Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
29.03.20 , 01:03

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Околопригородный флуд

Pages: 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 [48] 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 ... 70
Reply | Print
Author Topic: Околопригородный флуд  (Read 159939 times)
joinandgetaway
Guest
« Reply #470 on: 05.08.19 , 13:08 »
Share Reply with quote

По-перше, було б непогано щось з цього поновити.
По-друге, Ніжин-Київ-Петрівка-Ніжин був востаннє 21 серпня 2018.
Logged
www3
Active user

Posts: 1130


View Profile
« Reply #471 on: 05.08.19 , 18:08 »
Share Reply with quote

Вот и выросло поколение фанатов, которые не застали электрички Мироновка-Алмаз-Петровка, или Борщаговка-Петровка-Барышевка или чудной Нежин-Северная-Петровка-Нежин.

Ну прошло 8 лет всего :)
Logged
joinandgetaway
Guest
« Reply #472 on: 05.08.19 , 18:08 »
Share Reply with quote

Навть не знаю, з чого ви взяли, що я це не застав.
Тема створена не для ностальгчного екскурсу, а для обговорення можливост поновлення подбних маршрутв.
Logged
vitaliy_lviv
Active user

Posts: 150


View Profile
« Reply #473 on: 05.08.19 , 18:08 »
Share Reply with quote

Оленівка - під контролем ЗСУ. і Луганське теж (ст. Доля), але там (Доля) вже дуже близько лінія зіткнення.
Logged
art-trans
Active user

Posts: 180


View Profile
« Reply #474 on: 06.08.19 , 09:08 »
Share Reply with quote

Панове, не лякайтеся. Мова йде про замикання столичного залізничного кільця приміським рухом.
На цю думку мене наштовхнула фотографія ЕД9М-0077 на Петрівці, підписана "Коростень-Конотоп".
І я подумав, що на Північному півкільці є багато зупинок, між якими часто складно дістатися інакше як залізницею - наприклад, між Рубежівською і Сирцем, між Борщагівкою і Вишгородською, між Троєщиною і Лівобережною. Але ходить там лише міська електричка, тож у 10-16 та після 21 там утворюється прірва у сполученні.
Для її заповнення я пропоную принаймні частину приміських поїздів в цей час пустити Північним півкільцем. Як поціновувачу залізниці, мені були б цікаві екзотичні варіанти типу Фастів-Алмаз-Петрівка з екзотичною колією або Тетерів/Коростень-Петрівка з ділянкою Святошин-Рубежівська, де зараз немає пасажирського руху. Однак, якщо це з певних причин неможливо, я пропоную розглянути варіант з перенаправлення через Петрівку частини поїздів з Борщагівки-Технічної.
Наприклад, 6808 Київ-Гребінка. У нього багато пасажирів з поїзда 6618 Тетерів-Київ, який проходить перед ним. Я сам бачив, як багато людей пересідає по Київ-Волинському. Тож якщо відправляти поїзд 6808 з Борщагівки, скажімо, у 10:20, у нього не лише збережеться стиковка з 6618 Тетерів-Київ, перенесена на Борщагу, а й додасться стиковка з 7008 Клавдієво-Борщага, якої зараз немає. У Дарницю він цілком у такому разі може потрапити у 11:03 і відправитися у 11:06, тобто від Дарниці змінювати графік геть не потрібно.
Інший варіант - 6918 Київ-Ніжин. Якщо його відправляти з Борщаги, збережеться змога пересадки на нього з 6622 Тетерів-Київ, по Дарниці не треба буде нічого міняти, а наступний поїзд Київ-Ніжин, як і зараз, буде трохи більш на півгодини пізніше і збере людей з ділянки Київ-Пас-Дарниця.
Це перші думки, можливо, у когось будуть інші, кращі.
Знаючи, що тут на форумі є люди, які можуть домогтися багато чого у залізничній сфері, я подумав, що непогано було б поділитися такою ідеєю, і, можливо, вдасться імплементувати такі поїзди до приміського руху.
То що, зробимо?
Эти додики не могут увязать пересадку 6630 Коростень - Киев на 6930 Киев - Нежин с разницей в 20 минут, а Вы хотите от них езды через северное полукольцо...

Что же касается Дарницы - сначала нужно оборотку перерезать всю и вся и начертить с нуля. Там местами тупо не хватает локомотивным бригадам времени на явку-приёмку-сдачу-пересменку_на_станции. В Нежине, по этой причине, спецом дежурит локбригада из Чернигова (прибывающая пассажирами) для выполнения маневровых операций по перестановке составов в вечерне-ночное-утреннее время.
Logged
opex
Active user

Posts: 12016


View Profile
« Reply #475 on: 06.08.19 , 11:08 »
Share Reply with quote

Навть не знаю, з чого ви взяли, що я це не застав.
Тема створена не для ностальгчного екскурсу, а для обговорення можливост поновлення подбних маршрутв.

тема - "флуд", значит можно и поностальгировать :)
Logged
joinandgetaway
Guest
« Reply #476 on: 06.08.19 , 11:08 »
Share Reply with quote

Прикіл в тому, що я спочатку створив зі свого монологу окрему тему, але моє повідомлення скинули у "флуд". Відповідно, сталося те, чого я й побоювався - замість обговорення пропозиції вирішили поностальгіровать.
Logged
Александр19
Active user

Posts: 217


View Profile
« Reply #477 on: 06.08.19 , 11:08 »
Share Reply with quote

Оленівка - під контролем ЗСУ.
Нет. Оленівка полностью под контролем орков.
Logged
opex
Active user

Posts: 12016


View Profile
« Reply #478 on: 06.08.19 , 12:08 »
Share Reply with quote

Прикіл в тому, що я спочатку створив зі свого монологу окрему тему, але моє повідомлення скинули у "флуд". Відповідно, сталося те, чого я й побоювався - замість обговорення пропозиції вирішили поностальгіровать.
ладно, ладно, я смотрю, в поносах хорошо тут разбираются, не буду больше мешать.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5295


View Profile
« Reply #479 on: 13.08.19 , 14:08 »
Share Reply with quote

Розповіли мені як на ст. Дніпро-Головний розводять людей підвищують виручку від продажу приміських квитків. 
Прямий приміський квиток Дніпро-Просяна за тарифами Придніпровської залізниці коштує 51 грн.  Тепер в касі почали хитрувати: продають квиток з 2-х частин: Дніпро-Чаплине (45 грн). + Чаплине-Просяна (12 грн.).
Звісно, 7 грн не такі великі гроші (тому мабуть люди й не скаржаться) ,  але на  якійсь сотні-другій пасажирів набігає вже чимала сума.
Прямі квитки раніше продавали -  це 100%, бо сам такі купував в касі не раз.  А це щось давно не їздив і родичі про такі "нововведення"  розповіли.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 [48] 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 ... 70
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!