Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
07.12.21 , 21:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Наші пропозиції УЗ щодо графіку руху пасажирських поїздів 2013/2014

Pages: 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30
Print
Author Topic: Наші пропозиції УЗ щодо графіку руху пасажирських поїздів 2013/2014  (Read 128020 times)
ako
User

Posts: 129


View Profile
« Reply #270 on: 15.01.13 , 16:01 »
Share


829 Ужгород-Мукачево-Львів 04:30-05:40...05:45-09:30
830 Львів-Мукачево-Ужгород 17:00-20:45...20:50-22:00

...

607 Львів-ІФ-Чернівці(Рахів) 17:12-19:49...20:17-22:50(00:50) - об'єднати 605 та 607 на ділянці Львів-ІФ
608 (Рахів)Чернівці-ІФ-Львів (01:10)03:10-06:05...06:30-09:00 - об'єднати 606 та 608 на ділянці ІФ-Львів

829 слишком раннее отправление, а 830 на мой взгляд слишком позднее. Такой график, как сейчас мне кажется наиболее оптимальным.

В вашем варианте оборот 605 по Рахову всего 20 минут получается???
И кому сдался 608 Черн. - Льв. с отправлением  из Черн. в 3:10? Даже сегодняшние отправление в 0:28 слишком позднее.

Да, отправление из Черновиц в 3 ночи - совсем никуда. На вокзал никак не добраться.
А на счёт РА, то в планах УЗ было запустить ещё в мае Черновцы-Львов с отправлением в 7.00 и прибытием в 11.00. И назад около 20.00 выезд на Черновцы. Этот график очень даже хорош для дневного визита во Львов.
В принципе его можно было бы и продлить до Киверц, как здесь выше предлагалось.
Logged
Владимир Д
Active user

Posts: 11774


View Profile
« Reply #271 on: 15.01.13 , 18:01 »
Share

Ну вот зачем убирать 125/126 Киев-Луганск с сумского хода? >:(
Тебе там и так куча поездов уже. Куда езщё то? Пусть тебе будет 133-134 Луганск-Львов что ли???
Logged
taras1986
User

Posts: 125


View Profile
« Reply #272 on: 16.01.13 , 09:01 »
Share

Врахувавши зауваження та при умові додавання ще одного рейкового автобуса або дизель-поїзда випуску Луганськтепловоза, що за 4 години подолає відстань від Чернівців до Львова виходить таке:

829 Ужгород-Мукачево-Львів 05:30-06:40...06:45-10:30
830 Львів-Мукачево-Ужгород 19:00-22:45...22:50-23:59

807 Львів-Мукачево-Ужгород 07:30-11:15...11:20-12:30
808 Ужгород-Мукачево-Львів 14:00-15:10...15:15-19:00
807 Львів-Мукачево-Ужгород 10:00-13:45...13:50-15:00
808 Ужгород-Мукачево-Львів 17:00-18:10...18:15-22:00

803 Рівне-Львів 06:35-09:21
804 Львів-Рівне 11:02-13:40
805 Рівне-Львів 15:50-18:30
806 Львів-Рівне 19:32-22:10

801 Ківерці-Луцьк-Львів-Чернівці 06:10-06:22...06:32-09:20...9:50-13:50
802 Чернівці-Львів-Луцьк-Ківерці 15:00-19:00...19:30-22:18...22:28-22:40
809 Чернівці-Львів-Луцьк-Ківерці 06:30-10:30...11:00-13:48...13:58-14:10
810 Ківерці-Луцьк-Львів-Чернівці 15:20-15:32...15:42-18:30...19:00-23:00

Нічний Ковель-Чернівці можна довести до 5,5 годин(замість 6 годин) на Львів-Чернівці та 4,5 годин (замість 5 годин) на Львів-Луцьк і зменшити загальний час до 12,5 годин та об'єднати все-таки з Львів-Рахів з розчепленням у ІФ або взагалі зробити кілька вагонів Ковель-Рахів. Раціональний розклад вважаю такий:
667 Ковель-Луцьк-Львів-ІФ-Чернівці(Ворохта та Рахів) 18:10-20:00...20:10-00:40...01:10-03:35...03:55-06:40(07:10 та 08:40)
668 (Рахів та Ворохта)Чернівці-ІФ-Львів-Луцьк-Ковель (19:00 та 20:30)21:00-23:45...00:05-02:30...03:00-07:30...07:40-09:30
*Жирним шрифтом виділені маршрути, які не змінені або змінені на +-15 хв

Також щоб не підчипляти і не відчипляти вагони у ІФ можна просто підв'язати дизельпоїзд ІФ-Рахів та Рахів-ІФ під 667,668,801,802,809,810.
Прийдеться ще вихідні для рейкових автобусів на Вт та Ср зробити...
Взагалі виходить у Львові 2 великі пересадки о 09:20-11:05 та 18:30-19:30... Думаю людям цілком достатньо буде по 30 хв для пересадки.
По маршруту Ужгород-Рівне можна ввести регіональні електрички, правда треба щоб вони двохсистемні були, наврядчи такі в Україні є (ну крім Шкод, Хюндаїв та Крюків звичайно)))))), тоді путанина на ст.Львів зменшиться і 4-ма рухомими складами можна було би обмежитися...
Тоді у Львові пересадка була би з Ківерці-Чернівці на Рівне-Ужгород і навпаки та з Ужгород-Рівне на Чернівці-Ківерці і навпаки, які би можна було розвести у часі, а потяги поставити на сусідні платформи для зручності...
Плюс, як і казалося вище, треба вводити квиток з можливістю пересадки!!!
Logged
sergiy
Active user

Posts: 153


View Profile
« Reply #273 on: 16.01.13 , 13:01 »
Share

Систематизувавши висловлені пропозиції, підводимо підсумки.

Західний напрямок

Змінити маршрут поїзда 77/78 Ковель – Москва на дільниці від Києва до Новоград-Волинського через Фастів, Житомир з метою збільшення пасажиропотоку за рахунок Житомира.

 

Думаю, що ця пропозиція ще не на часі. Адже, здається, не враховано те, що ділянка Житомир - Новоград-Волинський ще не електрифікована (а це 90 км). От якщо завершать роботи - тоді цим маршрутом доцільно і "Волинь", і "Слобожанщину" пускати (це як мінімум).
Logged
Владимир Д
Active user

Posts: 11774


View Profile
« Reply #274 on: 16.01.13 , 13:01 »
Share

Житомир отпадает. Там нет свободного тепловоза на уч-ке Житомир-Новоград. А подгонять его с Коростеня никто не будет, дорого очень.
Logged
VL85
Active user

Posts: 1520


View Profile
« Reply #275 on: 16.01.13 , 15:01 »
Share

Ну вот зачем убирать 125/126 Киев-Луганск с сумского хода? >:(
Тебе там и так куча поездов уже. Куда езщё то? Пусть тебе будет 133-134 Луганск-Львов что ли???
Ну Луганск-Львов - это вообще круто! Я ведь даже писал как его можно закрутить в общий оборот с Луганск-Одесса. Но если его не будет, то 125/126 ни в коем случае не трогать.
« Last Edit: 16.01.13 , 15:01 by VL85 » Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 2306


View Profile
« Reply #276 on: 16.01.13 , 15:01 »
Share

Пропоную ще раз подивитись на схеми поїздів http://fastiv.kiev.ua/zd/ та подумати, що робити з тими, що ходять короткими составами.
Logged
mikle20
Active user

Posts: 1371


View Profile
« Reply #277 on: 16.01.13 , 16:01 »
Share

88 Ковель-Симферополь - летом спокойно 20 вагонов заполнятся.
601/602 Львов-Солотвино - ничего не сделаете, там пассажиров видимо больше нет.
609 Харьков-Тополи и Харьков-Купянск - при первой возможности заменить на 630М
668 Евпатория-Симферополь, может и электричкам присвоить такие номера для повышения прибыли?
Logged
E_09
Active user

Posts: 7890


View Profile
« Reply #278 on: 16.01.13 , 17:01 »
Share

...
668 Евпатория-Симферополь, может и электричкам присвоить такие номера для повышения прибыли?
Собственно, это ВБСы Евпатория-Москва, идущие от Симфа до Евпатории под отдельным локомотивом. Я тоже удивлялся и возмущался этому аппендиксу, тем более, что пересадка в Симфе на маршрутку до Евпатории - и быстрее (причём маршрутка прибывает в Евпаторию ещё до отправления 668-го из Симфа) и несколько дешевле. Пока знающие люди мне не растолковали, что эти ВБСы предназначаются, в основном, для людей с нарушением опорно-двигательного аппарата и их сопровождающих, поскольку с царских времён евпаторийские грязи считаются чудодейственными для подобных заболеваний. И едут к ним люди со всего бывшего Союза.
Logged
Мандрівник
Active user

Posts: 1736


View Profile
« Reply #279 on: 16.01.13 , 22:01 »
Share

Стосовно маршруту Львів-Чернівці.
Я б хотів запропонувати запустити по цьому маршруту 17* або 18* денний регіональний поїзд . Думаю він був би дуже доречний замість РА, який ходив раніше по цьому маршруту.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Google visited last this page 31.01.14 , 07:01