Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
26.09.18 , 18:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Train fares and tariffs

      Milano - Malpensa (MXP)

Pages: 1 [2] 3
Reply | Send this topic | Print
Author Topic: Milano - Malpensa (MXP)  (Read 9337 times)
Sath
Active user

Posts: 4371


View Profile
« Reply #10 on: 29.08.13 , 22:08 »
Share Reply with quote

Якраз цю частину зрозумів одразу, дуже дякую)

Quote
Таким чином правильно куплені квитки з Венеції у аеропорт Мальпенза обійдуться у 20,35. А на ту-ж комбінацію потягів автомат за вмовчанням пише ціну 28,35
Це коли треба з Венеції, наприклад, одразу в аеропорт. А ось в мене є знайомі, які прилітають в Венецію з Мальти, потім їдуть на день в Мілан, і потім треба в аеропорт. Тут вже нічого не вдієш?
« Last Edit: 29.08.13 , 22:08 by Sath » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21908


View Profile
« Reply #11 on: 29.08.13 , 22:08 »
Share Reply with quote

З допомогою того, що можна купити в Італії - нажаль ні, адже термін чинності регіонального квитка у такому разі - лише 6 годин. Тому все що можна зробити - просто спробувати розбивкою скоротити витрати на проїзд з Мілана до аеропорту, якщо там по часу буде підходити рейс, на котрому це можливо.


Logged
helhii
Active user

Posts: 546


View Profile
« Reply #12 on: 30.08.13 , 11:08 »
Share Reply with quote

С римским Фьюмичино, кстати, фокусы с разбивкой уже не работают.
Logged
Lyc
Active user

Posts: 988


View Profile
« Reply #13 on: 07.10.13 , 13:10 »
Share Reply with quote

Спасибо Maxy за отлично расписаную теорию, но хотелось бы поговорить о практике. Кстати по состоянию на конец сентября в тарифах ничего не поменялось, для любителей варианта (4) все те же 2+4,55=6,55 евро.
А практика такова, что для компостирования билета на станции Ферно-Лонате Поццоло в сторону Мальпенсы валидатор стоит удобно на платформе и с этим никаких проблем нет. Но в сторону Милана валидатора на платформе нет вообще, поэтому нужно либо пробивать у кондуктора, либо ждать час до следующего поезда. Успеть сбегать наверх и пробить билет нереально (проверено лично:) )
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21908


View Profile
« Reply #14 on: 07.10.13 , 14:10 »
Share Reply with quote

Но в сторону Милана валидатора на платформе нет вообще, поэтому нужно либо пробивать у кондуктора, либо ждать час до следующего поезда.
вообще-то видится еще 2 варианта:
-самому ручкой на билете написать дату и время начала поездки (несколько раз так делал и потом подобный билет возражений у кондукторов не вызывал)
-валидировать второй билет компостером станции Аэропорт Мальпенса (не проверял, не ругаются-ли на такое, но по крайней мере не вижу тут никакой крамолы).
Logged
Lyc
Active user

Posts: 988


View Profile
« Reply #15 on: 08.10.13 , 11:10 »
Share Reply with quote

Согласен.

Еще несколько уточнений для тех, кто соберется так экономить.
1. В Италии два вида автоматов, в которых можно купить эти билеты. Одни принимают только карточки (1):

другие могут принимать наличные евро (2):

Главное не перепутать, т.к. с украинской карточкой в большинстве случаев купить билет не выйдет.
На следующем фото жд станция Мальпенса, нужные автоматы прямо посредине, выход на пути 1-2 слева, 3-4 справа:


2. В синем автомате (тот, что принимает наличные) весьма идиотское меню. Там билеты на Мальпенсу экспресс сгруппированы в отдельный пункт меню.  Учтите это при покупке билетов, т.к. иначе в списке станций вы Мальпенсу не найдете. Для тех, кто экономит это тоже необходимо. Билет Мальпенса-Ферно берется из пункта меню Мальпенсы экспресс (он по-моему называется MXP-Malpensa), билет Ферно-Милан берется из общего меню (Single ticket adult)
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21908


View Profile
« Reply #16 on: 08.10.13 , 12:10 »
Share Reply with quote

Взагалі-то синій і червоний автомати відрізняються радикальніше, ніж способом прийняття грошей. Тим більше Ви неправильно зауважили різницю між ними - червоні - вони бувають для карток+готівки, а бувають суто для карток.

 І важливо навіть не те, що вони з готівкою вони по різному працюють - червоний - приймає банкноти до 100 євро, але решту дає без обмежень (якщо вона є, якщо немає - завчасно попередить) на всю суму - тобто можна купуючи квиток ціною кілька євро запхати в нього 100 євро, і одержати 90 з гаком євро решти - я наприклад так завжди так робив), у той час як синій - вцілому згоден прийняти банкноти до 200 євро, але решти більш ніж 20 євро не дасть (тобто банкнотою 200 євро можна хіба-що якийсь абонемент у ньому купити)

Важливіше те, що червоний - це автомат Треніталії, синій - автомат Тренорда.

Червоний - Треніталіївський - має інтерфейс, що заточений на продаж квитків на ПДС (хоча більшість пасажирів все одно у ньому купують квиток на регіонали). Тобто він спершу питає звідки і куди і знаходить комбінації потягів, котрими так можна проїхати (при чому находяться найшвидші варіанти, тобто якщо є інший варіант з більш раннім стартом і пізнішим прибуттям - то воно його звісно ж не показує), і лише коли обрана комбінація виявляється складеною лише з регіоналів - то друкується квиток дійсний на всі потяги цієї категорії, суто на маршрут. Але щоб до цього кроку дійти - треба обрати реальну комбінацію потягів. Це не завжди зручно, бо нерідко найшвидшою виявляється комбінація потягів з використанням ПДС (що не завжди входить у плани), або за не тією дорогою. В результаті потрібну комбінацію потягів іноді вдається видоїти з автомата (по-перше є кнопка Tutti le soluzioni (як на сайті), яка показує частину прихованих варіантів (але вона рідко допомагає), а також можна змістити час початку поїздки на ідіотський час назразок 5 ранку (буває що весь день - ПДСи дозволяють дістатись до пункту призначення швидше, ніж регіонали, в результаті квиток на регіонал за автомата не видоїш, але наприклад ПДСи починають ходити з 7 ранку, а перший регіонал - о 5 з копійками, тому вказавши автомату що тобі треба їхати о 5 ранку - можна все-таки вичавити з нього квиток на регіонал, квиток-же все-одно дійний на будь-який потяг цієї категорії). А іноді - це не вдається (наприклад квиток Комо - Брешія через Лекко - Бергамо - у треніталієвському автоматі купити неможливо, хоча це найкоротша дорога, бо у будь-який час доби через Монцу - Бергамо або Монцу - Мілан завжди прибути швидше приїхати виїхавши пізніше).

Автомат Тренорда - лише для регіональних квитків. Тобто він одержує станцію призначення і при необхідності перепитує якою дорогою. Розкладу він не знає, на ПДСи все одно не вміє давати квиток, тому з нього можна видоїти квиток на будь-який регіональний маршрут.
Але іноді його запитання щодо уточнення маршрута ставить в ступор навіть італійців (мало того, у касирського терміналу схожий підхід, і таке саме запитання ставило у ступор касира).
Наприклад у випадку Комо - Брешія - воно природньо хоче уточнити якою дорогою, однак маршрутів пропонує здається 4, при чому ідентифікує їх не по вузлових станціях, а по лінійній станції схоже десь посеред лінії, коротше перепитує мовляв а вам через цю станцію чи через ту, і обидві - якесь село, що ніхто не знає де воно.
Якщо під рукою немає мапи з усіма станціями на лініях - відповісти на це запитання неможливо.
Quote
В синем автомате (тот, что принимает наличные) весьма идиотское меню. Там билеты на Мальпенсу экспресс сгруппированы в отдельный пункт меню.
а як воно могло б бути інакше, якщо цей автомат не аналізує розклад?
Треніталіївський автомат - знає розклад, тому рейс мальпенса-експреса відризнить від звичайного регіонального.
А у тренордівському автоматі, при такому підході як у нього - нема іншого способу, як змусити самого пасажира вказувати автомату, що це має бути квиток за іншим тарифом.
Logged
opex
Active user

Posts: 11628


View Profile
« Reply #17 on: 27.09.16 , 09:09 »
Share Reply with quote

Откопаем стюардессу.
Кто недавно был в Мальпенсе - от города до аэропорта с минимум телодвижений можно на аэроэкспрессе с центрального вокзала, который в 2013 стоил 10 евро?
Logged
sean
Active user

Posts: 3185


View Profile
« Reply #18 on: 27.09.16 , 09:09 »
Share Reply with quote

Сайт аеропорта не намагався поюзати? http://www.milanomalpensa-airport.com/en/directions-and-parking/by-train
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21908


View Profile
« Reply #19 on: 27.09.16 , 11:09 »
Share Reply with quote

нічого принципово не помінялось, лише трохи спецтариф в аеропорт підріс (зокрема ціна при проїзді "втупу" - Аеропорт - Мілан уже 12 євро, Аеропорт - Ферно - 2,5, Аеропорт - Бусто Арсідзіо Норд 3,5), тому розбивка дає навіть більшу економію, ніж раніше.

Зато покращились можливості економити, бо колишнім беззупинковим рейсам добавили зупинок там, де їх раніше не було.
Крім того тепер обидва рейси до Чентрале R, а не MXP (коротше - при проїзді між двома станціями жодна з котрих не аеропорт - діє тариф 2-го класу). Свинство з необхідністю покривати поїздку навіть поза аеропортом лише квитками 1-го класу - лишилось лише на рейсах на Мілан Норд Кадорна.

Завдяки цьому тепер розбивка зараз має сенс на усіх рейсах. Таких рейсів, де розбивка не помагала, бо вони прямували без зупинок між аеропортом і першою зупинкою в межах Мілана - більше не існує, тепер всі зупиняються якщо не у Ферно, то у Бусто Арсідзіо Норд.

Якщо не розглядати варіанти з пересадкою- максимальної економії можна досягти розбивкою по Ферно (заплативши 2,5+4,8 замість 12 євро), однак зупинка по Ферно існує лише у кожного четвертого рейса - у того, що вирушає з аеропорта о :43 кожної години).

Нова можливість з'явилась, бо додали деяким рейсам зупинок по Бусто Арсідзіо Норд. Це гірше ніж Ферно (3,5+4 євро замість 12 євро на рейс до Чентрале, що о :13 з аеропорта і 3,5+6 євро замість 12 євро за поїздку на рейсі, що о :26 і 0:56 до Milano Nord Cadorna). У другому випадку - 6 євро замість 4 замість ділянки Бусто Арсідзіо Норд - Мілан Норд Кадорна доведеться заплатити, бо другого класу офіційно немає, тому ділянку Бусто Арсідзіо Норд - Мілан Кадорна Норд слід обов'язково покрити квитком 1-го класу.
А рейсах до Чентрале де-факто також 2-го класу немає, але оскільки в теорії мав-би бути поїзд з вагонами 2-го класу - то фактично по квитку 2-го класу їздити дозволяють.

Щоправда з програшем лише 10 хвилин можна виїхати рейсом, що о :26 і на Мілан Норд Кадорна за все-таки 3,5+4 євро замість 3,5+6, якщо по Бусто Арсідзіо Норд перейти у інший поїзд. Там дуже вдала стиковка (аеропортовий приходить на Бусто Арсідзіо Норд 0:33, а найближчий наступний поїзд з вагонами 2-го класу по тому-ж маршруту їде :39 з Бусто Арсідзіо Норд, при чому його скоріш за все на ту саму колію прийматимуть, тому скоріш за все навіть по перонах бігати не доведеться)

Якщо не зовсім зрозумілі мої пояснення - можна всі ці маршрути
Malpensa Aeroporto - Ferno
Malpensa Aeroporto - Busto Arsizio Nord
Malpensa Aeroporto - Milano ( Tutte Le Stazioni )
Ferno - Milano ( Tutte Le Stazioni )
Busto Arsizio Nord - Milano ( Tutte Le Stazioni )
переглянути сайтом Треніталії, гадаю одразу все стане зрозуміло.
« Last Edit: 27.09.16 , 11:09 by Maxy » Logged
Tags: milano 
Pages: 1 [2] 3
Reply | Send this topic | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.134 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 02.07.15 , 14:07