Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.12.17 , 12:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Київ - Чернівці через Липкани

Pages: 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 [44]
Reply | Print
Author Topic: Київ - Чернівці через Липкани  (Read 92803 times)
ВикторБГол
User

Posts: 20


View Profile
« Reply #430 on: 14.10.15 , 21:10 »
Share Reply with quote

До речі напрямок Хмельницький - Кам'янець-Подільський - Ларга - Окниця використовувався на "широку ногу" в 2006 році із 1.09 по 115.12.2006, коли в Придністров'ї заблокували два ходу через Тираспіль та Рибниця і вдодачу наш "правитель" Рудьковський по підставі ще забракував міст через Дністер в Могилів-Подільскому. В Молдову залишилась одна дорога через Кам'янець-Подільський, Ларгу, Окницю. . Два тижні ми були без вихідних, через два тижні моя 4 колона депо Гречани, що базується по Кам'янцю-Подільскому "загнулась", ми ще тягнули і свої поїзди: 623/624 та приміські на Хмельницький та Ларгу. Полізли зайві години і ми віддали Молдовські поїзди Гречанським бригадам із обслуговуванням із Гречан до Сокирян. Тобто названий залізничний хід забезпечував на названий період все сполучення Молдови, а свій потяг № 627/628 Чернівці - Київ пропускати по дільниці не мали можливості.. Якби не закрита колія в районі Хмельницького ринку, то сміло можна було мати сполучення Львова чи Ковеля із Кишиневом. Два огляди тільки: по Сокирянам та Окниці
« Last Edit: 16.10.15 , 21:10 by ВикторБГол » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3269


View Profile
« Reply #431 on: 14.10.15 , 23:10 »
Share Reply with quote

... Якби не закрита колія в районі Хмельницького ринку, то сміло можна було мати сполучення Львова чи Ковеля із Кишиневом. Два огляди тільки: по Сокирянам та Окниці
Тут головне розібратись у доцільності такого маршруту.
Можливо (я не стверджую) вдасться поєднати з Ковель-Тернопіль-Хм.
Щодо тієї перемички через ринок... не раз звучали варіанти без заїзду в Хм (обмежитись Гречанами),
а також із двійним проїздом Гречан (як Ківерці-Луцьк-Ківерці).
Logged
ВикторБГол
User

Posts: 20


View Profile
« Reply #432 on: 15.10.15 , 16:10 »
Share Reply with quote

Через той двійний заїзд по типу зараз Ківерці - Луцьк - Ківерці  по Хмельницькому поїзди № 623/624(зараз 139/140) витрачали час 1 год 18 хв. Тому пару років вже зміна бригад чи локомотива по ст. Гречани. Заїзду 139/140 на ст. Хмельницький не відбувається.Але погану службу зіграло призначення 775-756 Київ - Хмельницький. Красилів, Староконстянтинів, Хмільник вважають краще їхати на Київ вдень цим експресом, ніж серед глибокої ночі користуватись 139/140, який зараз курсує тричі на тиждень. Аналогічно зараз із Кам'янця-Подільського 118-ий повністю заватажується, забираючи пасажирів в 770-го. В 118-му можна поспати на із білизною проти 770-го сидячого. Різниця в часі цих поїздів складає 22 хвилини та поспати лежачи більш влаштовує пасажирів.
« Last Edit: 15.10.15 , 16:10 by ВикторБГол » Logged
K-91
Active user

Posts: 1216


View Profile
« Reply #433 on: 06.12.17 , 20:12 »
Share Reply with quote

Оскільки з нового розкладу скасовується Київ-Могилів Подільський, то в тебе, Іване, з'являються нові козирі стосовно реалізації твоїх пропозицій.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 [44]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.076 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 15.10.15 , 20:10