Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
14.08.18 , 23:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Київ - Чернівці через Липкани

Pages: 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45
Reply | Print
Author Topic: Київ - Чернівці через Липкани  (Read 102330 times)
ВикторБГол
User

Posts: 23


View Profile
« Reply #430 on: 14.10.15 , 21:10 »
Share Reply with quote

До речі напрямок Хмельницький - Кам'янець-Подільський - Ларга - Окниця використовувався на "широку ногу" в 2006 році із 1.09 по 115.12.2006, коли в Придністров'ї заблокували два ходу через Тираспіль та Рибниця і вдодачу наш "правитель" Рудьковський по підставі ще забракував міст через Дністер в Могилів-Подільскому. В Молдову залишилась одна дорога через Кам'янець-Подільський, Ларгу, Окницю. . Два тижні ми були без вихідних, через два тижні моя 4 колона депо Гречани, що базується по Кам'янцю-Подільскому "загнулась", ми ще тягнули і свої поїзди: 623/624 та приміські на Хмельницький та Ларгу. Полізли зайві години і ми віддали Молдовські поїзди Гречанським бригадам із обслуговуванням із Гречан до Сокирян. Тобто названий залізничний хід забезпечував на названий період все сполучення Молдови, а свій потяг № 627/628 Чернівці - Київ пропускати по дільниці не мали можливості.. Якби не закрита колія в районі Хмельницького ринку, то сміло можна було мати сполучення Львова чи Ковеля із Кишиневом. Два огляди тільки: по Сокирянам та Окниці
« Last Edit: 16.10.15 , 21:10 by ВикторБГол » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3711


View Profile
« Reply #431 on: 14.10.15 , 23:10 »
Share Reply with quote

... Якби не закрита колія в районі Хмельницького ринку, то сміло можна було мати сполучення Львова чи Ковеля із Кишиневом. Два огляди тільки: по Сокирянам та Окниці
Тут головне розібратись у доцільності такого маршруту.
Можливо (я не стверджую) вдасться поєднати з Ковель-Тернопіль-Хм.
Щодо тієї перемички через ринок... не раз звучали варіанти без заїзду в Хм (обмежитись Гречанами),
а також із двійним проїздом Гречан (як Ківерці-Луцьк-Ківерці).
Logged
ВикторБГол
User

Posts: 23


View Profile
« Reply #432 on: 15.10.15 , 16:10 »
Share Reply with quote

Через той двійний заїзд по типу зараз Ківерці - Луцьк - Ківерці  по Хмельницькому поїзди № 623/624(зараз 139/140) витрачали час 1 год 18 хв. Тому пару років вже зміна бригад чи локомотива по ст. Гречани. Заїзду 139/140 на ст. Хмельницький не відбувається.Але погану службу зіграло призначення 775-756 Київ - Хмельницький. Красилів, Староконстянтинів, Хмільник вважають краще їхати на Київ вдень цим експресом, ніж серед глибокої ночі користуватись 139/140, який зараз курсує тричі на тиждень. Аналогічно зараз із Кам'янця-Подільського 118-ий повністю заватажується, забираючи пасажирів в 770-го. В 118-му можна поспати на із білизною проти 770-го сидячого. Різниця в часі цих поїздів складає 22 хвилини та поспати лежачи більш влаштовує пасажирів.
« Last Edit: 15.10.15 , 16:10 by ВикторБГол » Logged
Antimason
Active user

Posts: 1300


View Profile
« Reply #433 on: 06.12.17 , 20:12 »
Share Reply with quote

Оскільки з нового розкладу скасовується Київ-Могилів Подільський, то в тебе, Іване, з'являються нові козирі стосовно реалізації твоїх пропозицій.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2356


View Profile
« Reply #434 on: 01.05.18 , 18:05 »
Share Reply with quote

Недавно довелось проехаться в поезде Черновцы - Киев через Молдову. Ехал с коллегами, они очень удивились, что поезд едет через Молдову. На телефон еще умудрились получить смс с тарифами на румынский роуминг. Но это так, лирическое отступление. Вопрос возник, почему на этой ветке такие небольшие скорости? Черновцы - Ларга по служебке 102 км, с одной остановкой, поезд тащится 2,5 часа. Это УЗ просто не хочет ремонт путей проводить или там есть сложности с рельефом/поворотами?
Logged
sergius
Active user

Posts: 2044


View Profile
« Reply #435 on: 01.05.18 , 19:05 »
Share Reply with quote

Конкретно от Черновцов до Мамалыги (со слов г-на Голодняка, который редко посещает наш форум) проблема в состоянии пути. Ремонтные работы перестали финансировать. Поэтому и скорости упали, а время в пути - увеличилось.

Лично я несколько раз ездил этим рейсом в 2014-2015 годах. В обоих случаях он подолгу стабильно держал скорость 80-90 км/ч от Мамалыги до пригорода облцентра.
Logged
dots2004
User

Posts: 136


View Profile
« Reply #436 on: 02.05.18 , 10:05 »
Share Reply with quote

Ехал прошлым летом, очень низкие скорости именно на участке Мамалыга - Ларга
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2356


View Profile
« Reply #437 on: 02.05.18 , 12:05 »
Share Reply with quote

То есть не смогли с Молдовой о ремонте договориться... В Перемышль отремонтировали дорогу..
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3711


View Profile
« Reply #438 on: 03.05.18 , 11:05 »
Share Reply with quote

В інтернет просторі десь є візуалізація цієї теми:





Це Український фрагмент (можливо щось вже змінилося на краще):



Стаття тут.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2044


View Profile
« Reply #439 on: 03.05.18 , 11:05 »
Share Reply with quote

То Голодняк фоткав. І там же написано, фото початку 2010-хх. Могло щось змінитися. Бо тут (перегін Магала - Новоселиця)


у 2014-2015 роках була швидкість до сотні.

Ще згадав. Коли поїзд їхав з Чернівців, то варто тільки було проїхати Мамалигу (на картах відображається кордон), як швидкість падала з 80 до 30 (35) км/год. І так до села Подвір'ївка, де похідна координати по часу знову різко зростала до 80...
« Last Edit: 03.05.18 , 12:05 by sergius » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.138 seconds with 21 queries.
Google visited last this page 15.10.15 , 20:10