Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.10.18 , 21:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Околопригородный флуд

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 39
Reply | Print
Author Topic: Околопригородный флуд  (Read 87148 times)
taras1986
User

Posts: 128


View Profile
« on: 30.09.13 , 13:09 »
Share Reply with quote

У Солотвино та Рахові можна обернути та підготувати до поїздки потяг, а у Ворохті ні? Не вірю

Солотвино та Рахів -- пункти обороту, а не формування.

Ви пропонуєте зробити Ворохту пунктом формування!!! Тому що інший варіант 143/144, який реально може туди їздити як оборот, вам не підходить через кілька годин різниці у графіку! Такого тут навіть Істтріппер не писав...

Закиньте цю ідейку ЛьвЖД -- перенести Івано-Франківське ЛВЧД у Ворохту. Все одно воно крім 43/44 і кілька прицепок на Москву вже нічого не формує. Вони будуть раді попиляти кілька мільйонів. Це вам не рибку по 1200 грн/кг закуповувати! Як казав один герой зі стірчки "День виборів": "Люблю масштабные проєкты!"
Добре, ви всі розумні, тільки давайте подумаємо, що правильно. Залізниця для людей чи люди для залізниці?
Я взагалі пропонував поміняти час прибіття 43 та 143 місцями, та продовжити 143 до Ворохти. Місцями можна поміняти не тільки графіки, а і шляхи курсування, хоча було би краще, щоб 143 йшов саме через Тернопіль. Чи зробити це все хочаби на грудень-березень.
Люди готові платити не 110 до Франківська, а 150-180 до Ворохти (Татарова), аби тільки не їхати 2,5 години розбитими маршрутками і такими ж дорогами.
Добре, не хочете продовжувати 143, не треба, зробіть нормальний графік дизелів. Чому 2 потяги, що мають найбільшу к-ть пасажирів по Франківську не стиковуються з дизелями на Яремче. Один їде з Франківська в 03:28 ранку. Кому він там потрібен в цей час??? А інший в 09:23 (аж за 9 хв до прибуття 143). Це взагалі нормально?
Що не можна один дизель відправляти десь о 6:30, інший в 9:50? Це що, кардинально все змінить так?
І не треба пропонувати писати УЗ. Писав я їм про ці дизель-поїзди з їхнього сайту, відповідь так і не прийшла. Можливо треба було писати в Львівську залізницю, могли би хоч відповісти про це.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8872


View Profile
« Reply #1 on: 30.09.13 , 13:09 »
Share Reply with quote

І не треба пропонувати писати УЗ. Писав я їм про ці дизель-поїзди з їхнього сайту, відповідь так і не прийшла.

Писати треба адресно, в УПР ЛьвЗал, в главк УЗ. Рекомендованим листом, зі зворотньою адресою. Це якщо Ві хочете отримати хоч яку небудь відповідь.
Logged
Kaban
Active user

Posts: 2179


View Profile
« Reply #2 on: 30.09.13 , 14:09 »
Share Reply with quote

Взагалі то ця тема не так давно обговорювалась http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=26186.msg343193#msg343193 (повідомлення №70)
Logged
taras1986
User

Posts: 128


View Profile
« Reply #3 on: 30.09.13 , 14:09 »
Share Reply with quote

Взагалі то ця тема не так давно обговорювалась http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=26186.msg343193#msg343193 (повідомлення №70)
Дякую. Тепер все зрозуміло. Питань більше немає. Гнати потяг, щоб везти 10 чоловік на роботу. :(
Logged
taras1986
User

Posts: 128


View Profile
« Reply #4 on: 30.09.13 , 14:09 »
Share Reply with quote

І не треба пропонувати писати УЗ. Писав я їм про ці дизель-поїзди з їхнього сайту, відповідь так і не прийшла.

Писати треба адресно, в УПР ЛьвЗал, в главк УЗ. Рекомендованим листом, зі зворотньою адресою. Це якщо Ві хочете отримати хоч яку небудь відповідь.
Ого, які "важні"... рекомендованим листом... Дякую, що пояснили, де бачила УЗ своїх клієнтів.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3870


View Profile
« Reply #5 on: 30.09.13 , 15:09 »
Share Reply with quote

Ого, які "важні"... рекомендованим листом... Дякую, що пояснили, де бачила УЗ своїх клієнтів.

До чого тут "важні". Це звичайні вимоги Закону "Про звернення громадян". Це якщо вам потрібно, щоб Ваш лист хоча б прочитали і дали обов’язкову відповідь, а не зразу кинули в урну для сміття.

Залізниця якраз і розраховує на несвідомих громадян, які не знають своїх прав і закидають УЗ листами, які вона на щастя для себе може кваліфікувати як анонімки і не давати на них відповідь. "Без лоха и жизнь плоха" -- девіз керівних кадрів на УЗ.

У листі я б нагадав про успішний досвід курсування взимку додаткового швидкого 2хх Київ -- Ворохта, і пропонував би змінити графік 143/144, щоб відправляти його з Києва на півтори-дві години раніше.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8872


View Profile
« Reply #6 on: 30.09.13 , 16:09 »
Share Reply with quote

К сожалению, это практика, наверное, всех гос.контор. Та же служба "Допомоги киянам" 1551(по телефону). Если вам хочется. чтобы ваше обращение не похерили, а вы могли в любой момент узнать как продвигается дело - то необходимо предоставить свои данные - ФИО, дом.адрес, телефон и т.п. Только после этого обращению будет присвоен уникальный идентификатор, и его судьбу можно будет отследить на сайте или же опять таки по телефону по этому идентификатору.
Logged
interfan
Active user

Posts: 1136


View Profile
« Reply #7 on: 30.09.13 , 17:09 »
Share Reply with quote

До чого тут "важні". Це звичайні вимоги Закону "Про звернення громадян". Це якщо вам потрібно, щоб Ваш лист хоча б прочитали і дали обов’язкову відповідь, а не зразу кинули в урну для сміття.

Залізниця якраз і розраховує на несвідомих громадян, які не знають своїх прав і закидають УЗ листами, які вона на щастя для себе може кваліфікувати як анонімки і не давати на них відповідь. "Без лоха и жизнь плоха" -- девіз керівних кадрів на УЗ.

У листі я б нагадав про успішний досвід курсування взимку додаткового швидкого 2хх Київ -- Ворохта, і пропонував би змінити графік 143/144, щоб відправляти його з Києва на півтори-дві години раніше.

Вибачаюсь за офтоп, але Закон "Про звернення громадян" не вимагає рекомендованого листа. Я останні пару років  веду активну переписку з різними державними установами та підприємствами   по всій Україні, звичайні поштові листи оформлені по всім правилам  (ФІО,підпис,зворотня адреса) в смітник викидають лише самі відморожені. Щоправда 95% всіх відповідей на звернення або тупі відписки,або для розділу "гумор" та "ідіоти" =)

А інформаційні запити так взагалі можна електронкою слати,відповідно до Закону "Про доступ до публічної інформації". Теж відповідають.

І ще є така штука як направляти скарги на вищі органи. Вони розбиратись не будуть,але зазвичай свідоміше ставляться до звернень і пересилають його  вниз. А "нижнім" треба відповідати тепер не тільки громадянам,але й "вищим". Шанс що напишуть толкове - вищий.

Конкретно щодо Івано-Франківської області, два роки тому завдяки масовій розсилці факсів від зацікавлених громадян з усієї України на Адміністрацію Президента, вирішили одне питання рівня як раз ОДА
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #8 on: 30.09.13 , 17:09 »
Share Reply with quote

Вибачаюсь за офтоп, але Закон "Про звернення громадян" не вимагає рекомендованого листа.
Не требует, однако об отправке обычного письма у вас не будет никакого подтверждения, а тут гарантия 100%, что адресат получил.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8872


View Profile
« Reply #9 on: 30.09.13 , 17:09 »
Share Reply with quote

А інформаційні запити так взагалі можна електронкою слати,відповідно до Закону "Про доступ до публічної інформації". Теж відповідають.

Мені чомусь здається, що звернення типу "я б запропонував..." на інформаційний запит не дуже схоже.
Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 39
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.102 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 24.10.13 , 03:10