Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.08.18 , 04:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Train fares and tariffs

      Мілан - Тічино

Pages: [1] 2
Reply | Send this topic | Print
Author Topic: Мілан - Тічино  (Read 4090 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21863


View Profile
« on: 30.10.12 , 17:10 »
Share Reply with quote

Мета - з'їздити на один день кудись покататись з Мілана.

Програма мінімум - відвідати Луґано і покататись на фунікулерах. Які є там тарифно-оптимізаційні фокуси і може ще щось крім Луґано захопити, що було б цікаво і гарно укладеться в денну подорож?
Про вузькоколійку Локарно - Домодоссола знаю, щось не надто вона мене приваблює.

З того що нарив сам - проїзд Мілан - К'яссо - схоже за внутрішньоіталійським тарифом, а глибше в Швейцарію - тариф вже міжнародний.
Logged
tabo
Active user

Posts: 3282


View Profile
« Reply #1 on: 30.10.12 , 19:10 »
Share Reply with quote

Якщо є бажання проїхатися трохи швидше, то купити акційний квиток Milano Centrale-Chiasso на транзитні EC за 9 EUR (+ зарання квиток або пасс (див.нижче) на ділянку Chaisso-Lugano, тоді з потяга навіть не треба буде виходити), це буде дешевше міжнародного SMART квитка за 19 EUR. Якщо час не такий важливий, то тоді за 5,25 EUR на тренордівському S11 з Milano Porta Garibaldi чи Milano Greco Pirelli (в пікові години відправляються кожні 30 хв.), а далі я б радив взяти Arcobaleno Day Pass (arcobaleno.ch), він дозволить користуватися всім транспортом у регіоні
Logged
Sath
Active user

Posts: 4363


View Profile
« Reply #2 on: 06.11.12 , 10:11 »
Share Reply with quote

Maxy, а коли їдете?  Плюс, як з'здете - буде цікаво почитати результат.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21863


View Profile
« Reply #3 on: 06.11.12 , 14:11 »
Share Reply with quote

Maxy, а коли їдете?  Плюс, як з'здете - буде цікаво почитати результат.
До Італії - 14-29 листопада, у Мілані буду 25-29 листопада, вилазку на 1 день у Тічино - зроблю 26, 27 чи 28 листопада.

Якщо є бажання проїхатися трохи швидше, то купити акційний квиток Milano Centrale-Chiasso на транзитні EC за 9 EUR (+ зарання квиток або пасс (див.нижче) на ділянку Chaisso-Lugano, тоді з потяга навіть не треба буде виходити), це буде дешевше міжнародного SMART квитка за 19 EUR. Якщо час не такий важливий, то тоді за 5,25 EUR на тренордівському S11 з Milano Porta Garibaldi чи Milano Greco Pirelli (в пікові години відправляються кожні 30 хв.), а далі я б радив взяти Arcobaleno Day Pass (arcobaleno.ch), він дозволить користуватися всім транспортом у регіоні
З дорогою туди - розібрались, дякую. А назад я розглядаю можливість повернутись іншою дорогою. Через вузькоколійку Локарно - Домодоссола вирішив не їхати, наразі розглядаю дві альтернативи - піднятись вузькоколійкою Луґано - Понте Треса, звідти спуститись автобусом до Луїно і там сісти на потяг, що прямує вздовж озера Маджоре, або ж потрапити на цю залізничну лінію по нормальній колії, тобто через Джуб'яско - Каденаццо - Піно-Тронцано. Чи є можливість якось обійти міжнародний тариф у такому разі? Там мені не вдалось знайти способа обійти міжнародний тариф, аналогічного к'ясському.
Швейцарський сайт при спробі подивитись вартість проїзду по цій лінії на одну станцію вглиб у "ворожу" територію (тобто наприклад Каденаццо - Піно-Тронцано - пише ціну за міжнародним тарифом), а на італійському сайті подивитись вартість проїзду наприклад Luino - Ranzo-S.Abbondio - не виходить, бо сайт не знає станції  Ranzo-S.Abbondio (або може її якось треба інакше писати, щоб італійський сайт її сприйняв).
І з автобусом Понте-треса - Луїно та ж біда - від Ponte Tresa до останньої зупинки в Швейцарії (Fornasette) - діє Arcobaleno, а за ділянку Fornasette - Luino в автобусі - схоже тарификується за міжнародним залізничним тарифом (це такий побічний наслідок уніфікованості автобусного і залізничного тарифів?).
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21863


View Profile
« Reply #4 on: 06.11.12 , 16:11 »
Share Reply with quote

UPD - схоже у всіх випадках, коли мені тариф здавався міжнародним - це насправді зовсім не міжнародний тариф, а тариф TILO (регіональний тариф Тічино - Ломбардія), він нижчий від справжнього міжнародного (наприклад Мілан - Луґано за міжнародним тарифом коштував-би 21,1 евро, і за тарифом TILO - ціна 14,2 євро, втім TILO все-одно дорожчий від регіонального внутрішньоіталійського і тічинського Arcobaleno, саме тому розбивка по К'яссо має сенс -  5,25 євро Мілан - К'яссо + К'ясо - Луґано 4,10 шв.франків це все-одно краще ніж 14,2 євро)
Logged
Sath
Active user

Posts: 4363


View Profile
« Reply #5 on: 06.11.12 , 17:11 »
Share Reply with quote

Ясно. Я просто буду в тих краях в середині січня, розглядаю ваші маршрути як алгоритм :)
Logged
tabo
Active user

Posts: 3282


View Profile
« Reply #6 on: 06.11.12 , 22:11 »
Share Reply with quote

Чи є можливість якось обійти міжнародний тариф у такому разі? Там мені не вдалось знайти способа обійти міжнародний тариф, аналогічного к'ясському.
Досить легко, тільки не зовсім обійти, а просто "правильно" все купити ;)
Справа в тому, що по Італії S30 тарифікується по тарифу Тренорду, тому якщо мати денний Arcobaleno пасс, то тоді просто треба ще в Мілані купити тренордівський квиток зони 100,1-120 за 8,75 евро (він покриває як Pino-Tronzano-Milano (і Certosa, i P.G., i Centrale), так і ділянку від Pino-Tronzano до кордону) й з ним вже їхати в Швейцарію. Формально на такому квитку буде написано Pino-Tronzano-Milano (бо сумніваюсь, що там є можливість дістати Pino-transito-Milano), але де-факто він за зоною буде покривати й ділянку від кордону, тому кондуктори не мають мати питань. Або, якщо зовсім без таких "де-факто", у Швейцарії докупити квиток Ranzo-Pino-Tronzano за 3 франки (тариф Tilo). Якщо ж їхати по Швейцарії без пассу (що само собою не зовсім логічно зважаючи на маршрут), а зі звичайним квитком, то тоді ще простіше, бо треба буде купити квиток одразу по Tilo до Pino-Tronzano.
Щодо Luino, то квиток Luino-Milano Certosa коштує 7 евро, а до P.G. чи Centrale вже 7,55, бо наступна зона
І з автобусом Понте-треса - Луїно та ж біда - від Ponte Tresa до останньої зупинки в Швейцарії (Fornasette) - діє Arcobaleno, а за ділянку Fornasette - Luino в автобусі - схоже тарификується за міжнародним залізничним тарифом (це такий побічний наслідок уніфікованості автобусного і залізничного тарифів?)
Повний квиток Fornasette - Luino коштує 3,4 франки, навіть водій в автобусі має його продати без жодних проблем. Імхо, для цього регіону це цілком прийнятна вартість такої поїздки

втім TILO все-одно дорожчий від регіонального внутрішньоіталійського і тічинського Arcobaleno
Не завжди, там зонність тарифу часом дає трюки. Якщо навести приклад, то квиток Bellinzona-Pino-Tronzano (Tilo) є дешевшим за Bellinzona-Ranzo-S. Abbondio (Arcobaleno)

5,25 євро Мілан - К'яссо + К'ясо - Луґано 4,10 шв.франків це все-одно краще ніж 14,2 євро
Звідки взялися 14,2 євро? :-\  Няз, він коштує 14,6 франків, тобто має бути десь біля 12 EUR
« Last Edit: 06.11.12 , 22:11 by tabo » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21863


View Profile
« Reply #7 on: 06.11.12 , 23:11 »
Share Reply with quote

Повний квиток Fornasette - Luino коштує 3,4 франки, навіть водій в автобусі має його продати без жодних проблем. Імхо, для цього регіону це цілком прийнятна вартість такої поїздки
ну 3,4 франки - це тариф TILO. Я б залюбки ці 4 км пройшов пішки, тим більше що місця дуже мальовничі і надодачу там йти переважно вниз. Але судячи з google street view - там перші 1,6 км -  вузька дорога без тротуарів
https://maps.google.com/maps?ll=45.996634,8.781424&spn=0.00957,0.045447&t=m&z=15&layer=c&cbll=45.996643,8.78143&panoid=FNIZfZZWtYykfFWipHbvMA&cbp=11,293.96,,0,3.65
, не знаю чи можна по такій пішки ходити.
Quote
втім TILO все-одно дорожчий від регіонального внутрішньоіталійського і тічинського Arcobaleno
Не завжди, там зонність тарифу часом дає трюки. Якщо навести приклад, то квиток Bellinzona-Pino-Tronzano (Tilo) є дешевшим за Bellinzona-Ranzo-S. Abbondio (Arcobaleno)
а, ну ясно, зони бувають витянуті, можна потрапити вздовж зон, а можна впоперек. А ще у Arcobaleno зони для абонементів і для разових квитків різні (одна зона абонементів - може відповідати кільком зонам для разових квитків).
Quote

5,25 євро Мілан - К'яссо + К'ясо - Луґано 4,10 шв.франків це все-одно краще ніж 14,2 євро
Звідки взялися 14,2 євро? :-\  Няз, він коштує 14,6 франків, тобто має бути десь біля 12 EUR
та от справді повинен 14,6 франків коштувати (приклад бачив десь на TILOшному сайті), але сайт SBB за проїзд Лугано - Мілан чогось просить 17 франків тобто 14,2 євро.
« Last Edit: 06.11.12 , 23:11 by Maxy » Logged
mikle20
Active user

Posts: 1371


View Profile
« Reply #8 on: 06.11.12 , 23:11 »
Share Reply with quote

Quote
то тоді просто треба ще в Мілані купити тренордівський квиток зони 100,1-120 за 8,75 евро
А як в терміналі такий купити.
В ЕС по дорозі можна йти лише у світловидбиваючий жилетці, як у дорожніх робітників. Вони легкі і коштують до 50 грн. звичайно ходять, коли машина ламається. Поліцейським треба казати, що через поломку машини ви йдете пішки.
Logged
tabo
Active user

Posts: 3282


View Profile
« Reply #9 on: 07.11.12 , 13:11 »
Share Reply with quote

Я б залюбки ці 4 км пройшов пішки, але судячи з google street view - там вузька дорога без тротуарів, не знаю чи можна по такій пішки ходити.
Точно стверждувати не буду, але мені здається, що офіційна заборона ходити тільки по автострадах, а не по strada provinciale (як SP6). До того ж там можна піти й по SS 344 біля річки чи звичайній вулиці (via Biviglione), головне не заблукати
та от справді повинен 14,6 франків коштувати (приклад бачив десь на TILOшному сайті), але сайт SBB за проїзд Лугано - Мілан чогось просить 17 франків тобто 14,2 євро.
До Greco Pirelli чи Centrale 16, але все одно дивно, бо звідки там ця різниця у 1,4 взялась. Якщо б підняли, то на сайті TiLo мали б проапдейти інформацію, на "сервісні" теж не надто схоже, бо в першому класі різниця інша (<). Проблема такого 16/17 CHF квитка схоже саме у швейцарській ділянці
К'ясо - Луґано 4,10 шв.франків
Вчора не звернув на цю цифру уваги, але сьогодні нагадаю, що сайт SBB трохи бреше в таких ситуація, бо там спочатку наводиться ціна з халбтаксом, а для повної там треба дійти до наступного кроку ;) Якщо використовувати пасс, то чи це 4,1, чи 8,2 не принципово, але для решти потенційних мандрівників варто мати на увазі

А як в терміналі такий купити.
Підійшов і купив

В ЕС по дорозі можна йти лише у світловидбиваючий жилетці
Вночі/темну пору обов'язково, можуть навіть оштрафувати, але протягом дня ніхто таким не займається, перевірено на практиці. В Італії знаки заборони пішоходів висять тільки при в'їзді на автостради
Logged
Tags: milano ticino 
Pages: [1] 2
Reply | Send this topic | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.092 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 02.10.13 , 22:10