Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.10.18 , 02:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Околопригородный флуд

Pages: 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39
Reply | Print
Author Topic: Околопригородный флуд  (Read 86953 times)
Antimason
Active user

Posts: 1317


View Profile
« Reply #360 on: 18.08.18 , 15:08 »
Share Reply with quote

Это получается 180 жоп ехали сидя и законно оплатили свой проезд должны были ехать сидя, а более 220-ти жоп мимо кассы? УЗ можно понять - проведя нехитрые аналитические манипуляции, принимается решение укоротить ПС. Пассажиры сами виноваты на все 100%. Платя, из желания сэкономить, поездному кассиру, сумму, меньшую стоимости проезда, и не получая билет, они обрекают эльку на уменьшение кол-ва вагонов а то и на отмену. Это напоминает ситуацию с троллейбусами в Черновцах. Все жалуются, что редко ходят, однако, у кондуктора не все пассажиры берут билеты. Подсчёт перевезённых пассажиров осуществляется по проданным талонами, и,  соответственно, при подсчёте перевезённых пассажиров, при планировании количества машин, выводимых на рейс, возникает их дефицит. И получается конкурс 4 или 5 жоп на 1 место. Ибо не учтены "несвідомі громадяни, які лишили квиточок цьоці". Но они же ехали. Так и с эльками.
Одна беда - нет контроля!!!
Учитывая, что это пиковый вечерний рейс, которым из Львова возвращаются в села с работы маятниковые мигранты, очень вероятно, что значительный % пассажиров составляли лица с проездными абонементными билетами многократного использования. ЛЬВ их судя по всему не учла и лукаво рапортует о 180 пассажирах, оформивших билеты...
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7070


View Profile
« Reply #361 on: 18.08.18 , 22:08 »
Share Reply with quote

Ну так залізниця якраз і ввела офіційну комісію 1 грн.за продаж квитка зі станції, на якій є каса всередині електропотяга. Ще раз зауважу, що комісія офіційна і є позначена на квитках.
Так, але це не означає що пасажир має право обирати де йому краще купляти квиток. Якщо пасажир здійснив посадку на станції де є квиткова каса то він вважається безквитковим незалежно від своїх намірів (купити квиток у провідника з комісійним збором, чи проїхати без квитка).
Logged
gooley
Active user

Posts: 609


View Profile
« Reply #362 on: 19.08.18 , 00:08 »
Share Reply with quote


Учитывая, что это пиковый вечерний рейс, которым из Львова возвращаются в села с работы маятниковые мигранты, очень вероятно, что значительный % пассажиров составляли лица с проездными абонементными билетами многократного использования. ЛЬВ их судя по всему не учла и лукаво рапортует о 180 пассажирах, оформивших билеты...
Иными словами вполне возможна такая ситуация, что маятниковые мигранты - владельцы проездных абонементных билетов многократного использования и льготники, которые составляют основную массу пассажиров на условную электричку сообщением Мамкино-Папкино, в один прекрасный момент не влезут в электричку, потому что в ней окажется меньше вагонов, потому что продаётся мало билетов, или, и того хуже - никто никуда не поедет, потому что электричку просто отменят.
Logged
VSK
User

Posts: 59


View Profile
« Reply #363 on: 19.08.18 , 09:08 »
Share Reply with quote

Ну так залізниця якраз і ввела офіційну комісію 1 грн.за продаж квитка зі станції, на якій є каса всередині електропотяга. Ще раз зауважу, що комісія офіційна і є позначена на квитках.
Так, але це не означає що пасажир має право обирати де йому краще купляти квиток. Якщо пасажир здійснив посадку на станції де є квиткова каса то він вважається безквитковим незалежно від своїх намірів (купити квиток у провідника з комісійним збором, чи проїхати без квитка).
читайте
Потрібно починати з того що каси не можуть обслужити таку кількість пасків - в Підзамче одна і у Львові три приміські(і то не завжди всі працюють)  за хвилину одна каса може обслужити 3 -4людини -за 15хвилин якщо всі 4каси працюватимуть на максимум то вони обслужать 240пасків. Не забуваєм що є ще інші напрямки та у кас є технічні перерви-отже там і виходить біля 180пасків. Інші декілька сотень пасків не змогли купити квитки. Що робити ?Потрібно вже нарешті запустити онлайн систему продажу та поставити автомати по продажам квитків-але нашо то їм-приміські перевезення ж збиткові
І що робити в ситуаціях коли перевізник не може продати належної кількості квитків
« Last Edit: 19.08.18 , 09:08 by VSK » Logged
VB
Active user

Posts: 3346


View Profile
« Reply #364 on: 19.08.18 , 10:08 »
Share Reply with quote

Он-лайн вони ніколи не зроблять (в нинішніх умовах), бо нема дурних самим собі відрізати гиляку, на якій вони всі сидять. Так само й автомати. Будь-який облік (саме облік, а не його малювання) пасажирів, - теж зло для нинішньої верхівки айсбергу.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4176


View Profile
« Reply #365 on: 19.08.18 , 10:08 »
Share Reply with quote

Он-лайн вони ніколи не зроблять (в нинішніх умовах), бо нема дурних самим собі відрізати гиляку, на якій вони всі сидять. Так само й автомати. Будь-який облік (саме облік, а не його малювання) пасажирів, - теж зло для нинішньої верхівки айсбергу.
Це точно.  А відмазку щодо неможливості онлайн-продажу квитків на приміські поїзди напишуть в стилі "Відсутнє фінансування для забезпечення роз'їздних касирів-контролерів пристроями для зчитування qr-кодів з онлайн-квитків"
Logged
www3
Active user

Posts: 523


View Profile
« Reply #366 on: 19.08.18 , 10:08 »
Share Reply with quote

+1 Приблизно така ж ситуація в Київському метрополітені, де немає можливості розрахуватися банківською карткою. Система ПейПас поки карпля в морі. Стосовно УЗ, то за кожну СПЕККу треба платити податок, тому збільшення кількості розїзних касирів потягнуло автоматично зменшення кількості робочих стаціонарних кас. В купі з відсутністтю розкладів та непрацюючими ескалаторами і ліфтами, на місцях керівництво рапортує про економію копійок, а в маштабах підприємства як були бездонні неконтрольовані діри, так вони й залишилися.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7070


View Profile
« Reply #367 on: 19.08.18 , 11:08 »
Share Reply with quote

Проте в таких містах, як Дніпро, Кривий Ріг, Херсон, Львів та навіть Олександрія працює онлайн-продаж проїзних документів через наліпки з QR-кодом у салонах. У Олександрії взагалі така система працює навіть у приватних автобусах.
У Дніпрі взагалі з 1 вересня окрім онлайн-продажу разових планують розпочати онлайн-продаж абонементних квитків.
Приблизно аналогічну систему можна зробити й на приміських поїздах.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7070


View Profile
« Reply #368 on: 19.08.18 , 11:08 »
Share Reply with quote

Потрібно починати з того що каси не можуть обслужити таку кількість пасків - в Підзамче одна і у Львові три приміські(і то не завжди всі працюють)  за хвилину одна каса може обслужити 3 -4людини -за 15хвилин якщо всі 4каси працюватимуть на максимум то вони обслужать 240пасків. Не забуваєм що є ще інші напрямки та у кас є технічні перерви-отже там і виходить біля 180пасків. Інші декілька сотень пасків не змогли купити квитки. Що робити ?Потрібно вже нарешті запустити онлайн систему продажу та поставити автомати по продажам квитків-але нашо то їм-приміські перевезення ж збиткові

І що робити в ситуаціях коли перевізник не може продати належної кількості квитків
А Ви впевнені, що там саме проблема в тому, що не всі встигають купити квитки через недостатню кількість кас?
От, наприклад, по станції Горяйнове (це в Дніпрі) також працює одна каса при досить великій посадці. Але до неї звертаються одиниці, а 90% йдуть на посадку без квитків навіть тоді, коли до каси немає жодного пасажиру.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7070


View Profile
« Reply #369 on: 19.08.18 , 11:08 »
Share Reply with quote

Потрібно починати з того що каси не можуть обслужити таку кількість пасків - в Підзамче одна і у Львові три приміські(і то не завжди всі працюють)  за хвилину одна каса може обслужити 3 -4людини -за 15хвилин якщо всі 4каси працюватимуть на максимум то вони обслужать 240пасків. Не забуваєм що є ще інші напрямки та у кас є технічні перерви-отже там і виходить біля 180пасків. Інші декілька сотень пасків не змогли купити квитки. Що робити ?Потрібно вже нарешті запустити онлайн систему продажу та поставити автомати по продажам квитків-але нашо то їм-приміські перевезення ж збиткові

І що робити в ситуаціях коли перевізник не може продати належної кількості квитків
А Ви впевнені, що там саме проблема в тому, що не всі встигають купити квитки через недостатню кількість кас?
От, наприклад, по станції Горяйнове (це в Дніпрі) також працює одна каса при досить великій посадці. Але до неї звертаються одиниці, а 90% йдуть на посадку без квитків навіть тоді, коли до каси немає жодного пасажиру.
І це при тому, що на посадку все одно інакше не пройти, як повз саму касу.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.104 seconds with 20 queries.