Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.08.17 , 08:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Нацпроект «Повітряний експрес»

Pages: [1] 2 3 4 5 6
Reply | Print
Author Topic: Нацпроект «Повітряний експрес»  (Read 3973 times)
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3282


View Profile
« on: 27.08.13 , 15:08 »
Share Reply with quote

Підприємство Укрзалізниці - Державне територіально-галузеве об’єднання «Південно-Західна залізниця» вже розпочала підготовчі будівельно-монтажні роботи Нацпроекту «Повітряний експрес». Угоду між ДП «Нацпроект «Повітряний експрес» та  «Південно-Західною залізницею» було підписано 16 серпня 2­­­­­013 року.

Інформація про підписання цього договору оприлюднена у Віснику державних закупівель 26серпня 2013 року.

«Для нас було важливо знайти надійного партнера, тому приємно відзначити, що будівельно-монтажні роботи Нацпроекту «Повітряний експрес» виконуватиме одне з найкращих державних підприємств країни», - наголосив Директор Державного підприємства «Національний проект «Повітряний експрес» Андрій Галущак.

За його словами, підприємство «Південно-Західна залізниця» виконуватиме будівельно-монтажні роботи без зміни графіку руху потягів, вони триватимуть до кінця листопада цього року.

Андрій Галущак відзначив, що реалізація будівельно-монтажних робіт відбувається згідно з Національним планом дій на 2013 рік, затвердженим Президентом України.

Нагадаємо, інформація про акцепт цього договору на суму 33 млн грн була оприлюднена у Віснику державних закупівель 9 серпня 2013 року.

http://www.ukrproject.gov.ua/news/ukrzaliznitsya-rozpochala-budivelno-montazhni-roboti-natsproektu-povitryanii-ekspres
Logged
_vs_
Active user

Posts: 700


View Profile
« Reply #1 on: 30.08.13 , 04:08 »
Share Reply with quote

Вього лише 33 млн? Вирок китайському колезі БоЪыса так подіяв?
Logged
Andersen
Active user

Posts: 1730


View Profile
« Reply #2 on: 31.08.13 , 03:08 »
Share Reply with quote

Цена 6-8 км пути.
Logged
VB
Active user

Posts: 2557


View Profile
« Reply #3 on: 27.04.17 , 20:04 »
Share Reply with quote

У Мінінфраструктури планують відновити проект будівництва рейкового сполучення Києва з Борисполем із заходом у аеропорт
Про це повідомив міністр інфраструктури Володимир Омелян, передає abcnews.

"Я вчора розмовляв із Володимиром Кличком, обговорювали продовження за приватні кошти лінії метро від станції "Бориспільська" до Борисполя з відгалуженням до аеропорту. Оптимальним вважаю варіант легкого метро, яке б виходило на поверхню там, де зараз станція "Бориспільська", - сказав Омелян.

Міністр зазначив, що сучасні великі міста, тим більше столиці, мають зв'язок аеропортів з центром міста за допомогою рейкового транспорту.

Омелян наголосив, що після приходу до України лоукостера Ryanair за відсутності метро до аеропорту складається нелогічна ситуація, коли квиток до європейської країни коштуватиме 20 євро, а проїзд із аеропорту до Києва - 10 євро.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2800


View Profile
« Reply #4 on: 27.04.17 , 21:04 »
Share Reply with quote

Від розробників ДПКр2 чув про те, що РС із електричною тягою може створювати завади для навігаційних приладів ЛА, тому є "вимога" - дизельна тяга. Гадаю, що для сигналів привідних радіостанцій (далекий привід) іскріння між пантографом та контактним тросом що в аеропорту, що на лінії Дарниця - Бориспіль - однакові, бо дія приводу - коло радіусом понад 150 км. Для бортових ILS- та VOR-систем - теж не повинно бути завад від іскріння, бо їх робочі канали на частотах понад 100МГц.
Logged
Kacher_ua
Active user

Posts: 355


View Profile
« Reply #5 on: 28.04.17 , 00:04 »
Share Reply with quote

Если не ошибаюсь - в Кракове ходит електропоезд с Kraków Główny до аэропорта и ничего - никаких проблеи
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 1964


View Profile
« Reply #6 on: 28.04.17 , 01:04 »
Share Reply with quote

Это из той же оперы, что запреты на использование калькуляторов и телефонов при вступительных экзаменах. Дилемма cojones у плохого танцора.
Logged
VB
Active user

Posts: 2557


View Profile
« Reply #7 on: 28.04.17 , 01:04 »
Share Reply with quote

Нет. Есть специальные НОТАМ на этот счет в свете борьбы с тероризмом. Украэрорух еще на самых первых этапах поставил одним из условий подвода ЖД к Борисполю обязательное "зануривание" под землю на подходе к терминалам. Не вдаваясь в подробности, - это возможное стороннее вмешательство в систему электрификации железной дороги с последующим сбоем работы аэронавигационного оборудования. Особенно подвержены этому глиссадные маяки.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 1964


View Profile
« Reply #8 on: 28.04.17 , 02:04 »
Share Reply with quote

Понятно. Ну, тем больше было бы резона метро туда провести.
Logged
sean
Active user

Posts: 2598


View Profile
« Reply #9 on: 28.04.17 , 09:04 »
Share Reply with quote

Від розробників ДПКр2 чув про те, що РС із електричною тягою може створювати завади для навігаційних приладів ЛА, тому є "вимога" - дизельна тяга.
Це чисто в Україні така вимога? о_О
Отак навмання навіть сусідів наших згадав - Варшава в Шопена і Мск в усі летовища якось же їздять елі. Швехат, Мальпенза, Завентем, Малага і т.д. - електрична тяга...
Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3 4 5 6
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.156 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 08.02.14 , 19:02