Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
28.01.20 , 12:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Околопригородный флуд

Pages: 1 ... 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 [59] 60 61 62 63
Reply | Print
Author Topic: Околопригородный флуд  (Read 145724 times)
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5154


View Profile
« Reply #580 on: 11.12.19 , 13:12 »
Share Reply with quote

Депутати з "транспортного комітету" ВР побували в електричці Київ-Фастів.
Quote
Оглянули електричку «Київ-Фастів» і сказати, що вона знаходиться в «убитому» стані – це не сказати нічого. Люди жалілися на те, що в поїздах брудно, холодно, двері у вагонах не зачиняються. Цим електричкам по 35 років, а розраховані вони на 20. Їхня безпека – під великим питанням.

При цьому додаткових поїздів не дають, графік незручний, вагонів тільки шість і у них постійна давка.

Проблема в тому, що «Укрзалізниця» не інвестує у рухомий склад і не ремонтує поїзди. З таким успіхом через три роки ми отримаємо купу металобрухту. Бо «Укрзалізниця» замість того, щоб інвестувати, звітує про свою прибутковість і нібито ефективність.

Побачимо чи посприяють депутати оновленню рухомого складу.
Там ще трохи було про вокзал у Києві та про депо у Фастові.

Оригінальний пост тут: https://www.facebook.com/AleksandrSkichko/posts/10220081704689587
Logged
Полтергость
Guest
« Reply #581 on: 11.12.19 , 18:12 »
Share Reply with quote

Депутати з "транспортного комітету" ВР побували в електричці Київ-Фастів.
Quote
Оглянули електричку «Київ-Фастів» і сказати, що вона знаходиться в «убитому» стані – це не сказати нічого. Люди жалілися на те, що в поїздах брудно, холодно, двері у вагонах не зачиняються. Цим електричкам по 35 років, а розраховані вони на 20. Їхня безпека – під великим питанням.

При цьому додаткових поїздів не дають, графік незручний, вагонів тільки шість і у них постійна давка.

Проблема в тому, що «Укрзалізниця» не інвестує у рухомий склад і не ремонтує поїзди. З таким успіхом через три роки ми отримаємо купу металобрухту. Бо «Укрзалізниця» замість того, щоб інвестувати, звітує про свою прибутковість і нібито ефективність.

Побачимо чи посприяють депутати оновленню рухомого складу.
Там ще трохи було про вокзал у Києві та про депо у Фастові.

Дадут по миллиону каждому, судя по тому, что там Юзик околачивается. И все будет по старому.
Такие огромные деньги невозможно просто так остановить.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4120


View Profile
« Reply #582 on: 14.12.19 , 12:12 »
Share Reply with quote

Появилось видео к вышеприведенной новости. В отличие от простого поста с фотографиями, сложилось впечатление, что в этом шоу-действе специально собрали наиболее сраченосные моменты. Особенно, спич Веприцкого с народом.
Logged
VSK
Active user

Posts: 801


View Profile
« Reply #583 on: 06.01.20 , 11:01 »
Share Reply with quote



Це все що треба знати про імбицельське мишлення УЗ стосовно приміських перевезень. Це пише, якась людина з управи УЗ, яка відповідає, якщо не помиляюсь за контакты з громадськістю
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5154


View Profile
« Reply #584 on: 06.01.20 , 11:01 »
Share Reply with quote



Це все що треба знати про імбицельське мишлення УЗ стосовно приміських перевезень. Це пише, якась людина з управи УЗ, яка відповідає, якщо не помиляюсь за контакты з громадськістю
Я пригадую,  що  Баль був провідником,  а потім мабуть пішов на підвищення.  Бо зараз на його сторінці написано,  що в якомусь управлінні соц.політики УЗ працює.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4120


View Profile
« Reply #585 on: 06.01.20 , 12:01 »
Share Reply with quote

О, Андрюша Баль активизировался )). Давно он не детектировался... что ж случилось.

Тут вопрос скорее не в вандалах, а в качестве обслуживание в местном депо. Насколько долго он будет оставаться работоспособным.

Хорошее состояние этот состав не сохранил спустя 4 года, а поимел этим летом, пройдя глубокий ремонт. До этого его периодически тягали тепловозом.

Logged
sean
Active user

Posts: 4286


View Profile
« Reply #586 on: 06.01.20 , 22:01 »
Share Reply with quote

Ті пасажири - як кістка поперек горла для уз. Нє шоб зерном вагони засипати, то вандалів бідолахи мусять возити.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 4339


View Profile
« Reply #587 on: 07.01.20 , 04:01 »
Share Reply with quote

О, Андрюша Баль активизировался )). Давно он не детектировался... что ж случилось.

Тут вспоминается книга, апокрифически приписываемая Блохину в соавторстве с тезкой этого Баля (на самом деле он ее не писал, но ведь МОГ): "Я и Баль — жизнь в футболе".
Logged
www3
Active user

Posts: 1016


View Profile
« Reply #588 on: 07.01.20 , 08:01 »
Share Reply with quote

Но ради правды хочу отметить что за последние 2 недели в окресностях Киева практически все поезда ездят в 8 вагонов, причем меня удивило что в подавляющем числе случаев на 2х токоприемниках. Я не знаю то ли это манипуляции в предлагаемом Виктором стиле с местным руководством РПЧ8 или может внезапно выделили деньги на ремонт, но факт остается фактом.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4120


View Profile
« Reply #589 on: 07.01.20 , 14:01 »
Share Reply with quote

О, Андрюша Баль активизировался )). Давно он не детектировался... что ж случилось.

Тут вспоминается книга, апокрифически приписываемая Блохину в соавторстве с тезкой этого Баля (на самом деле он ее не писал, но ведь МОГ): "Я и Баль — жизнь в футболе".
Этот Баль самолично любит делать публикации в разного рода магистралях/цтс-ах... Якобы простой работяга. Все бы ничего, только вот его стиль общения некоторых бесит. Поэтому иногда появляются публикации и про него… в частности, запомнилась одна из Transpress: «Баль-Ё-Баль – з***ёт кого угодно».

Logged
Tags:
Pages: 1 ... 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 [59] 60 61 62 63
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!