Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.09.18 , 00:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Отсутствие нормального жд-сообщения между Харьковом и Днепропетровском

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7]
Reply | Print
Author Topic: Отсутствие нормального жд-сообщения между Харьковом и Днепропетровском  (Read 9678 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6953


View Profile
« Reply #60 on: 16.09.18 , 23:09 »
Share Reply with quote

Стосовно складу Променю, то він вже худне. Раніше було 6 вагонів, але цього року їх вже п'ять. Шостий вагон я бачив у червні в тупику на станції Куп'янськ-Вузловий. Ще без надпису "виключений" на борту, але явно він там був не для включення в склад.
Тому й питання, скільки ще їздити цим вагонам, бо вони ж не нові, а перероблені. Там я навіть на них бачив рік випуску 1970 р., тому не факт, що там щось залишиться.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4087


View Profile
« Reply #61 on: 17.09.18 , 00:09 »
Share Reply with quote

А тим часом, "похоронники" мріють позбутися "Променя", видовживши замість нього 610/609 Лисичанськ - Харків до Дніпра. При цьому очевидно, що він не зможе привезти на ранок до Харкова одночасно пасажирів з двох різних напрямків.
Не знаю як вони це реалізують,  але підозрюю,  що вийде якась хрєнь.
Звісно,  що розклади Проміня і московського далекі від ідеалу,  але принаймні зараз є можливість зранку виїхати з Дніпра чи Харкова і приїхати в сусідній обласний центр перед обідом і ще за пів дня вирішити якісь свої справи.  Так само є можливість потрапити у Харків чи Дніпро на вечір.
Якщо щось з цих двох варіантів пасдеп приб'є і не запропонує розумної альтернативи,  то автоперевізники будуть тільки раді. 
Logged
Jyraff
Active user

Posts: 168


View Profile
« Reply #62 on: 17.09.18 , 00:09 »
Share Reply with quote

А як справи із завантаженістю у 797/798 і 821/822? Може, якщо вже таке бажання вбити Промінь, пустити один з них, менш заповнений, як Харків-Павлоград-Новомосковськ-Дніпро-Запоріжжя? Запоріжжю це, правда, + година в дорозі.
P.S. Ідеально було б Харків-Красноград-Дніпро-Запоріжжя, але з нинішнім станом колії в тих краях це навряд вийде.
Logged
nikooolay
Active user

Posts: 605


View Profile
« Reply #63 on: 17.09.18 , 01:09 »
Share Reply with quote

Для ЗП, этот вариант можно рассматривать, только в качестве дополнения к текущему сообщению. И так едем 300 км 5 часов. нельзя решить все вопросы одним составом. Нужен отдельные поезда харьков-днепр, Харьков-запорожье
Logged
sergius
Active user

Posts: 2194


View Profile
« Reply #64 on: 17.09.18 , 08:09 »
Share Reply with quote

P.S. Ідеально було б Харків-Красноград-Дніпро-Запоріжжя, але з нинішнім станом колії в тих краях це навряд вийде.
Зате через Красноград відстань менша.
Logged
Undertaker
Active user

Posts: 163


View Profile
« Reply #65 on: 17.09.18 , 09:09 »
Share Reply with quote

А тим часом, "похоронники" мріють позбутися "Променя", видовживши замість нього 610/609 Лисичанськ - Харків до Дніпра. При цьому очевидно, що він не зможе привезти на ранок до Харкова одночасно пасажирів з двох різних напрямків.
А вы думаете это если и будет, то будет единственной акцией по сети? Вагонов новых нету, ремонты (КВРы) похерены, ездить скоро будет совсем нечем, а уже тем более, что Программа развития пасс. перевозок предусматривает сокращение и без того худого парка вагонов, то можно сказать - "радуйтесь тем что есть". Ваши друзья с гиперлупового Департамента будут стараться одним вагоном покрыть ваше Солотвино или центр вселенной Рахов и в тоже время поехать им в Лисичанск, а все для того чтобы усидеть в кресле. Ваши проблемы их если и волнуют, то только чтобы решить свои финансовые, но вам этого не понять.
Logged
Tr_Temp
User

Posts: 58


View Profile
« Reply #66 on: 17.09.18 , 09:09 »
Share Reply with quote

Ваши друзья с гиперлупового Департамента

Undertaker, а Ви з якого департамента?
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 2932


View Profile
« Reply #67 on: 17.09.18 , 18:09 »
Share Reply with quote

Программа развития пасс. перевозок предусматривает сокращение и без того худого парка вагонов
Ну дык сколько ж можно подзаборные корыта родом из 1970-х гонять.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.095 seconds with 21 queries.