Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
30.10.20 , 12:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Отсутствие нормального жд-сообщения между Харьковом и Днепропетровском

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... 37
Reply | Print
Author Topic: Отсутствие нормального жд-сообщения между Харьковом и Днепропетровском  (Read 39627 times)
Emblaze
Active user

Posts: 5501


View Profile
« Reply #120 on: 23.10.18 , 18:10 »
Share Reply with quote

В Белгород взяли и поехали?
А почему нет. Но не в этих политических реалиях. Да и потом, "автобусом дешевле и удобнее" ©
Logged
VSK
Active user

Posts: 1051


View Profile
« Reply #121 on: 23.10.18 , 18:10 »
Share Reply with quote

И если и делать что-либо Харьков-Днепр, ИМХО как минимум одна из указанных станций должна быть не конечной.
Але кінцевою точно має бути не Белгород.
Після прикидання всіх можливих варіантів народилась така ідея. А що якщо подовжити його на Шостку(або навіть Новгород Сіверський) /Зерново.  
І графік можна намалювати навіть досить таки непоганий.Дніпро6.30- Харків 10.30-Суми 14.30 Терещенська 18.30. Розчепка груп . Чмеха тягне одну частину складу до Шостки або навіть до Новгорода. Інша частина складу їде до Зернового. Зворотньо
Терещенська 7.30-Суми 11.30Харків 16.00 Дніпро 20.00.
І можна  буде відмінити той 3ох вагоннний огризок Суми Шостка.
139/140 пускаємо по прямому маршруту -по Лозовій завертаємо на Славянськ далі на Купянськ -Лисичанськ. З графіком орієнтовно Дніпро 13.00-Лисичанськ 21.30-22,30-Дніпро 8.30. Таким чином в обороті буде один склад а не два.
Вертаємо 609/610через Чугуїв або тягнемо його на Одесу
« Last Edit: 23.10.18 , 19:10 by VSK » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9855


View Profile
« Reply #122 on: 23.10.18 , 19:10 »
Share Reply with quote

Після прикидання всіх можливих варіантів народилась така ідея. А що якщо подовжити його на Шостку(або навіть Новгород Сіверський) /Зерново. 
І графік можна намалювати навіть досить таки непоганий.Дніпро6.30- Харків 10.30-Суми 14.30 Терещенська 18.30. Розчепка груп . Чмеха тягне одну частину складу до Шостки або навіть до Новгорода. Інша частина складу їде до Зернового. Зворотньо
Терещенська 7.30-Суми 11.30Харків 16.00 Дніпро 20.00.
І можна  буде відмінити той 3ох вагоннний огризок Суми Шостка.
139/140 пускаємо по прямому маршруту -по Лозовій завертаємо на Славянськ далі на Купянськ -Лисичанськ. З графіком орієнтовно Дніпро 13.00-Лисичанськ 21.30-22,30-Дніпро 8.30. Таким чином в обороті буде один склад а не два.
Вертаємо 609/610через Чугуїв або тягнемо його на Одесу
Як Ви під це плануєте задіяти постійнострумовий електропотяг?????
Logged
VSK
Active user

Posts: 1051


View Profile
« Reply #123 on: 23.10.18 , 19:10 »
Share Reply with quote

Після прикидання всіх можливих варіантів народилась така ідея. А що якщо подовжити його на Шостку(або навіть Новгород Сіверський) /Зерново.  
І графік можна намалювати навіть досить таки непоганий.Дніпро6.30- Харків 10.30-Суми 14.30 Терещенська 18.30. Розчепка груп . Чмеха тягне одну частину складу до Шостки або навіть до Новгорода. Інша частина складу їде до Зернового. Зворотньо
Терещенська 7.30-Суми 11.30Харків 16.00 Дніпро 20.00.
І можна  буде відмінити той 3ох вагоннний огризок Суми Шостка.
139/140 пускаємо по прямому маршруту -по Лозовій завертаємо на Славянськ далі на Купянськ -Лисичанськ. З графіком орієнтовно Дніпро 13.00-Лисичанськ 21.30-22,30-Дніпро 8.30. Таким чином в обороті буде один склад а не два.
Вертаємо 609/610через Чугуїв або тягнемо його на Одесу
Як Ви під це плануєте задіяти постійнострумовий електропотяг?????
Ні це має бути лок плюс вагони.  



Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9855


View Profile
« Reply #124 on: 23.10.18 , 19:10 »
Share Reply with quote

Тобто заради цього злидня треба буде відмінити (або не призначати на піковий період) інший затребуваний потяг?
Logged
www3
Active user

Posts: 1460


View Profile
« Reply #125 on: 23.10.18 , 19:10 »
Share Reply with quote

Обясните пожалуйста, тоесть на рейс ЕПК 12 Днепр-17 Харьков пассажиров не будет, а на рейс 18 Харьков-23 Днепр очень много?
Logged
VSK
Active user

Posts: 1051


View Profile
« Reply #126 on: 23.10.18 , 19:10 »
Share Reply with quote

Тобто заради цього злидня треба буде відмінити (або не призначати на піковий період) інший затребуваний потяг?
Те ж саме можна сказати про наявний 139/140 який має перестій в 20 годин в Дніпрі. У моїй пропозиції пропонується його обслуговувати одним складом -тобто вже вивільниться 10 вагонів.
 Також вивільниться 3 Сумські вагони.  Як варіант це все можна тягнути до Миколаєва тим самим зявиться нічний Дніпро Миколаїв і вийде гранд трамвай Зернове /Шостка-Миколаїв що перекриє цілу пачку сполучень одним махом. Але це вже фантазії.
 
Якщо в депо і справді як сказав Кримчанин стоїть той регіональний пояг -то не потрібно нічого ускладнювати -просто запустити його графіком Променя і все.  Або просто відновити Промінь але я так розумію що це зробити не можливо так як його вагони скоріш за все вже віджили своє і їх планують списати
 

139/140 пускаємо по прямому маршруту -по Лозовій завертаємо на Славянськ далі на Купянськ -Лисичанськ. З графіком орієнтовно Дніпро 13.00-Лисичанськ 21.30-22,30-Дніпро 8.30. Таким чином в обороті буде один склад а не два.
Вертаємо 609/610через Чугуїв або тягнемо його на Одесу

Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5055


View Profile
« Reply #127 on: 23.10.18 , 20:10 »
Share Reply with quote

Або просто відновити Промінь але я так розумію що це зробити не можливо так як його вагони скоріш за все вже віджили своє і їх планують списати
Найімовірніше, що його пустять на 787/788 Харків - Костянтинівка. А вивільнений склад піде на поповнення інших сидячок або формування нових.
Logged
W_777
Active user

Posts: 646


View Profile
« Reply #128 on: 23.10.18 , 21:10 »
Share Reply with quote

Тут можно решить проблему, есть существующий поезд 95/96 Бахмут - Мариуполь, назначить ему заход на Днепр - Главный и проложить таким графиком Бахмут 13:50 - Харьков (17:45-18:05) - Днепр (22:05-22:25) - Запорожье (00:00-00:20) - Пологи (01:55-02:00) - Комыш Зоря (02:30-02:32) - Волноваха (03:55-04:15) - Мариуполь 05:40. Обратно Мариуполь 17:30 - Волноваха (18:50-19:10) - Комыш Заря (20:30-20:32) - Пологи (21:02-21:05) - Запорожье (22:40-23%00) - Днер (00:40-01:05) - Харьков (05:15 - 05:50) - Бахмут 9:50. И тогда есть идеальная вечерняя альтернатива Харьков - Днепр и хорошее расписание Харьков - Мариуполь, и при этом поезд 139/140 Днепр - Лисичанськ можно от Харькова пустить через Чугуев, Граково из Харькова в 11:25 Лисичанск 17:10.

А неплохая идея с поездом 95/96.
Из Харькова на Днепр через Павлоград-Новомосковск, а из Днепра в Запорожье уже через Синельниково.
А что: 87/88 поезд в Луцк же заезжает, хоть это и не по пути. Можно и 95/96 сделать по такому же принципу.
Logged
Crazy-Angel
Active user

Posts: 244


View Profile
« Reply #129 on: 23.10.18 , 21:10 »
Share Reply with quote

Выезд днём позволит обеспечить сменяемость пассажиров по промежуточным станциям, и, в конце концов разгрузить тот же 798 по Павлограду.

Проблема 798 не в перегруженности, а в том, что он ездит 3-х вагонным огрызком. Как и 787/788

С отменой 795/796 в Харькове освободится 5-6 вагонов, и остаётся надеяться, что 787 и 797 дополнят хотя бы до 5-6 вагонов каждый, а не заберут состав в очередные пиар-проекты
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... 37
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!