Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.09.18 , 05:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Электронные билеты УЗ

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14
Reply | Print
Author Topic: Электронные билеты УЗ  (Read 34167 times)
Sergio
Active user

Posts: 4168


View Profile
« Reply #100 on: 28.10.14 , 13:10 »
Share Reply with quote

Сканували прямо з екрану смартфону на вході до п. №43, в Івано-Франківську.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6985


View Profile
« Reply #101 on: 28.10.14 , 18:10 »
Share Reply with quote

А я ехал из Днепропетровска во Львов 7.10.14 на 41 поезде, обратно возвращался 8.10.14 на 69, так билеты вообще не сканировали - проверил их недавно - у обеих статус "не використано".
Logged
GAMER
Active user

Posts: 2643


View Profile
« Reply #102 on: 28.10.14 , 20:10 »
Share Reply with quote

Цікаво, яким чином має мінятися статус, що вони використані?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6985


View Profile
« Reply #103 on: 28.10.14 , 21:10 »
Share Reply with quote

Цікаво, яким чином має мінятися статус, що вони використані?
Думаю, что после сканирования QR кода сканером.
Например, статус других билетов, которые были использованы познее "використаний".
Кстати, статус ЭПД, по которому в кассе был получен оранжевый билет тоже "не використаний"   
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4100


View Profile
« Reply #104 on: 03.11.14 , 19:11 »
Share Reply with quote

Сайт Укрпочты и вроде даже сами отделения почты начали продавать ЭПД. Что интересно, на сайт подошел логин и пароль, который я использую на букинге. Но билеты получаются на 20 грн дороже чем на УЗшном сайте.
Logged
stranger
Active user

Posts: 262


View Profile
« Reply #105 on: 12.04.15 , 00:04 »
Share Reply with quote

Треба просто давати провідникам інформацію на якій станції скільки "ЕПД"шників, та роздруківку кодів. І хай очами перевірять, якщо зв'язок лагає.
Гадаю, провідникам таку інформацію надають. Принаймні, коли ми торік сідали в Хмельницькому на 70 потяг з ЕПД від Тернополя, провідниці зустріли нас як пасажирів, які врешті знайшлися.
А от що заважає увести такий порядок, при якому, оформивши ЕПД, достатньо було б пред’явити при посадці лише паспорт (як, наприклад, у Білорусі), я теж не розумію.
Logged
snookerok
Active user

Posts: 800


View Profile
« Reply #106 on: 01.06.18 , 10:06 »
Share Reply with quote

Під час походу довелось на ходу міняти плани, і вийшло так, що повернулися знов у Перечин. Купили квитки з телефону через додаток десь за півтори години до відправленняі очікувано отримали бланки замовлення. Вже після покупки почав підозрювати, що каса в Перечині може не працювати, хоча наявність двох пар поїздів на добу ще давала надію, що у час проходження поїзда вона таки буде працювати. Не так сталося як гадалося. Каса працює +- з 8 до 16 і лише в будні, тому з роздруком квитків вийшов облом. Подзвонили на гарячу лінію. Нам порадили звернутися до начальника станції, щоб той посадив нас на поїзд. Так і зробили, правда нам ще довелось пояснювати начальнику різницю між бланком замовлення і посадочним документом, але знову ж таки, то вже таке. стоянка 2 хв, тому, сказавши провідниці, що квитки в нас на телефоні, ми просто сіли у вагон, а розбирались уже потім. Провідниці нормальні попались, вислухали нас, довго вичитували на телефоні ті бланки замовлення і дали нам спокій. Я грозився в Сянках піти роздрукувати за 8 хв стоянки, але провідниця не пустила, боялась, що не встигну.
Може в когось виникала аналогічна ситуація? Як діяли? Виходить, що жителі умовного Перечина не можуть дозволити собі вирішити поїхати кудись за кілька годин до відходу поїзда, бо квитки роздрукувати банально нема де.
Logged
sean
Active user

Posts: 3179


View Profile
« Reply #107 on: 01.06.18 , 10:06 »
Share Reply with quote

Я минулого року восени зловив квитки на К-Бугазі уже після відходу 146-го з Ізмаїлу. Поперся на вокзал, цьоця ше сиділа, писала щось там, але «комп'ютерний» день у неї вже закінчився. Прочитала мені лекцію: Ви би єщьо пєрєд атправлєнієм прішлі (власне, я завжди так робив, коли генерувався бланк ROFL), зі скрипом залогінилась знову і роздрукувала. Щось пояснити я їй спочатку намагався, але зрештою то не має сенсу - години роботи каси сі скінчили.

Для УЗ ця ситуація патова, але в таких випадках треба сподіватись виключно на людяність персоналу - касира, провідника, начальника. Чи то таки знаходити шляхи роздруку на станції посадки, чи друкувати десь потім на шляху прямування. Безумовно, що так давно очікувані термінали чи зміни режиму роботи кас (особливо на очевидно курортних/сезонних станціях) в частині клієнтоорієнтованості та адаптації до графіку проходу певних поїздів вирішили би ці до болю дурнуваті і нелогічні ситуації, але ж УЗ не вміє дивитись вліво-вправо, бо алгоритм в них один: просимо завчасно планувати свої подорожі та купувати проїзні документи, які доступні у всіх квиткових касах та на сервісі он-лайн продажу. Купив пакс квиток після відходу поїзда і все, скрипт не спрацював, стався тотальний ЕРРОР, так добре налагоджене і сплановане функціонування усієї залізничної системи порушено. Колапс всесвітнього масштабу стався саме тут і зараз. І навіть найдосвідченіший бізнес-аналітик не зможе перебудувати той процес, бо швидше з глузду з'їде.
Logged
snookerok
Active user

Posts: 800


View Profile
« Reply #108 on: 01.06.18 , 11:06 »
Share Reply with quote

Для УЗ ця ситуація патова, але в таких випадках треба сподіватись виключно на людяність персоналу - касира, провідника, начальника. Чи то таки знаходити шляхи роздруку на станції посадки, чи друкувати десь потім на шляху прямування.
В Сянках не пустили (хоча я не знаю чи там каса працювала б), хотіли у Львові принести хоча б, але сказала, що у Львові вже нема сенсу їй нести квитки. Дурнувата звісно ситуація.
Logged
opex
Active user

Posts: 11619


View Profile
« Reply #109 on: 01.06.18 , 11:06 »
Share Reply with quote

Як пригадаю Ялту кінця 90х - відпочивальники свідомо один цілий день резервували, щоби стояти в черзі в залізничну касу. Так усі ці неполадки з букінгом здаються такими дрібничками.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.081 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 12.04.15 , 01:04