Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.10.19 , 20:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  train reviews

    Train reviews

      301/302 Минск-Адлер

Pages: [1]
Print
Author Topic: 301/302 Минск-Адлер  (Read 6490 times)
melodia1
Active user

Posts: 303


View Profile
« on: 16.01.13 , 20:01 »
Share

15.01.13 Маршрут Сумы-Конотоп. По Сумам, судя по народу с сумками, посадка намечалась - человек 20-25. По Сумам Вышло из состава человек 30-40. Ехал - Вагон 19П, Гомель-Адлер, после КВР (как сказал проводница осуществленного на их Гомельском заводе), чистенький, в служебном у проводника АСУ, что-то похоже на Хартрон-Экспресс, меряет скорость, температуру и тд. Вагон оборудован кондиционером по её же словам. В туалете чисто, запаха нет, также присутствует жидкое мыло. Чай -4 грн, кофе 6 грн. Еще месяц назад подавали в стекле с подстаканниками - сейчас толстенькие одноразовые термостойкие стаканчики +ложечка. Температура за бортом -9, по показателям термометра в конце вагона (в сторону нерабочего тамбура) +23. Цена билета 53 грн. с  постелью (межгос. - от постели не отказаться). Для сравнения Цена автобуса (я-ля ПАЗИК) по этому маршруту 50 с автовокзала, но комфорт не сравним. Оценка 5 из 5.
Logged
opex
Active user

Posts: 11864


View Profile
« Reply #1 on: 24.10.13 , 16:10 »
Share

23.10.13 19П ВБС Гомель-Адлер Никитовка-Красный Лиман
Билет был куплен за день до отправления. Можно было и электричкой, но захотелось посибаритствовать. Г-дзе мне прикинул цену 50 грн. и ошибся на 1 копейку - 50,01:)
В Никитовку поезд прибыл вовремя. Диктор долго-долго объявляла нумерацию вагонов, так как вагоны 27-28 в голове, 16-19 в хвосте, а 0 - между 7 и 8. ну БЧ любит солянки за границу отправлять из каждой вески.
Мой вагон оказался купеплацкартом - ну знаете, с такими перегородочками. Новый, чего-то там шумело из потолка, наверно кондей. Тепло. Мое 11 место было занято пассажирами с верхних, но след. отсек был пуст, я туда с позволения проводницы пересел. А так народу много, около 80% мест занято. Контингент - небогатые обычные пассажиры. Колоритный поп присутствовал. Видно, бедный приход, раз в плацкарте. Санузел оценить не успел - утро, все рванули погадить, а один туалет был закрыт с ремаркой "воды до Харькова нету". Проводница - такая здоровая тетя лет 50, поначалу хмурая, но когда я у ей за 11 грн. купил кофе и вафлю - подобрела. Постель так и не принесла, да оно и не надо, нехай заработает на ком еще.
Ехать было хорошо, тепло, устроил завтрак, осматривая Донбасс. Я вообще ожидал что там будет непрерывно заводы-шахты, а там почти везде степь-поле-кущи, только ближе к Донцу они засеяны. На линии проводились ковырялки, ПМС работали в районе Артемовска и Ямполя.
Ощутил и я на себе бдительность донецкой милиции. Сижу завтракаю, и тут проходят по составу двое. В форме. И раз - ко мне. А у меня на столе стояла 2 л баклажка с квасом, ну вылитая пивная. Они подошли, но тут уже увидели что обломались - не пиво распиваю, ну вежливо пожелали приятного аппетита, спросили, куда следую. Ответ "Красный Лиман" их устроил, больше ничего не проверяли, попрощались и ушли.
В Красный Лиман прибыли по расписанию, но стоянка вместо 2 мин. растянулась на 10. Выбросили флажки - наряд милиции из 3 вагона выковыривал какого-то дебошира. Наконец 5 сотрудников МВД справились и поезд ушел.
Оценка 9 из 10. Минус балл за угрюмость проводницы+непредоставление постели+отсутствие воды.
Logged
Андрэй ГМ
Active user

Posts: 1214


View Profile
« Reply #2 on: 11.07.16 , 23:07 »
Share

1-07-16 Гомель-Варонеж ваг 13 гомельская група. Склад цягніка: 12 менскіх вагонаў з рэстарацыяй (3 вагон МВРЗ па чарцяжах ТВЗ), па аднаму вагону з Горадні, Віцебску і Магілёву (32, 30 і 31, калі ня зблытаў) і 13-16 (ці 15) гомельская група Вагон прайшоў КВР, працуе кандыцыянер, біяпрыбіральні, прыязныя і ненавязьлівыя правадніцы (напрыклад, пайшлі прадаваць марозіва па суседніх 30-х вагонах. у 2 і 8 купэ былі ўжо ўключаныя разеткі для падзарадкі мабілы, чым я і скарыстаўся. пасьцелі забіралі самі. 10 з 10 балаў. Народу спачатку было няшмат, пасьля Бранску каля 90%. Да Яльца цягнуў тамтэйшы ТЭП 70-489, да Варонежу ЭП1М-743 Росаш, далей падчапіўся 771 той жа прыпіскі.
10-07-16 Варонеж-Гомель. у менскай групе 11 вагонаў і рэстарацыя (іншы склад, ва ўсялякім разе гомельскай групы), вагон 14 гомельскай групы. у кожным купэ ўключаныя разеткі справа і зьлева як у купэйнай частцы, так і збоку, прыбіральні звычайныя, правадніцы прыязныя, адна крышку навязьлівая. 9,5. з 10. З Варонежу цягнуў ЭП1М-483 ТЧ Каўкаская, далей ТЭП-70-503 ТЧ Ялец Паўночны. Трэба зазначыць, што ялецкія тапкі, у адрозьненьне ад ТЧ Бранск-Ільгоўскі, залішне не дымяць (хто ня ведае, ад бранскіх лакаматываў (асабліва 2ТЭ10) трэба хавацца ў бульбу, бо задымяць)Лётайце самалётамі Аэрафлоту Езьдзіце цягнікамі БЧ
Logged
Андрэй ГМ
Active user

Posts: 1214


View Profile
« Reply #3 on: 11.08.19 , 20:08 »
Share

27.07.19 Той жа 14 вагон з Гомеля да Варонежа са звычайнымі прыбіральнямі. склад 18 вагонаў 11 менскіх, 5 гомельскіх, гарадзенскі і рэстарацыя. 5 менскіх вагонаў новай цьвярской вытворчасьці. нараконьняў на працу праваднікоў няма, хоць адна ці то крышку навязьлівая, як мінулы раз, хоць я ня ўпэўнены, што была тая ж брыгада. Бранск 2 пачаў з кароткім пасажырскім (новы навазыбкаўскі трамвай) даваць 2тэ25к, які па магутнасьці роўны 3тэ10. Зашмат відаць у Расеі паліва, хоць і пачалі нафту разбаўляць асьлінай мачой, як Васіль Алібабаевіч. Да Яльца цягнуў іхні ТЭП-70 505, далей ЭП1М. У Яльцы прынялі на другую платформу, на першую прыйшоў 555 ці 556 Адлер-Масква-Кіеўская праз Бранск, які вывозіць Бранск відаць і ходзіць улетку штодзённа. 14 вагонаў пайшлі на Бранск пад ТЭП-70 550. З паўночнага боку вакзала стаяў нейкі 542, калі не зьмяняе памяць Адлер-Масква па больш прамой чыгунцы. 9,5 балы
Logged
Андрэй ГМ
Active user

Posts: 1214


View Profile
« Reply #4 on: 08.10.19 , 22:10 »
Share

5.08.19 Гомель-Бабруйск вагон 3. Цьвярскі вагон не спадабаўся. 2 прыбіральні ў канцы зўусім мізэрныя, без вакна, нейкія скрыні насупраць іх (абедзьве ў канцы вагона). Замест прыбіральні з катлавога боку - кладоўка, але пасьцелі ўсё роўна на месцах 53-54. Праваднікі і спадарожнікі добрыя, шмат трамвайшчыкаў
Logged
Tags:
Pages: [1]
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Google visited last this page 13.07.16 , 11:07