Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.10.18 , 19:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Train fares and tariffs

      Львов-Польша-Мюнхен

Pages: 1 2 [3]
Reply | Send this topic | Print
Author Topic: Львов-Польша-Мюнхен  (Read 12260 times)
kop
Active user

Posts: 6211


View Profile
« Reply #20 on: 30.07.13 , 17:07 »
Share Reply with quote

я же сказал - случайно.
и да, очевидно не со стороны Львова.
Logged
Ulf
Active user

Posts: 2748


View Profile
« Reply #21 on: 28.02.15 , 20:02 »
Share Reply with quote

Вобщем можно поездами доехать от Перемышля до Вроцлава так, чтоб приехать во Вроцлав в 5 утра с мелочью
 и дальше ехать по такому плану

Bahnhof/Haltestelle    Zeit      Produkte
Wroclaw Glowny   ab   6:35   RE 5790
Görlitz   an   8:37   



Сегодня - этим (меж)региональным дизель-поездам ч-з госграницу последний день.

С уважением, Ульф
Logged
maxii
User

Posts: 29


View Profile
« Reply #22 on: 04.03.18 , 22:03 »
Share Reply with quote

В этой теме много писали о переходе в Тешине. Но одного вопроса я не понял - есть ли прямой маршрут из Кракова в Остраву (через Тешин) без крюка в Катовице или Гливице. Гугл мап, как и Делла - расчитывает только через эти города где растояние из Кракова в Остраву 175 км.  минимум. Хотя как мне кажется если ехать из Кракова, через Вадовице, Андрухов, Бельсько-Бяла, Тешин можно сэкономить не только какие то 20 км., хотя оптимальным тогда есть путь прямо на Оломоуц, ибо поворот из Тешина в Остраву тоже несколько лишний. Эти автобусы Краков - Тешин едут напрямую (какой-то там путь даже маркируется S52)? Хотя если эти польськие бусы едут аж 3 часа то они явно не едут напрямую где растояние 100+, а возле Катовице тогда точно выходит 150 км. на 3 часа в пригородном режиме.
Logged
tabo
Active user

Posts: 3290


View Profile
« Reply #23 on: 04.03.18 , 22:03 »
Share Reply with quote

Хотя как мне кажется если ехать из Кракова, через Вадовице, Андрухов, Бельсько-Бяла, Тешин можно сэкономить не только какие то 20 км.
Там "місцева" дорога, що йде через купу населених пунктів, а гугл малює по швидкому автобану, бо так швидше і економніше
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21939


View Profile
« Reply #24 on: 04.03.18 , 23:03 »
Share Reply with quote

В этой теме много писали о переходе в Тешине. Но одного вопроса я не понял - есть ли прямой маршрут из Кракова в Остраву (через Тешин) без крюка в Катовице или Гливице.
можливість для автобусів так ходити є, але зараз жоден регулярний рейс без заїзду у Катовіце не ходить.
Не знаю чому (мабуть пасажирів з катовицької агломерації не хочуть втрачати).

Без заїзду у Катовіце - був ходив автобус Краків - Острава чеських залізниць, котрий був узгоджений з Пендоліно Острава - Краків. В дорозі з Кракова до Острави був лише 2 години і в Остраві привозив до станції Острава-Головна (а не  Остраву-Свінов і не у Богумін, як альтернативні перевізники).
 
Нажаль цей автобус не вижив, його скасували через малуватий попит. Так вийшло зокрема і через те, що цей автобус чеських залізниць був на залізничному тарифі - тобто якщо на нього не вполювати на нього квиток по акції - то перед відходом ціна на нього рахувалась звичайному по залізничному тарифу, а повний залізничний тариф Польща - Чехія аж надто немилосердний).

Якою точно дорогою він їхав - я не знаю, бо проміжних зупинок не було. Маю підозру - що через Мисловіце, а от як далі проривався на південь - невідомо.
Нажаль після того як він здох - по-швидкому без заїзду у Катовіце - нічого не їздить.
Quote
Гугл мап, как и Делла - расчитывает только через эти города где растояние из Кракова в Остраву 175 км.  минимум. Хотя как мне кажется если ехать из Кракова, через Вадовице, Андрухов, Бельсько-Бяла, Тешин можно сэкономить не только какие то 20 км., хотя оптимальным тогда есть путь прямо на Оломоуц, ибо поворот из Тешина в Остраву тоже несколько лишний. Эти автобусы Краков - Тешин едут напрямую (какой-то там путь даже маркируется S52)?
Автобуси Lajkonik bus Краків - Cieszyn їде по автобану ділянку Краків - Мисловіце, далі Тихи, а потім повертає на південь і їде у Бельсько-Бялу і звідти у Cieszyn.
« Last Edit: 04.03.18 , 23:03 by Maxy » Logged
Kotenok
Active user

Posts: 3215


View Profile
« Reply #25 on: 04.03.18 , 23:03 »
Share Reply with quote

Якою точно дорогою він їхав - я не знаю, бо проміжних зупинок не було. Маю підозру - що через Мисловіце, а от як далі проривався на південь - невідомо.
Краков-Острава ходил строго по автобанам - по А4 и перед Гливице сворачивал на А1.
Logged
maxii
User

Posts: 29


View Profile
« Reply #26 on: 05.03.18 , 02:03 »
Share Reply with quote

Детально все пояснили. Але все таки навіть так не дізнався однієї речі - яка відстань напрямму від Кракова в Остраву, чи від Кракова до Цєшина (звідти до Острави десь 50 км.). Аналогічне питання від Кракова до Праги через Остраву і Вроцлав яка різниця в кілометрах?
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 3215


View Profile
« Reply #27 on: 05.03.18 , 05:03 »
Share Reply with quote

Детально все пояснили. Але все таки навіть так не дізнався однієї речі - яка відстань напрямму від Кракова в Остраву, чи від Кракова до Цєшина (звідти до Острави десь 50 км.).
Краков - Цешин - 130 км если ехать напрямую по колхозам на Бяльско-Бялу, и 155 км - если ехать по автобану через Мысловице. Причем по времени второй вариант короче. А вот Краков - Острава абсолютно одинаково что по автобану, что напрямую колхозами через Цешин - будет по 170 км.
Аналогічне питання від Кракова до Праги через Остраву і Вроцлав яка різниця в кілометрах?
Никакой :) по 540 км. Но через Моравские ворота быстрее, ибо автобан а не однополоска по горам.
Logged
Tags: lviv munchen 
Pages: 1 2 [3]
Reply | Send this topic | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.106 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 02.03.15 , 08:03