Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
14.08.18 , 17:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Небилиці Данчика Машиніста или кто такой Владислав Посмитюха (Правенко, Подольский, Пономаренко, Statkevich)

Pages: 1 ... 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 [84] 85
Reply | Print
Author Topic: Небилиці Данчика Машиніста или кто такой Владислав Посмитюха (Правенко, Подольский, Пономаренко, Statkevich)  (Read 196782 times)
bond
Active user

Posts: 1501


View Profile
« Reply #830 on: 06.02.18 , 12:02 »
Share Reply with quote

Знов активізувався наш давній знайомий - в коментарях оперативно "розрулює" скарги громадян на УЗ:
https://www.facebook.com/svitlana.osherova/posts/1837588346253269?pnref=story
« Last Edit: 06.02.18 , 13:02 by logist » Logged
sergius
Active user

Posts: 2044


View Profile
« Reply #831 on: 06.02.18 , 13:02 »
Share Reply with quote

Зробіть скрін. Щось не відкриває потрібне посилання (не бан, а просто дає домашню сторінку).
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #832 on: 06.02.18 , 13:02 »
Share Reply with quote

Изменил ссылку в сообщении
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1120


View Profile
« Reply #833 on: 09.08.18 , 11:08 »
Share Reply with quote

Ось іще в колекцію творчості про надсекретний завод у Погребищі-2:
http://vlasno.info/spetsproekti/2/tourism/item/5042-pohrebyshche-druhe-trymaietsia-na-remontnomu-tsekhu-ta-pidsobnykh-hospodarstvakh
Прочитайте, але нікому не розповідайте про той завод.
Logged
VB
Active user

Posts: 3190


View Profile
« Reply #834 on: 12.08.18 , 18:08 »
Share Reply with quote

Брєд конкретний написаний.... По суті дійсності не відповідає все. Починаючи з паровозів,які ламались на шляху з Шепетівки до Бобринської (насправді там було троє плеч з двома депо, десятком стопів для набору води, ще й різними шляхами, ні один з яких з Калинівки до Погребища не вів; наш кадр хіба думає, що між Жашковом та Цвітковим колію розібрали, і там був рух), закінчуючи ствердженням, що поблизу Погребища є найвища точка Подільської височини (насправді Подільска височина розташована трохи не в тому місці, а Погребище лежить в межах Придніпровської височини). Газеті що, - не треба старатись, а тут приніс фото, щось там понапридумував. Він, так розумію, є там частим гостем. Ось ще його один перл з цієї ж колекції.
http://vlasno.info/spetsproekti/2/tourism/item/8932
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3710


View Profile
« Reply #835 on: Yesterday at 17:09 »
Share Reply with quote

Діалог фахівців від пасажирських перевезень:









Logged
Entony
Active user

Posts: 2298


View Profile
« Reply #836 on: Yesterday at 17:32 »
Share Reply with quote

Хахаха. Яке їхало, таке й здибало :) Це про Красноштана та Посмітюху.
Logged
interfan
Active user

Posts: 1118


View Profile
« Reply #837 on: Yesterday at 18:19 »
Share Reply with quote

А насправді про автобуси з Ворохти вони в чомусь праві. Не знаю, може за рік там щось помінялось - але раніше, навіть якщо доїхав до поїздом Ворохти, все рівно далі на Верховину є тільки автобуси Франківськ-Верховина. Які постійно забиті. Про якийсь громадський транспорт до Заросляка взагалі мовчу.

Могли б зробити оборот деяких рейсів автобусів Ворохта-Верховина, під прибуття поїздів - пасажири точно були б.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3710


View Profile
« Reply #838 on: Yesterday at 19:28 »
Share Reply with quote

100 років тому з Ворохти до урочища Форещанка (поблизу Заросляка) ходив вузькоколійний поїзд... в польських розкладах 30-х років зазначена узгоджена пересадка на поїзд Ворохта-Форещанка (14км)
https://www.bazakolejowa.pl/timetables/107/386-5813182d58454.jpg
https://www.bazakolejowa.pl/timetables/107/388-5813182d591e7.jpg
Тут трохи інформації (згадки) про ту вузькоколійку:

Quote
У 1934-1936 роках проведено телефон, електрику та підведено вузькоколійку з Ворохти, а сам будинок ще розширено. До 1939 року притулок вміщав 150 людей, а в рік його відвідувало близько 1500 туристів.
http://kapnatu.blogspot.com/2017/10/3.html

Quote
Після Першої світової війни була побудована вітка залізниці до Завоєли, а згодом до Форещанки. Довжина колії стала 14 км, а ширину змінили до 750 мм. В 30-х роках ХХ ст. тут був постійний пасажиропотік туристів до Говерли. Тоді працював один локомотив ПТ-4 і один мотовоз МД-54. Перед Другою світовою війною виник задум продовжити вузькоколійку з тартаку до залізничного вокзалу. Однак він залишився не реалізований.

Хуго Стейнгаус (1887 – 1972), польський математик світової слави, який відпочивав в 1926 р. у Ворохті, захоплено розповідав: «Найкраща в околицях Ворохти є долина Пруту коло «Форещанки». З ворохтянського тартака йшла туди вузькоторова колія, пасажири сиділи у відкритих вагончиках, що використовували для транспортування дерева. Отримували в них все сонце, ввесь запах і ввесь шум тієї лісової долини». Свої враження про лісову залізницю Ворохта – Форещанка висловив у репортажі «Мандрівка по гуцульських горах» і швейцарський журналіст Ганс Цбінден в 1932 р.

На жаль, у 1965 році лісову вузькоколійку до Форещанки закрили у зв’язку з тим, що було побудовано автодорогу від Арджелюжі до Говерли.
https://kurs.if.ua/articles/yak_zaliznytsya_peretvoryla_vorohtu_na_perlynu_kurortiv_982.html

Quote
Ворохта — Форещанка
Лісовозна лінія вздовж річки Прут. Ділянка від Ворохти до Арджелужі (6 км) побудована в 1895 р., від Арджелужі до Форещанки (7,5 км) — в 1905 / 06 рр. До 1946 р. колія лінії була 760 мм, потім перешита на 750 мм. Існувало декілька бокових вусів. Закрита і розібрана в 1965 р. Локомотиви: паровоз Краусс 3409/1896 (0-2-0Т) мотовоз МуЗ-4, один саморобний двохвісний мотовоз і один паровоз типу ПТ4.
https://explorer.lviv.ua/forum/index.php?topic=4784.0

Quote
Усі, хто добирався з Ворохти до Говерли, знають, що дорога не коротка та дістатись до потрібного місця інколи важко. Потрібно або винаймати машину, або їхати автобусом до Арджелужі (повороту на Завоєлю), а далі йти пішки, або ж застосовувати старий добрий автостоп. До речі, мало хто знає, що колись за цим маршрутом ходив поїзд, точніше вузькоколійка.
З появою залізниці у Ворохті збільшується кількість туристів, розвивається промисловість. Аби зручніше транспортувати ліс до тартака у Ворохті, а працівникам їздити на роботу, у 1895 рокі будується вузькоколійка довжиною у 6 км до Арджелужі. Пролягала вона майже поряд з дорогою до Жаб'є (Верхована). Обслуговував цю ділянку локомотив фірми Krauss під назвою Rosenberg з серійним номером 3409/1896 (0-2-0Т). Згодом у 1905 - 1906 роках лінію продовжують до Завоєлі, а потім до Форещанки (район форельного господарства). Колія пролягала поряд з дорогою у долині Прута, а загальна довжина становила майже 14 км.
http://kapnatu.blogspot.com/2017/11/blog-post_11.html

Quote
Ще приблизно дев'ять кілометрів від КПП — і ви у Заросляку. Найпопулярніший підйом звідси — в західному напрямку, на Говерлу. Ви ж повертаєте наліво — проходите через місток біля каплиці та рухаєтеся в південному напрямку серпантинною дорогою, вимощеною ще до Першої світової війни, до підніжжя гори Пожижевська (1822 метри), де розташовані два об'єкти — Високогірний стаціонар Інституту екології Карпат Національної академії наук України та метеорологічна сніголавинна станція. Краєзнавці стверджують, що колись сюди з Ворохти ходила вузькоколійка.
https://gazeta.ua/articles/travels/_najvisokogirnishu-v-ukrayini-meteostanciyu-krasche-vidviduvati-v-seredu/421127

ВИСНОВОК: історія циклічна; знаючи історію легше планувати майбутнє... і не вигадувати (з мудрим виразом обличчя) велосипеди, які були 100 років тому...
Logged
interfan
Active user

Posts: 1118


View Profile
« Reply #839 on: Yesterday at 20:49 »
Share Reply with quote

Дякую за інформацію!!!  Знайшов вузькоколійку на старих австрійських та польських картах. На тих картах ще й туристичні стежки марковані позначені.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 [84] 85
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.08 seconds with 21 queries.