РА не «не прижился».
це не зовсім правда. На кожному з маршрутів, де рейковий автобус ганяли в режимі 8хх - популярність була дуже різною..
Приблизно у наступному порядку:
Львів - Луцьк > Львів - Рівне > Львів - Тернопіль > Львів - Ворохта >Львів - Чернівці > Івано-Франківськ - Ворохта > Львів - Моршин
Для тих хто у танку - Львів - Чернівці - не той, що був у службовому розкладі, але жодного разу не курсував (зранку з Чернівців, ввечері назад, час у дорозі близько 4 годин), а зовсім інший, що встих походити і повозити повітря (зранку зі Львова, ввечері назад, час у дорозі 4:50 через довгу стоянку в один бік по ІФ, в зворотній - по Коломиї).
Тернопольский РА был весьма популярен, луцкий тоже.
популярність тернопільского и луцького РА - радикально різна.
Луцький - показав аншлаг на одному з перших рейсів, тернопільський - на заповненість більше 50% у піковий день виходив мало не пів-року, це при тому, що пасажир на напрямку Тернопіль - Львів загалом привчений їздити поїздом (всі знають - що будь-який ПДС довезе скоріше будь-якого автобуса і маршрутки, а електричка - буде як автобус середньої паршивості, тобто програє у швидкості лише найшвидшим с шиннокопитних), це при тому, що Песа там мала графік з часом ходу 1:36-1:38 - тобто у 1,5 рази краще найшвидшого з шиннокопитних і майже вдвічі швидше найповільнішого з шиннокопитних), а Львів - Луцьк - скоріше ні - до відкриття даного РА - все що ходило по рейках - безнадійно програвало у швидкості шиннокопитному, а Песа там має графік з часом ходу приблизно як у найшвидшого з можливих шиннокопитних (тобто про те, щоб бути швидшим у 2 чи навіть у 1,5 рази - мова не йде).
Johannes питає про Львів - Ворохта. Чому він не прижився - бо був не настільки популярний, як наприклад теперішній луцький. Інша справа наскільки розумно було від настільки дорого рейса вимагати такої ж високої заповненості, як буває на рейсах, де пасажирів везуть за 3 копійки - інша справа.
Чому Львів - Ворохта все ж не був аж настільки популярним - питання відкрите і особисто для мене є трохи загадкою. Можна згадати що з одного боку він був найдорожчим у порівнянні з усіма іншими спробами, якщо рахувати не у номінальних гривнях, а наприклад у процентах до тодішнього автобусного тарифа (у перший сезон його курсування - вартість проїзду Львів - ІФ на ньому виходила у 1,5 рази дорожче маршрутки, вартість проїзду Львів - Ворохта - трішечки дорожче ніж маршрутками Львів - ІФ + ІФ - Ворохта).
Всі інші спроби пускати Песу в режимі 8хх на ЛЬВ хоч теж супроводжувались досить високим множником - але там все-ж це було (за винятком Ворохта - ІФ) - у найгіршому разі за ціною автобуса на повний маршрут на момент запуску (і з часом, як для рівненського, стало дешевше автобуса, бо множники лишились незмінними, а автобуси дорожчали швидше, ніж базовий залізничний тариф). Тернопільський - на момент запуску зробили трохи дешевше тодішнього автобусного тарифа (як пам'ятаю - там був множник підігнаний так, щоб вартість проїзду Львів - Золочів відповідала автобусному тарифу, а відповідно Львів - Тернопіль уже виходив дешевше).
Скорее он там используется как этакий показушный элемент бутафории советского разлива, позволяющий чаще генерировать новости об открытии новых маршрутов.
не згоден. Рівненський он прижився, розкатав пасажиропотік так би мовити іншої платоспроможності, котрий тепер возять електричкою.
Думаю тернопільський теж-би так спрацював, але йому не пощастило, на ньому не встиг утворитись щоденний аншлаґ до того, як почали боротись з їздою на дизпаливі під контактною мережею.
Куда он только не катался: Ровно, Ворохта, Черновцы, Тернополь, Луцк..
забули ще дві, найпровальніші спроби - ІФ - Ворохта (у режимі 8хх і з пекельними множниками, в результаті тариф був вище автобусного, бо базовий залізничний тариф на таких відстанях і так не дуже милосердний) і найневдаліша зі спроб - Львів - Моршин.