Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.12.17 , 10:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Київ - Чернівці через Липкани

Pages: 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44
Reply | Print
Author Topic: Київ - Чернівці через Липкани  (Read 92860 times)
bond
Active user

Posts: 1469


View Profile
« Reply #420 on: 08.10.15 , 14:10 »
Share Reply with quote

Тут прогнозувати не варто - все залежить від політичної волі керівництва. Як було з ділянкою Фастів -Житомир і обходом Житомира з фастівської на бердичівську гілку.
Logged
ВикторБГол
User

Posts: 20


View Profile
« Reply #421 on: 08.10.15 , 21:10 »
Share Reply with quote

Фастів - Житомир треба "розгрібати" - кошти вкладені. По Новоград-Волинському треба робити обвід, адже не будеш кожен вантажний обганяти та перепробувати гальма по Новоград-Волинському. Як колись було із 113/114 Ужгород - Харків та 57/58 Київ - Хелм.  Обвід Житомира то є, та  треба із Бердичевом "мудрувати", обводу на Шепетівку там немає та і місцевість не дуже дозволяє.
Logged
bond
Active user

Posts: 1469


View Profile
« Reply #422 on: 09.10.15 , 08:10 »
Share Reply with quote

Якщо колись дійсно постане питання обводу Бердичева - то найкраще, на мою думку, використати вже існуючу колію Рея - виправна колонія у Райках і добудувати ті кілька кілометрів до магістрального ходу і там вже, паралельно до двох існуючих колій, дотягти її до станції Михайленки - як у випадку під'їзної колії від Браїлова, яка майже до самого Гнівані йде паралельно магістральній.
Logged
ВикторБГол
User

Posts: 20


View Profile
« Reply #423 on: 11.10.15 , 20:10 »
Share Reply with quote

Так, за Бердичів цікаво. Хоч був там раз за кермом і вночі із господарським. Бо перед Бердичевом складний профіль, а при слідуванні на Бердичів-Житомирський по великому насипу склалось враженя, що обхід дуже важко збудувати. Так що колія до підприємства може слугувати обводом, адже проходить на деякій відстані від складного Бердичівського рельєфу.
Logged
K-91
Active user

Posts: 1218


View Profile
« Reply #424 on: 13.10.15 , 12:10 »
Share Reply with quote

Появился такой вопрос: есть ли перспектива замены поездов 646 Кишинев-Окница и 968 Черновцы-Сокиряны на один триставеселый ночной поезд Кишинев-Черновцы? Учитывая, что ради одного-двух вагонов гнать целую машку расточительно с одной стороны, а с другой читал что на ЧФМ дизеля Д1 ветшают и их потихоньку вытесняет локомотивная тяга... Как замену 967/968, в котором судя по всему не всегда есть грузовые вагоны, сделав вместо этого прицепные общие вагоны Черновцы-Сокиряны к триставеселому кишиневскому.
« Last Edit: 13.10.15 , 12:10 by K-91 » Logged
bond
Active user

Posts: 1469


View Profile
« Reply #425 on: 13.10.15 , 12:10 »
Share Reply with quote

А кто на нём поедет из Черновиц? Там все больше к Европе тяготеют, у многих даже двойное гражданство... Я вот тоже думал с целью экономии продлить семьсотзажратый Львов - Черновцы до Сокирян, только сделав его восемьсотсправедливым:) А вагончики от девятсотунылого лучше в виде эксперемента в Рахов катнуть, или хотя бы в Ворохту...
Logged
Kaban
Active user

Posts: 2163


View Profile
« Reply #426 on: 13.10.15 , 12:10 »
Share Reply with quote

Сначала надо разработать спец.тариф на проезд Кишинев - Черновцы, а потом городить поезд/вагоны. А то с нынешним межгосом никто на нем ездить не будет.
И я бы не объединял предложенные Вами поезда, а для начала запустил бы 1О+1П+1К ВБСы Кишинев - Черновцы, на участке Кишинев - Окница с п.61/62, далее отдельным локом.
Но опять же, только с разработкой спец.тарифа, иначе будет возить воздух.

График примерно будет таким:

22:10 ЧЕРНОВЦЫ 8:50
22:53 3 22:55 НОВОСЕЛИЦА 8:05 3 8:08
23:32 3 23:35 ЛИПКАНЬ 7:30 3 7:33
0:05 25 0:30 ЛАРГА (ПТК) 6:25 30 6:55
2:02 40 2:42 ОКНИЦА (ПТК) 4:18 40 4:58
... п.61/62 ...
8:29 КИШИНЕВ 22:24

P.S. 649/650 Кишинев - Окница сейчас это п.801/802 составом Д1М

Logged
ВикторБГол
User

Posts: 20


View Profile
« Reply #427 on: 13.10.15 , 15:10 »
Share Reply with quote

За варіант сполучення Чернівці - Кишинів підтримую обома руками. Лише із можливим розкладом такі умови. Митно-прикордонні огляди по Мамализі та Криві(Україна, Молдова). Треба щоб вони робили посадку по ст. Липкань(Липкани) і без огляду їхали до Кишинева. По станціям Ларга та Сокиряни огляду повинні підлягати ті що роблять посадку чи висадку. Таким чином налагодивши сполучення Липкан із своєю столицею Кишиневом ми зможемо вільно пропускати на ходу ще декілька потягів: Чернівці - Одеса та Київ - Рахів.  А на дільниці Тернопіль - Чортків - Коломия необхідно М62 із 3-5 ЦМВ. Зараз дуже великі енерговтирати по 357/358 Київ - Рахів. Везуть не тільки цілими 2М62 та 2М62У, а для страховки ціпляють третю секцію, половинки від названих тепловозів.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3409


View Profile
« Reply #428 on: 13.10.15 , 15:10 »
Share Reply with quote

О, не туди картинку запостив.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3271


View Profile
« Reply #429 on: 14.10.15 , 21:10 »
Share Reply with quote

Колись ще згадував про варіант Кишинеу - Окніца - Ларга - КП - Хм - ... Львів/Ковель
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=115835.msg400657#msg400657

Можливо той напрямок буде корисний для цих фантазій. Наприклад:
двогрупний Кишинеу - Чернівці/Хмельницький...
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.085 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 14.10.15 , 01:10