Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.02.20 , 07:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Околопригородный флуд

Pages: 1 ... 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 [63] 64 65 66 67 68
Reply | Print
Author Topic: Околопригородный флуд  (Read 151567 times)
VSK
Active user

Posts: 884


View Profile
« Reply #620 on: 19.01.20 , 16:01 »
Share Reply with quote



Тут питання,І-Ф -Т в такому випадку дійсно 5 год було?І що то за потяг І-Ф Терно ,що йде цілу ніч?Це через Львів?
Ну не цілу ніч, а десь зо 5 годин. Є 135/136 з відправленням з Тернополя десь в 2 ночі і прибуття біля 7 ранку. Зворотньо десь об 19 і прибуття об 00.00
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 10799


View Profile
« Reply #621 on: 29.01.20 , 20:01 »
Share Reply with quote

Олексій Чернишов ініціює модернізацію приміського залізничного транспорту в Київській області

Голова Київської ОДА Олексій Чернишов виступив з ініціативою модернізувати приміську залізницю та зробити перевезення максимально комфортними для пасажирів. В майбутньому це дозволить не лише покращити інфраструктуру, а й залучити інвесторів, що, у свою чергу, позитивно вплине на економіку всієї області.

Аби обговорити шляхи покращення залізничних перевезень в області та напрацювати план спільних дій, Олексій Чернишов зустрівся з керівником регіональної філії «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця» Григорієм Бевзом.

“Наша ціль — зробити з Київської області вітрину всій України, залучити до нас інвесторів, створити нові робочі місця. Для цього потрібна сучасна інфраструктура та логістика. Київська агломерація єдина в Україні, яка постійно розширюється. Десятки тисяч мешканців області кожного ранку приїздять до столиці на роботу. Щодня вони багато часу проводять у некомфортному транспорті. Хочемо змінити це. Наша ціль зробити залізничні пасажирські перевезення зручними, безпечними та швидкісними. Проєкт якісного міжміського залізничного сполучення — має стати національним”, – заявив під час зустрічі Олексій Чернишов.

Залізничні перевезення мають стати більш конкурентоспроможними по відношенню до маршрутних таксі та автобусів. Це дозволить розвантажити дороги області, особливо у час пік, коли мешканці Київщини добираються в столицю на роботу та повертаються додому.

Тому розробка і реалізація пілотного проєкту зі створення приміських електропоїздів підвищеного комфорту для пасажирів Київської області – в пріоритеті.

Для реалізації проєкту на цьому етапі розглядається 3 основних напрямки: Київ – Фастів, Київ – Біла Церква, Київ – Миронівка. Проєкт передбачає заміну рухомого складу приміських поїздів. Старі вагони мають замінити комфортні електропоїзди з сучасним кондиціонуванням та опаленням, м’якими місцями для сидіння, пристосовані для людей з обмеженими можливостями.

Наразі ведеться підготовча робота. Готується програма, що буде презентована в Міністерстві фінансів та Міністерстві інфраструктури.
Logged
VSK
Active user

Posts: 884


View Profile
« Reply #622 on: 29.01.20 , 22:01 »
Share Reply with quote

Цікаво подивитися чим це закінчиться.
Logged
Юра
User

Posts: 97


View Profile
« Reply #623 on: 29.01.20 , 22:01 »
Share Reply with quote

Закінчиться як і все в нашій країні- балачками. Вже човниковий рух розвивали.
Logged
sean
Active user

Posts: 4344


View Profile
« Reply #624 on: 29.01.20 , 23:01 »
Share Reply with quote

А хіба влітку не збирались робити с/у-бан? Тепер знову ініціюють? о_О
Logged
Utopist
Active user

Posts: 3070


View Profile
« Reply #625 on: 02.02.20 , 20:02 »
Share Reply with quote

Когда-то давно было на форуме обсуждение, какой адекватный максимальный маршрут пригородного поезда, чтобы не было такого, что пригородные поезда едут по 200 км со всеми остановками (все же на такие расстояния должно быть боле быстрое сообщение), но при этом конечные пригорода находятся в относительно крупных городах и вся сеть покрыта сообщением.

Пока нет крупных футбольных турниров, есть лишнее время и возник интерес к этому вопросу, составил себе список всех возможных пригородных маршрутов (включая ответвления, где сейчас движения нет, включая даже ветки типа Иваничи - Нововолынск и Богачево - Лысянка), и пришел к выводу - максимально адекватный маршрут пригородного поезда, который удовлетворяет описанным выше требованиям - 121 км. В это расстояние вписываются маршруты Днепр - Чаплино, Днепр-Лоцманская - Павлополье, Львов - Самбор - Дрогобыч, Кривой Рог - Тимково - Бобринец, Винница - Казатин - Андрушевка, Конотоп - Сновск, Умань - Богачево, Христиновка - Вапнярка, На многих из этих направлений сложно как-то укоротить маршруты, чтобы они были адекватны с точки зрения обслуживания ПС и полезны местным жителям. Еще получилось 2 маршрута по 122 км, у которых просто конечные в крупных городах, но между этими крупными городами есть более короткая дорога: Львов - Рава - Червоноград и Черновцы - Стефанешты - Коломыя. При этом все более дальние маршруты можно разделить на 2, подобно тому, как сейчас разделены маршруты Тернополь - Лановцы - Шепетовка, или частично Полтава - Красноград - Лозовая - подобная разбивка получилась на всех линиях. Короче никак не получается, вначале пытался поставить ограничение 115 км, но в него не вписались маршруты Тернополь - Борщев и Пологи - Бердянск, разбивка которых пополам совсем не адекватна (тогда либо какой-то участок останется вообще без пригородного сообщения, либо это сообщение будет вникуда). Еще не вложились в 121 км такие направления, как Тернополь - Бучач, Тернополь - Ходоров, Нежин - Гребинка, Хмельницкий - Шепетовка, но на всех этих направлениях есть какой-то относительно крупный город посередине маршрута, по которому можно разбить сообщение. По Одесской области, где расстояния между крупными городами очень большие, разбивки в пределах 121 км тоже неплохо получаются по городам (Раздельная/Подольск/Вапнярка, Березовка/Южноукраинск/Помошная, БД/Арциз).

Всего по сети УЗ получилось чуть меньше 400 маршрутов. При этом маршруты Киев - Тетерев и Киев - Малин считаю одним маршрутом, а маршруты Носовка - Бахмач и Нежин - Конотоп - разными. И сделал небольшую фантазию - считал, что по сети построено несколько объездов типа обездов Чернолесской (Кропивницкий - Смела), объезд Колосовки (Николаев - Веселиново) и ветки подлиннее: Двуречная - Лантаровка, Цветково - Капитановка и Мамалыга - Ленковцы. Вид тяги не учитывал, т.е. считаем, что в перспективе возможно появление как двухсистемных пригородных электричек (Харьков - Коломак, Кривой Рог - Новый Буг), так и составов с электро и дизельным двигателями (Винница - Ржевусская, Черкассы - Богачево).

З.Ы. Кто-то может подумать, что я пишу бред, но мое "исследование" может помочь хоть как-то систематизировать правила организации движения и дать отпор тем, кто говорит, что пригорода более 100/75/(поставить свою цифру) км быть не должно.
« Last Edit: 02.02.20 , 20:02 by Utopist » Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1965


View Profile
« Reply #626 on: 02.02.20 , 21:02 »
Share Reply with quote

Выложите, пожалуйста, сводную таблицу маршрутов.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5206


View Profile
« Reply #627 on: 02.02.20 , 22:02 »
Share Reply with quote

Utopist,  дослідження звісно цікаве,  але,  на мою думку,  рівняти всі маршрути і регіони під "одну гребінку"  було б помилкою. 
Регіони в Україні дуже різні,  різна щільність населення,  різний рівень "тяжіння" до певних регіональних центрів (великих міст).  Тому десь 121-122 км може бути достатньо,  а десь це має бути не менше умовних 138 км чи 153 км і т.д. До того ж не забуваймо,  що УЗ часто намагається робити приміські поїзди в форматі "від вузлової станції до вузлової".
Logged
VB
Active user

Posts: 4204


View Profile
« Reply #628 on: 03.02.20 , 09:02 »
Share Reply with quote

Цифра 121 зі стовба знята, вибачте.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 3070


View Profile
« Reply #629 on: 03.02.20 , 22:02 »
Share Reply with quote

Utopist,  дослідження звісно цікаве,  але,  на мою думку,  рівняти всі маршрути і регіони під "одну гребінку"  було б помилкою.  
Регіони в Україні дуже різні,  різна щільність населення,  різний рівень "тяжіння" до певних регіональних центрів (великих міст).  Тому десь 121-122 км може бути достатньо,  а десь це має бути не менше умовних 138 км чи 153 км і т.д. До того ж не забуваймо,  що УЗ часто намагається робити приміські поїзди в форматі "від вузлової станції до вузлової".
Моя цель была - найти оптимальный максимум. На 150 км реально надо на ПДСах/регионалах езлить, а не по 4 часа в обычном пригороде.
И сообщение нужно не от узловой до узловой, а от крупного города на периферию - в этой части УЗ надо ломать.
« Last Edit: 03.02.20 , 22:02 by Utopist » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 [63] 64 65 66 67 68
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!