Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.11.18 , 14:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Околопригородный флуд

Pages: 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 ... 42
Reply | Print
Author Topic: Околопригородный флуд  (Read 91427 times)
Sargis
User

Posts: 57


View Profile
« Reply #230 on: 19.09.17 , 21:09 »
Share Reply with quote

По-перше: усім, хто вважає, що не можливо використовувати електропоїзди з ЄС, бо в них якісь інші габарити, відрізняється системи автоматики та електропостачання, хочу нагадати з чого починалася електрифікація Київського вузла. А це були якраз електропоїзди передані Німеччиною як концесія після Другої світової. Ці поїзди до цього експлуатувалися на S-Bahn. І там не те, що род струму та напруга не відповідала, а взагалі було живлення від третьої рейки. Про системи АС, ТТ і зв'язку я взагалі мовчу: їх сукупна вартість у електро/дизель-поїзді є дуже малою.
І всякі там КЛУб-У часто ліплять вже в нас. Єдина суттєва відмінність їх поїзді, то це їх "заточеність" на одноособове ведення составу. На яке, до слова Укрзалізниця мала би перейти вже давно. (оффтоп: Але у нас навіть в Тарпан і Хьонде вліпили помічників машиніста).
Ну то таке...
По-друге. Коли я чую про тисячі вагонів у прміському сполученні у мене виникає лише одне питання: А НАХІБА?
А теперь Остапа понєсло / And now let`s start:
Візьмемо для прикладу Харківську область і порахуємо скільки треба електро/дизель-поїздів для кожної з областей аби забезпечити повністю перевезення у межах кожної з областей:
Регіональні (нинішні приміські):
- Харків - Козача Лопань: 2 двовагонні двоповерхові (*) електропоїзди пост. струму;
- Харків - Золочів - Одноробівка + промисловими гілками до с. Олександрівка:
   а)1 двовагонний двоповерховий дизельелектропоїзд до Олександрівки з зуп. по станціях
   б)1 двовагонний двоповерховий дизельелектропоїзд до Одноробівки з усіма зуп.
- Харків - Пересадочний вузол "Куп'єваха":
   а) 1 двовагонний двоповерховий дизельелектропоїзд до Гут з усіма зуп.
   б) 1 двовагонний двоповерховий дизельелектропоїзд до Куп'євахи з зуп. по ст.
- Харків - Коломак 1 двосистемний двоповерх. двовагонний ел-поїзд з у сіма зуп.
- Харків - Водяне + по пром. гілці до смт. Коломак - 1 причепний вагон аля СЕ + тепловоз
- Харків - Красноград - Лозова - Пересадочний вузол "Самойлівка":
   3 двохсистемні двовагонні двоповерхові електропоїзди
- Харків - Красноград - Зачепилівка - пересадочний вузол на р. Оріль: 1 причепний вагон
- Харків - Ліхачове - Лозова - Пересадочний вузол "Гусарівка":
    4 двохсистемні двовагонні двоповерхові електропоїзди
- Харків - Ізюм - Пересадочний вузол "Святогірськ"
    3 двохсистемні двовагонні двоповерхові електропоїзди
- Харків - Куп'янськ - Пересадочний вузол "Святогірськ"
    4 двохсистемні двовагонні двоповерхові електропоїзди
- Харків - Куп'янськ - Сватове: 1 причепний вагон
- Харків - Куп'янськ - Тополі: 2 двохсистемні двовагонні двоповерхові електропоїзди
- Харків - Куп'янськ - Вовчанськ: 2 причепні вагони
ІТОГО: 23 одиниці 2-вагонних моторвагонних поїздів та 4 вагони з місцями для сидіння.
Примітка: Для усіх маршрутів я пропоную залишити десь 5 "соціальних" пар рейсів
на добу, наприклад з відправленням з кінцевої точки орієнтовно о 4:30, 6:30, 14:00, 18:45 і 23:45. які будуть зупинятися на всіх з.п. і в яких діятимуть всі пільги, а решта поїздів будуть рухатися з зупинками лише на станціях, та у виняткових випадках на з.п. таких як
Козельщина, 969 км (смт Юріївка, Дніпр. обл.) і тп.
Також без зупинок регіональні (нінішні) поїзди мають рухатися в межах агломерацій.
Місцеві поїзди
Маршрут 1: Дергачі - Х-Пас - Мерефа:
     5 4-вагонних одноповерхових ел/п або трамвай-поїздів
Маршрут 2: Люботин - Х-Бал - Чугуїв:
     7 4-вагонних одноповерхових ел/п або трамвай-поїздів
Маршрут 3: Основа - з.п. Курортна (с. Березівське, курорт "Березівські Мінводи"):
     3 4-вагонні одноповерхові ел/п або трамвай-поїзди
Маршрут 4: Мерчик/Огульці - Люботин - Мерефа
     2 3-вагонні одноповерхові ел/п або трамвай-поїзди
ІТОГО: 17 трамвай-поїздів аля Сітадіс Регіо (у майбутньому) або 32 моторних проміжних вагонів постійного струму + 34 головних вагонів.

Варто також відзначити, що не в усіх обласних центрах (великих міста) є потреба у місцевих поїздах або в такій частоті їх курсування.
Наприклад у Полтаві: можна обмежитись єдиним маршрутом Абазівка - Селещина, а це 3 або 4 поїзи проти 17 по Харківській агломерації.

Висновок:
1. Якщо говорити винятково про заміну тих поїздів, що зараз класифікуються як приміські, то необхідно максимум 1000 безмоторних головних вагонів уніфікованої конструкції та 500 проміжни тягових блоків як їх роблять у Stadler Arriva та FLIRT.
2. А ось для місцевих (сучасних міських) поїздів якраз і підійдуть "Б/У " поїзди з ЄС. Можна наприклад у Гаазі купити трамвай-поїзди RandstadRail для Київської міської електрички.
Та й "Електрон" думаю зможе щось подібне "злабати". Ну хоч трамвай КМДА то я думаю купить?

P.S. Загалом на суто обласні поїзди мало би вистачити 1,5 млрд доларів.
Новина: http://www.pravda.com.ua/news/2017/04/28/7142538/
Місцеві віддати на відкуп тергромадам.
Logged
IlyaPorublyov
Active user

Posts: 285


View Profile
« Reply #231 on: 19.09.17 , 22:09 »
Share Reply with quote

Я не самий великий знавець історії електрифікації, але мені так смутно пригадується, ніби писали, що якийсь час у Києві була електрифікація суто для електричок, а поїзди дальнього слідування, як пасажирські так і товарні, значний час продовжували їздити під паровозами/тепловозами. Відповідно, тоді не було проблеми сумісності електроживлення різного рухомого складу. Зараз так не вийде. Само собою, прошу більш досвідчених користувачів виправити, якщо я написав щось не те.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9073


View Profile
« Reply #232 on: 19.09.17 , 22:09 »
Share Reply with quote

По-перше: усім, хто вважає, що не можливо використовувати електропоїзди з ЄС, бо в них якісь інші габарити, відрізняється системи автоматики та електропостачання, хочу нагадати з чого починалася електрифікація Київського вузла. А це були якраз електропоїзди передані Німеччиною як концесія після Другої світової.
А нам електрички з Німеччини хтось віддає задарма? На той час уже існував габарит Т? обидвы відпловіді - ні. Тому Всі ваші пприпущення не мають нічого спільного з реаліями сьогодення. Ну і як правильно відмітив  IlyaPorublyov, тоді на Київському вузлі була електрифікація під РС, який привезли. Все. Нинішні заяви - це або популізм чистої води, або шалена купа коштів на те, щоб зробити "з гівна кулю".
Переробити можна. Питання - навіщо?

Це не рахуючи витрат на ремонтну базу, навчання персоналу і т.ін.
« Last Edit: 19.09.17 , 22:09 by ЛиС » Logged
Sargis
User

Posts: 57


View Profile
« Reply #233 on: 19.09.17 , 22:09 »
Share Reply with quote

Я не самий великий знавець історії електрифікації, але мені так смутно пригадується, ніби писали, що якийсь час у Києві була електрифікація суто для електричок, а поїзди дальнього слідування, як пасажирські так і товарні, значний час продовжували їздити під паровозами/тепловозами. Відповідно, тоді не було проблеми сумісності електроживлення різного рухомого складу. Зараз так не вийде. Само собою, прошу більш досвідчених користувачів виправити, якщо я написав щось не те.
Ну так ми про електрички й говоримо. Їх же Омелян хоче виклянчити у бідних німців.
Стаття в вікі про ЭМ167: https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%AD%D0%9C167#.D0.A2.D0.B8.D0.BF_.D0.AD.D0.9C167_.28.D0.A1.D0.A1.D0.A1.D0.A0.29

Тут єдиною проблемою є лише системи СЦБ. Бо можна і лише дизель-поїздами обмежитися, та все одно вони не зможуть рухатися оскільки будуть отримувати лише один сигнал "There is no way".

P.S. Я собі вже уявляю мер Здолбунова і мер Рівного разом з головою ОДА і Омеляном танцюють лезгінку перед канцлером Землі Баден-Вюртемберг і такі "Дядь, дай трамвай".
Logged
Sargis
User

Posts: 57


View Profile
« Reply #234 on: 19.09.17 , 22:09 »
Share Reply with quote

Нинішні заяви - це або популізм чистої води, або шалена купа коштів на те, щоб зробити "з гівна кулю".
Переробити можна.
Я частково погоджуюсь, але з іншого боку це додаткові робочі місця саме для підрозділів ПАТ "Укрзалізниця" + наукові роботи для ДІІТу.

Та й он "Ласточки" так і чекають аби по репарації бути переданим в Україну. Ніякої політики, просто сон мені такий наснився...
« Last Edit: 19.09.17 , 22:09 by Sargis » Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9073


View Profile
« Reply #235 on: 19.09.17 , 22:09 »
Share Reply with quote

Які наф "додаткові місця"??? Місць - валом. Бажаючих працювати не сильно спостерігається. Ще раз "на пальцях" - за гроші витрачені на б/в непотріб та його модифікацію можна замовити нові "Штадлери", "Шкоди" чи ще щось.
А "додаткові місця" - це власне виробництво на КВСЗ, КЕВРЗ і т.ін. І простору для ДІІТовців за спеціальністю "Локомотивобудування" - хоч відбавляй.
Logged
Sargis
User

Posts: 57


View Profile
« Reply #236 on: 19.09.17 , 23:09 »
Share Reply with quote

Які наф "додаткові місця"??? Місць - валом. Бажаючих працювати не сильно спостерігається. Ще раз "на пальцях" - за гроші витрачені на б/в непотріб та його модифікацію можна замовити нові "Штадлери", "Шкоди" чи ще щось.
Я вважаю, що Омелян собі це думає так: німці нам мають віддати безкоштовно свої поїзди, і за те, що вони економлять на їх утилізації вони нам платять гроші, які Омелян і думав направити на модернізацію.
Ви ж не зрозуміли польота МИСЛІ поетапана міністра!!!

Особисто я за закупівлю абсолютно нового рухомого складу. Те, про що я писав у своїй простині, такого не пропонує наразі жоден з виробників. Мене вибішує неможливість (небажання?) УЗ змінити підхід до розробки ТЗ на поїзди. От візьмемо Тарпан - нахіба в ньому той вагон "туристичного" класу. Бо його КВБЗ туди втулило, а УЗ, коли не треба з КВБЗ воює, а тут не змогла (не захотіла?) заставити завод переробити цей вагон. І ті тендери, які не відбулися: чого запитується ви не виходите з принципу: як перевезти більше пасажирів у меншій к-ті вагонів. Чи вони не розуміють, що у двох двоповерхових вагонах можна перевезти стільки ж людей, скільки і 3-4 одноповерхових, а це мінус 3-4 візка і 1-2 дорогущого підвагонного обладнання. І з цього треба виходити і впливати на вартість МВРС.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9073


View Profile
« Reply #237 on: 19.09.17 , 23:09 »
Share Reply with quote

Чи вони не розуміють, що у двох двоповерхових вагонах можна перевезти стільки ж людей, скільки і 3-4 одноповерхових, а це мінус 3-4 візка і 1-2 дорогущого підвагонного обладнання. І з цього треба виходити і впливати на вартість МВРС.
Обожнюю теоретиків!
Logged
Сергій_П
User

Posts: 83


View Profile
« Reply #238 on: 20.09.17 , 01:09 »
Share Reply with quote

Я бачу декілька проблем з німецькими електричками.

Думаю, що наїмовірніший тип, на який може зазіхати УЗ - серія 420 Дойчебану. Сподіваюся, що УЗ буде хотіти повністю моторний РС, а не push-pull потяги, яких на сітях S-Bahn'у в Німеччині дофіга - треба перероблювати ще й локомотив.

З 15 кВ на 25 не велика проблема, існують більші. Ширина вагонів та вихід на високі платформи. Що з цим робити? Дебільні драбинки як у "Ласточок" працюватимуть тільки на двох напрямках - Львів-Здолбунів та Львів-Жмеринка де є можливість прийняти потяг на низьку платформу.
Є ще інша проблема - 420 серія будувалася багатьма компаніями - Linke-Hoffmann-Busch, MAN, Duewag, та інші. Думаю, що кожний електропоїзд є трохи інший: метал, електроніка, двигуни.. Може статися, що візки електрички з Дювагу Крефельд, який зараз Сіменс, піде переробити на колію 1520 за зразком тієї "Ластівки", а з Брауншвейгу - ні.
Logged
www3
Active user

Posts: 557


View Profile
« Reply #239 on: 20.09.17 , 07:09 »
Share Reply with quote

Чи вони не розуміють, що у двох двоповерхових вагонах можна перевезти стільки ж людей, скільки і 3-4 одноповерхових, а це мінус 3-4 візка і 1-2 дорогущого підвагонного обладнання. І з цього треба виходити і впливати на вартість МВРС.

Я не уявляю базарників та дачників, що деруться в щось шкодоподібне по Жмеринці або  оп Загальці. Давайте виходити з реаліів нашої країни та наших людей, те що пан Омелян відірваний від життя це зрозуміло, давайте мислити трохи приземленіше...
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 ... 42
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.119 seconds with 20 queries.