И если и делать что-либо Харьков-Днепр, ИМХО как минимум одна из указанных станций должна быть не конечной.
Але кінцевою точно має бути не Белгород.
Після прикидання всіх можливих варіантів народилась така ідея. А що якщо подовжити його на Шостку(або навіть Новгород Сіверський) /Зерново.
І графік можна намалювати навіть досить таки непоганий.Дніпро6.30- Харків 10.30-Суми 14.30 Терещенська 18.30. Розчепка груп . Чмеха тягне одну частину складу до Шостки або навіть до Новгорода. Інша частина складу їде до Зернового. Зворотньо
Терещенська 7.30-Суми 11.30Харків 16.00 Дніпро 20.00.
І можна буде відмінити той 3ох вагоннний огризок Суми Шостка.
139/140 пускаємо по прямому маршруту -по Лозовій завертаємо на Славянськ далі на Купянськ -Лисичанськ. З графіком орієнтовно Дніпро 13.00-Лисичанськ 21.30-22,30-Дніпро 8.30. Таким чином в обороті буде один склад а не два.
Вертаємо 609/610через Чугуїв або тягнемо його на Одесу