Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.11.19 , 19:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Околопригородный флуд

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... 58
Reply | Print
Author Topic: Околопригородный флуд  (Read 134934 times)
Megapups
Active user

Posts: 12442


View Profile
« Reply #130 on: 18.04.15 , 13:04 »
Share Reply with quote

В Эстонии сейчас курсируют советские электрички и дизели? По-моему нет. Все заменено на Штадлер.
Logged
tabo
Active user

Posts: 3381


View Profile
« Reply #131 on: 18.04.15 , 14:04 »
Share Reply with quote

В Эстонии сейчас курсируют советские электрички и дизели? По-моему нет. Все заменено на Штадлер.
Уже больше года как абсолютно все DMU и EMU поменяли, сейчас все новое. Поэтому и говорю, что те "старые" ДР и ЭР не используются, к тому же по состоянию они во многом даже лучше литовских
Logged
opex
Active user

Posts: 11892


View Profile
« Reply #132 on: 18.04.15 , 16:04 »
Share Reply with quote

Касательно передачи или продажи УЗ то тут больше надо переменнотоковые, а они могут быть в Литве только. Полигон постояннотоковых подсократился и не столь большой и напряженный он.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8515


View Profile
« Reply #133 on: 18.04.15 , 16:04 »
Share Reply with quote

Да ладно. Почти вся Приднепровка ездит на ЭР1 выпуска первой половины 60-х.
Logged
opex
Active user

Posts: 11892


View Profile
« Reply #134 on: 18.04.15 , 16:04 »
Share Reply with quote

Есть такое. Но если бы у УЗ была сумма на покупку старья у прибалтов, ее было б разумнее пустить на переменнотоковые электрички.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8515


View Profile
« Reply #135 on: 22.04.15 , 17:04 »
Share Reply with quote

На території Херсонської та Миколаївської областей діятимуть нові тарифи за проїзд у приміських поїздах

З 1 травня 2015 року буде підвищено вартість проїзду пасажирів у поїздах приміського сполучення по Херсонській та Миколаївській областях (Херсонська дирекція залізничних перевезень Одеської залізниці). Тарифи буде збільшено порівняно із діючими зараз  на 30%. Вони не змінювалися із 2013 року.

Вартість проїзду пасажирів у приміському сполученні за новими тарифами погоджена з облдержадміністраціями Херсонської, Миколаївської областей і визначаються залежно від відстані згідно з Правилами перевезень пасажирів.

Після підвищення тарифів, вартість повного квитка в приміському сполученні на території Херсонській дирекції залізничних перевезень   встановлена від 5,40 грн. на перших 5км до 30,50 грн. на 260км залежно від дальності поїздки.

Проїзд для дітей віком від 6 до 14 років, як і раніше, становитиме 75% від вартості проїзду дорослого пасажира, а студенти так само користуватимуться 50% пільгою згідно з чинним законодавством.

Основною причиною перегляду тарифів стало систематичне зростання цін на енергоносії, подорожчання матеріалів тощо, а високий рівень збитковості приміських перевезень не дає можливості залізничникам у повному обсязі виконувати оновлення рухомого складу, підвищувати комфортність та якість обслуговування пасажирів.

Дизель-поїзди серії Д-1 у приміському сполученні експлуатуються 1983 -1986 років випуску. До 2016 року їх зношеність, за умови подовження терміну служби, становитиме 75%. За 2014 та 2015 роки на капітальний та поточний ремонти дизель-поїздів для Херсонської, Миколаївської областях витрачено 19,1млн грн., що становить лише 42% від необхідних витрат, а дефіцит коштів на підтримання у робочому стані рухомого складу у 2014 році становив 50,3 млн. грн., крім цього на розвиток інфраструктури витрачено – 2,3 млн грн., на придбання технологічного обладнання – 4,6млн грн.

Проте, незважаючи на значні витрати та істотні збитки, за минулий рік Одеська залізниця не скасувала жодного приміського поїзда, а навіть ввела новий маршрут Миколаїв-Вантажний – Брилівка через Херсон та подовжила маршрут курсування приміському поїзда Миколаїв-Вантажний – Новий Буг до станції Долинська.

http://uz.gov.ua/press_center/latest_news/400540/
http://odz.gov.ua/news/
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1234


View Profile
« Reply #136 on: 22.04.15 , 21:04 »
Share Reply with quote

Здається не згадували ще - Київ і область продовжує їздити за тарифами листопада 2014. Тому зараз наявні курйози в межах однієї дирекції однієї залізниці на зразок - квиток Київ - Чернігів на 2 грн. дешевший від квитка Ніжин - Чернігів.
При цьому в переносні касові апарати теж закладені обидва тарифи.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8515


View Profile
« Reply #137 on: 22.04.15 , 21:04 »
Share Reply with quote

Кстати планируем ехать из Николаева на дизель-поезде 2 мая. Если я правильно понимаю, то купить билет на 2 мая до 30 апреля можно еще по старым тарифам?
Logged
interfan
Active user

Posts: 1192


View Profile
« Reply #138 on: 23.04.15 , 08:04 »
Share Reply with quote

Здається не згадували ще - Київ і область продовжує їздити за тарифами листопада 2014. Тому зараз наявні курйози в межах однієї дирекції однієї залізниці на зразок - квиток Київ - Чернігів на 2 грн. дешевший від квитка Ніжин - Чернігів.
При цьому в переносні касові апарати теж закладені обидва тарифи.

Київ-Коростень - 12 гривень, Коростень-Київ - 22 гривні)
Logged
opex
Active user

Posts: 11892


View Profile
« Reply #139 on: 23.04.15 , 09:04 »
Share Reply with quote

Ну з Коростеня до Києва це нормально. Але на короткі відстані тариф жахливий. Змушує платити за себе і за дядю який бере квитка до Кардач а їде до Корчів.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... 58
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Google visited last this page 23.04.15 , 03:04