Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
28.01.20 , 13:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Околопригородный флуд

Pages: 1 ... 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63
Reply | Print
Author Topic: Околопригородный флуд  (Read 145729 times)
www3
Active user

Posts: 1016


View Profile
« Reply #500 on: 29.08.19 , 12:08 »
Share Reply with quote

12 ROFL

У нас можно увидеть :)  но только на атомных рейсах
Logged
sean
Active user

Posts: 4286


View Profile
« Reply #501 on: 29.08.19 , 12:08 »
Share Reply with quote

@Andrey007 з Фастова вчора ловив її і зафіксував на фото.
« Last Edit: 29.08.19 , 13:08 by sean » Logged
ЛиС
Active user

Posts: 10754


View Profile
« Reply #502 on: 29.08.19 , 13:08 »
Share Reply with quote

12 ROFL
А ще були сцепи 10+10, або 12+12 для економії "ниток", коли головний состав йшов одним маршрутом, а хвостовий - іншим. На фастівському і ніжинському напрямках таке практикували.
Logged
Sergio
Active user

Posts: 4360


View Profile
« Reply #503 on: 29.08.19 , 13:08 »
Share Reply with quote

12 ROFL
А ще були сцепи 10+10, або 12+12 для економії "ниток", коли головний состав йшов одним маршрутом, а хвостовий - іншим. На фастівському і ніжинському напрямках таке практикували.
На фастівский напрямок таке більш менш - Здолбунів+Жмеринка (хоча незрозуміло, чи вистачить довжини платформ на з.п). А для чого це практикували на ніжинському - там же електрифіковані відгалуження з'явились аж у 21 сторіччі?
Logged
opex
Active user

Posts: 11967


View Profile
« Reply #504 on: 29.08.19 , 13:08 »
Share Reply with quote

У нас в Буче в конце 80х тоже удлиннили платформу, правда к высокой пришили немного низкой, но в составности более 10 я никогда электричек не видел. На Биндеру разве что садились.
Logged
Megapups
Active user

Posts: 12456


View Profile
« Reply #505 on: 29.08.19 , 14:08 »
Share Reply with quote

для удобства спецконтингента?
Logged
sean
Active user

Posts: 4286


View Profile
« Reply #506 on: 29.08.19 , 16:08 »
Share Reply with quote

В 5-ти вагонній компоновці може кататися(і катається, інколи 7 буває) лише ЕДшка. Зміннострумові ЕРки так не вміють. Лише 4-6-8-10-12
Пруф: https://drive.google.com/file/d/1aFqo9-toXgDMV4pFPXnp9XzYgwg35HDG/view?usp=drivesdk
Logged
sean
Active user

Posts: 4286


View Profile
« Reply #507 on: 29.08.19 , 16:08 »
Share Reply with quote

.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 10754


View Profile
« Reply #508 on: 29.08.19 , 17:08 »
Share Reply with quote

А для чого це практикували на ніжинському - там же електрифіковані відгалуження з'явились аж у 21 сторіччі?
ЯТР, економія "ниток". Якщо не помиляюся - один склад до Бахмача, інший до Хутора.
но в составности более 10 я никогда электричек не видел.
Мне даже ездить в таких приходилось :) И ещё возмущались, если ехали в крайних вагонах и на некоторых платформах приходилось выходить "на щебёнку" :)
для удобства спецконтингента?
Нет, спецконтингент(при наличии) грузится в другой стороне, вообще без платформы и уже после посадки/высадки пассажиров, а не одновременно с ними.
Хм... Навіть не знаю. Там в другій половині поїзда просто не буде ні тяги ні гальм(ЕПТ)
Logged
sergius
Active user

Posts: 4120


View Profile
« Reply #509 on: 30.08.19 , 01:08 »
Share Reply with quote

Пане ЛиС, за всієї поваги до Вас, давайте говорити без купюр. Такий бардак там твориться постійно.
І буде тільки гірше. Нажаль. Оновлювати парк ніхто не збирається, "вєлікій собіратєль слоніков" вміє лише грізні накази "не випускати 6-ти вагонок!" видавати, та узаконювати перепробіги по ТО роблячи це нормою.
"Приватник прийде - порядок наведе!". Ну, или случится чудо, и назначат какого-нибудь адекватного господаника типа Крота.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!