Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.10.18 , 11:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Околопригородный флуд

Pages: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 39
Reply | Print
Author Topic: Околопригородный флуд  (Read 87002 times)
ЛиС
Active user

Posts: 8872


View Profile
« Reply #300 on: 16.12.17 , 23:12 »
Share Reply with quote

Немного о сопровождении ВОХРом "челноков" на Клаввдиево/Немешаево

Quote
""Шановні колеги, начальники стрілецьких підрозділів, загонів, служб, а також їх заступники!
До мене, як до одного з адміністраторів цієї групи не одноразово почали звертатись стрільці та пожежні УЗ, з проханням сприяти у вирішенні багатьох проблемних питань, які безпосередньо повязані із виконанням службових обовязків.
Одним із таких питань є те, що у стрільців, які супроводжують електропоїзди інструктивно не закріплені права та обовязки.
Під час супроводу електропоїздів часто виникають сутички між провідниками-контролерами та безквітковими пасажирами, в результаті чого «контролери», вважають за норму вимагати від стрільців рішучіх дій, а саме, висаджувати «зайців» на найближчій станції.
Враховуючи те, що в щодному документі, які регламентують службову діяльність стільців не визначено конкретних обовязків під час супроводу пасажирських (електро та дизель) поїздів, з метою мінімізації проблем, які можуть виникати під час супроводу пасажирського рухомого складу пропонується розробити та впровадити в дію відповідну інструкцію, в якій чітко будуть визначені обовязки стрільців та обслуговуючого персоналу поїздів. При цьому пропонується врахувати, що в обовязки стрільців не повинні входити повноваження, які передбачають примусово висаджувати «зайців» на найближчій станції.
У випадку, якщо склалась нестандартна ситуація, в результаті якої необхідно висаждувати пасажира, начальник поїзда, провідник, контролер тощо, повинні викликати до найближчої станції за напрямком руху поїзда працівників поліції, а стрільці ВО, до прибуття працівників поліції повинні забезпечити громадський порядок.

Прошу керівників всіх рангів, не залишатись байдужими, та прийняти невідкладних заходів, щодо вирішення цього питання.""
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7070


View Profile
« Reply #301 on: 24.12.17 , 20:12 »
Share Reply with quote

С удивлением заметил, что на некоторых станциях Юго-Западной железной дороги стали продавать пригородные проездные документы с указанием номера поезда (еще и неправильного, как позже выяснилось).
Logged
opex
Active user

Posts: 11674


View Profile
« Reply #302 on: 24.12.17 , 21:12 »
Share Reply with quote

Такое периодически бывало. На тетеревском направлении иногда несколько лет назад продавали билеты с номером поезда (6613 например). Насколько я понимаю, это был указан ближайший поезд в нужную сторону. Потом расписание изменялось, поезда уже не были ближайшими. Ни на что эти номера не влияли.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7070


View Profile
« Reply #303 on: 24.12.17 , 21:12 »
Share Reply with quote

Дело в том, что поезда Киев - Мироновка имеют двойную нумерацию 60хх/62хх при отправлении из Киева и 62хх/60хх при отправлении из Мироновки и смена номера происходит по Фастову.
Так вот, мне продали билет Мироновка - Фастов-1 с номером поезда 6033, хотя там даже нет поездов с такой нумерацией.
Logged
opex
Active user

Posts: 11674


View Profile
« Reply #304 on: 26.12.17 , 11:12 »
Share Reply with quote

Кароч сегодня специально пошел обкатал човнык Святошин-Немешаево. Съездил из Бучи в Ворзель выпить кофе из ларка и словить покемона:) Ну что, пока электричка с ремонта, то хорошо. Тепло. Зачем-то шторки от солнца поцепили, порвет же быдло сразу. Сидушки  для худых, наши майонезные бабы не уместятся. Кассиры часто шастают.
Вообще с этими човныками частота сильно увеличилась, сегодня даже присесть в 8 утра реально.
Плохо только что переезды теперь открывают по 20 секунд.
Logged
Megapups
Active user

Posts: 11978


View Profile
« Reply #305 on: 26.12.17 , 20:12 »
Share Reply with quote

А скажите, уважаемый Опекс, проезд на этих човныках по обычному тарифу и обычным билетам?
Logged
Юра
User

Posts: 69


View Profile
« Reply #306 on: 26.12.17 , 20:12 »
Share Reply with quote

Квитки і тариф звичайні.
Logged
Юра
User

Posts: 69


View Profile
« Reply #307 on: 26.12.17 , 21:12 »
Share Reply with quote

А хто може підказати, чому 6627 Київ-Коростень постійно плюсує до 45-50 хвилин.
Logged
Megapups
Active user

Posts: 11978


View Profile
« Reply #308 on: 26.12.17 , 21:12 »
Share Reply with quote

Спасибі Вам, Юрочко!
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8872


View Profile
« Reply #309 on: 26.12.17 , 21:12 »
Share Reply with quote

Плохо только что переезды теперь открывают по 20 секунд.
В позднесоветские времена была идея "спрямить" кривую Лесной Бучи и попутно построить путепровод, закрывши переезды в Буче и Ирпене. Остались ж.б. конструкции на перегоне Ирпень-Буча (справа по ходу на Тетерев), как "памятник" несостоявшейся идее.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 39
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.135 seconds with 20 queries.