкань та Крива, ПОст 61 км щодня віправляють по повного маршруту гіпсового каменю. Невже вони нам так просто віддадуть. Аналогічно із пропуском через Окницю на Могилів-Подільський. Окниця для них дуже важлива.
Logged
ВикторБГол
User

Posts: 20


View Profile
« Reply #411 on: 07.10.15 , 17:10 »
Share Reply with quote

Згоден, обхід все вирішує. Зараз немає коштів, раніше не було ні політичною волі, ні бажання.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11036


View Profile
« Reply #412 on: 07.10.15 , 18:10 »
Share Reply with quote

Прекращайте заниматься фантазиями. Строить обход ради двух пассажирских поездов никто не будет, в какой-либо перспективе, аренда из той же области фантастики.
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 2909


View Profile
« Reply #413 on: 07.10.15 , 19:10 »
Share Reply with quote

аренда из той же области фантастики.
Примерно это же самое говорили молдаванам, когда они пытались от Украины получить полкилометра дунайского берега. Но ведь вышло :)
(и да, я продолжаю считать что Украина тогда сморозила глупость, совершив обмен)
Logged
ВикторБГол
User

Posts: 20


View Profile
« Reply #414 on: 07.10.15 , 20:10 »
Share Reply with quote

Правильно, будувати обхід тільки  для двох поїздів нераціонально. Та доцільність побудови не в тих двох поїздах, а перспективному збільшенні вантажопотоку. Факторів для цього є чимало.
Logged
K-91
Active user

Posts: 1218


View Profile
« Reply #415 on: 07.10.15 , 21:10 »
Share Reply with quote

На мою думку, за умови зростання вантажопотоку спочатку постане питання про реконструкцію гусятинського ходу (щоб розвантажити тернопільський вузол) з укладанням нової колії на бетонних шпалах, що дозволить підвищити швидкість. І тільки коли вже навіть відновлення обходу Гусятина буде замало, постане питання про будівництво обходу Молдови. Протягом найближчих п'яти років цього точно не буде.
Реанімувати і довести до пуття старе (гусятинський хід) набагато дешевше, ніж будувати нове з нуля.
« Last Edit: 07.10.15 , 21:10 by K-91 » Logged
ВикторБГол
User

Posts: 20


View Profile
« Reply #416 on: 07.10.15 , 21:10 »
Share Reply with quote

На Гусятин планували зробити колію в 2004 році, коли змінили маршрут 627/628(тоді була така нумерація в 117/118). Із Ярмолинців до Гусятина зараз цілком бетон, так само як із Ларги до Гречан. Та справа в складному профілі: 17 тисячні підйоми та спуски по 7 км. Станція Гусятин із короткими довжинами колій, добавляються далі 26-тисячні підйоми із Чорткова та Заліщиків. Втрати енергоресурсів великі, велика доля тепловозної тяги. Криві, підйоми, дозволити швидкість більше 60 км/г нереально. Зараз на Гусятинській дільниці вантаж тільки місцева погрузка. Для цього і зробили цю дільницю. Навіть приміський не наважились відновити. По вантажному вагова норма 1500 тон проти 3300 на Кам'янецькій дільниці. А 4-х кілометровий підйом від Дністра в напрямку Ларги елеметарно долається штовхачем і 3000 тон можна возити в двох напрямках.
Logged
ВикторБГол
User

Posts: 20


View Profile
« Reply #417 on: 07.10.15 , 21:10 »
Share Reply with quote

В додаток матеріал про можливість зміни маршруту потягів Чернівці - Одеса http://buknews.com.ua/page/fakhivtsi-skeptychno-otsinyuyut-initsiatyvu-hainycheru-pustyty-potiah-chernivtsi-odesa-cherez-moldovu-krashche-buduvaty-vlasnu-obkhidnu-zaliznytsyu.html
Logged
K-91
Active user

Posts: 1218


View Profile
« Reply #418 on: 07.10.15 , 21:10 »
Share Reply with quote

Прочитав, стаття цікава.
Навіть за умови дуже складного профілю гусятинського ходу, його спростити все ж легше і дешевше ніж будувати колію з нуля. А для великовагових потягів на Чернівці просто відновити обхід Гусятина і заборонити їм заїзд на Гусятин. Залишиться слабке місце в районі Чорткова, але все ж таки на своїй території. Тернопільський вузол можна розвантажити таким чином.

А приміський не відновили лише тому, що не було політичної волі керівництва залізниці. УЗ шукає будь-яку причину, щоб скасувати поїзд; якби ж було навпаки то обов'язково знайшли б причину його відновити. Це я бачу на прикладі ще однієї малодіяльної лінії зі складним профілем. Але займатися оффтопом я не хочу, то ж про це у іншій темі.
« Last Edit: 07.10.15 , 21:10 by K-91 » Logged
ВикторБГол
User

Posts: 20


View Profile
« Reply #419 on: 08.10.15 , 13:10 »
Share Reply with quote

Обвідну Гусятина теж ніхто робити не буде(земляне полотно під неї є, так само як і обвід Ларги). Гусятинська дільниця енергоємка. По профілю: Вікторія - Лісоводи 7 км спуск, 7 км підйом, Лісоводи - Закупне майже те саме, лише із Лісовод трохи підйому. Закупне - Гусятин  в загальному спуск - підйом в більшій , особливо короткі та різкі підйоми від Збруча, що добре видно навіть із тепловоза.  Та і спрямляти Гусятинську дільницю ніхто не буде.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.075 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 08.10.15 , 03:10