Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
26.02.17 , 21:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Опоздания и поломки поездов Интерсити на УЗ

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 31
Reply | Print
Author Topic: Опоздания и поломки поездов Интерсити на УЗ  (Read 73814 times)
КОНСТАНТИН
Active user

Posts: 3824


View Profile
« on: 13.12.12 , 11:12 »
Share Reply with quote

Хюндай опять сдох. Ну поймите меня правильно, разве это нормально , когда столько поломок такой подвижного состава за такие короткие сроки?? Я считаю ненормально. Да, техника склонна к поломкам, но! не так же систематически. Получается это рухлядь какая-то..и как вот после этого рассчитывать на Хюндай... Пишу три часа ждали лок...да ну...резаком там по максимальной скорости можно было в течении часа от Лозовой или от Полтавы пригнать. Хламьё.

http://svit24.net/events/42-events/49260-yz-za-morozov-v-pole-slomalsja-skorostnoj-poezd-hyundai
Logged
mikle20
Active user

Posts: 1371


View Profile
« Reply #1 on: 13.12.12 , 12:12 »
Share Reply with quote

Лучше до весны его таскать с помощью ТЭП70 или ТЭП150
Logged
Владимир Д
Active user

Posts: 11128


View Profile
« Reply #2 on: 13.12.12 , 12:12 »
Share Reply with quote

заменить на сидячие вагоны с локомотивной тягой.
Logged
КОНСТАНТИН
Active user

Posts: 3824


View Profile
« Reply #3 on: 13.12.12 , 12:12 »
Share Reply with quote

У нас же есть свой Крюковский завод. Есть ведь хорошие новые модели вагонов. Почему их нельзя было заказать? Покрасоваться всё хотели перед Евро...но Евро прошло и наступили реалии. Я вот теперь и не знаю, советовать кому-то из знакомых ехать на нём или нет..а то потом проклянут за совет, когда опоздают на что-то или замёрзнут в поле...
Logged
Георгий Грановский
Active user

Posts: 5596


View Profile
« Reply #4 on: 13.12.12 , 13:12 »
Share Reply with quote

Костя, +1
Накупили барахло а что с ним дальше будет - одному Богу известно...
Logged
КОНСТАНТИН
Active user

Posts: 3824


View Profile
« Reply #5 on: 13.12.12 , 14:12 »
Share Reply with quote

Откровенный рассказ пассажирки "Хюндая": Мы коченели в поле 7 часов, после чего нам дали по стакану чая
Logged
DJVLAD2003
Active user

Posts: 442


View Profile
« Reply #6 on: 13.12.12 , 14:12 »
Share Reply with quote

Складні погодні умови ускладнили рух пасажирських поїздів на донецькому напрямку
http://www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/327827/
12 грудня у зв’язку із нестандартними метеоумовами (інтенсивний тривалий дощ та мокрий сніг при мінусовій температурі) на донецькому напрямку  ускладнився рух пасажирських поїздів. Зокрема, поза графіком на Донецькій залізниці пройшло 12 пасажирських поїздів, в тому числі 3 швидкісних (категорії Intercity+).

Зокрема, через обледеніння контактного дроту та дахового обладнання поїзд №154 сполученням Донецьк – Київ був доставлений допоміжним тепловозом на станцію Лозова, де на пасажирів вже чекав резервний склад іншого поїзду.  170 пасажирам була надана допомога в переміщенні з одного складу поїзда до іншого. Поїзд відбув зі станції Лозова за маршрутом.

Через ті самі обставини затрималися поїзди Донецьк – Київ (нічний Intercity+) та вечірній Intercity+ Київ – Донецьк.

Українська залізнична швидкісна компанія приносить вибачення пасажирам за незручності та затримку у часі.

Оперативні бригади по боротьбі з обледенінням та снігом  на Донецькій залізниці працювали цілодобово – усього в роботах на Донецькій залізниці задіяно більше 1430 працівників, по Україні – близько 8 тисяч залізничників та 44 снігоочисні машини.

Водночас залізничники запевняють: пасажири залізничного транспорту ніколи не залишаються наодинці з будь-якими проблемами, пов’язаними з рухом поїздів. Залізниця, як ніхто інший, зацікавлена у стабільному графіку руху поїздів, тому що будь-яке відхилення від графіку веде до  ускладнень у роботі залізничного транспорту та збільшення експлуатаційних витрат на забезпечення перевезень. Залізниця у будь-якому випадку доставляє пасажирів до місця призначення, однак час вирішення питання доставки у форс-мажорних обставинах природніх катаклізмів, на жаль, не завжди відповідає бажанню пасажирів якнайшвидше дістатися до місця призначення.
Logged
Владимир Д
Active user

Posts: 11128


View Profile
« Reply #7 on: 13.12.12 , 15:12 »
Share Reply with quote

думаю нужно сие максимально использовать летом на направлении Днепр-Симферополь, Донецк-Симферополь, Харьков-Симферополь. Где опоздание не столь значимо для отдыхающих, нежели  для бизнеса.
Logged
КОНСТАНТИН
Active user

Posts: 3824


View Profile
« Reply #8 on: 13.12.12 , 18:12 »
Share Reply with quote

Вариант..вместо того же 277/278 например.
Но опоздание, для любой категории не есть хорошо...

Сапсаны наверное гораздо дороже будут , чем сие , не знаю даже как назвать теперь...
Logged
Andrey Z
Active user

Posts: 1659


View Profile
« Reply #9 on: 13.12.12 , 19:12 »
Share Reply with quote

Ну и при чём здесь авария на перегоне Ерал - Симская?
Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 31
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.075 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 29.09.13 , 01:09