Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.08.17 , 08:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Нацпроект «Повітряний експрес»

Pages: 1 2 3 4 5 [6]
Reply | Print
Author Topic: Нацпроект «Повітряний експрес»  (Read 3978 times)
Megapups
Active user

Posts: 11254


View Profile
« Reply #50 on: 06.05.17 , 10:05 »
Share Reply with quote

А таксисты кстати не факт что возьмутся за заказ аэропорт - Бориспольская. Оттуда потом они фиг пассажиров найдут дальше в город, а это холостой пробег.
Окупант-Такси не оставляет выбора водителям. Вышел на линию - вози всех подряд, тебя не спрашивают. Устал - отключись, отдохни. Есть два режима принятия заказа, автоматический и ручной. Автоматический сам указывает водителю, куда ехать на подачу, а в ручном режиме водитель подтверждает, то что он поедет в предложенное место. При этом ни в том ни в другом случае водитель до начала поездки не знает, куда он поедет.
Кроме этого следует понимать, что за короткие и дешевые заказы водитель получает "компенсацию". То есть, если захочу доехать от синагоги до угла Шелковичной и Лютеранской, то возьмут в районе 25-27 гривен. А по факту водитель получит в районе 50 на счет за эту поездку.
Logged
opex
Active user

Posts: 11084


View Profile
« Reply #51 on: 06.05.17 , 13:05 »
Share Reply with quote

Насчёт мостов не знаю, а правобережную часть скайбас иногда проезжает по Жилянской-Малевича вместо Соломенской-Протаса, видел несколько раз.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2800


View Profile
« Reply #52 on: 10.05.17 , 11:05 »
Share Reply with quote

генератор на мощность для электровоза принести и приделать к рельсам? По-моему ужо смешно. Мощность-то в проводах на жд огромная.
При чому тут потужність електровозу. Навігаційні прилади літака працюють явно не на 50 Гц. Але якщо підключити високочастотний генератор на потрібний діапазон, то теоретично можливо створити якісь завади, контактний дріт чи колія буде просто великою антеною.
Хоча, все це більше схоже на казки КВБЗ, які бажають впарити ДПКр2, чи інструкції з попереднього століття.
Контактна пара трос-пантограф є рухомою, що спричиняє до "іскріння" - джерела випромінювання широкого спектру. Простіший приклад - тролейбус, який добре чутний в діапазонах ДХ/СХ. Ось Вам і ВЧ-генератор.

... Так що ви тут якісь страхіття розповідаєте про інтерференцію, для домогосподарок.
розповідав про інтерференцію безпосередньо від предметів на ЗПС, а не десь далеко збоку. Зрештою, я переказав те, що почув з перших уст (КВБЗ) про дизель до летовища. Все інше можна не обговорювати.

Знайшов відповідний конспект з НАУ: http://www.lib.nau.edu.ua/BooksForNAU/2008/Kharchenko.pdf (починається зі стор. 56)
Отож, про інтерференцію: мова йде не про інтерференцію одного стаціонарного сигналу, а про інтерференцію двох стаціонарних сигналів зі спільною несними частотами, але різними частотами модулювання.
Тобто, вибудовують дві площини (курсову та глісадну) в яких ці пари сигналів повинні зрівноважуватись. Будь-які (істотних розмірів) довколишні предмети можуть спотворити ідеальний баланс цих модуляційних частот.
При куті нахилу глісади 3 градуси (50 тисячних) нижня пелюстка діаграми дуже чутлива до неоднорідностей земної поверхні. При дальності дії 30-45 км похибка 1 градус = 1,5 км. Зрозуміло, що з такої відстані не заходять на посадку, але 150м при віддалі 3км - суттєва цифра для похибки.

Аби зайвий раз не переповідати - обмеження (у спрощеному (для студентів) викладі) описані в тому ж конспекті наприкінці опису відповідних маяків.

З цього усього бачимо, що явні обмеження стосуються тільки тих об'єктів, що розташовані у зоні діаграм маяків (на продовженні осі ЗПС з боку посадки ЛА).

Гадаю, що Дихне міг би розповісти про це більше, але зайнятий іншими питаннями:
http://nashigroshi.org/2017/04/03/u-boryspoli-na-styku-dyhne-ryabikina-pryvlasnyly-30-miljoniv-na-budivnytstvi-aviazapravky-za-100-miljoniv-prokuratura/
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2800


View Profile
« Reply #53 on: 09.08.17 , 12:08 »
Share Reply with quote

Нові віяння у старому проекті: "Легке метро" до Борисполя можна побудувати за два роки - Омелян
http://news.finance.ua/ua/news/-/408098/legke-metro-do-boryspolya-mozhna-pobuduvaty-za-dva-roky-omelyan
Logged
www3
Active user

Posts: 231


View Profile
« Reply #54 on: 09.08.17 , 18:08 »
Share Reply with quote

Эфективный менеджер активизировался в очередной раз...
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 [6]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.171 seconds with 21 queries.