Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
01.04.20 , 07:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Околопригородный флуд

Pages: 1 ... 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 [69] 70
Reply | Print
Author Topic: Околопригородный флуд  (Read 160333 times)
Iwan
Active user

Posts: 4450


View Profile
« Reply #680 on: 13.03.20 , 20:03 »
Share Reply with quote

Он-лайн вони ніколи не зроблять (в нинішніх умовах), бо нема дурних самим собі відрізати гиляку, на якій вони всі сидять. Так само й автомати. Будь-який облік (саме облік, а не його малювання) пасажирів, - теж зло для нинішньої верхівки айсбергу.
Це точно.  А відмазку щодо неможливості онлайн-продажу квитків на приміські поїзди напишуть в стилі "Відсутнє фінансування для забезпечення роз'їздних касирів-контролерів пристроями для зчитування qr-кодів з онлайн-квитків"
NFC технологія дозволяє отримати дані без візуального розпізнавання образів, а тому лише +3 дол до вартості терміналу +одноразові витрати на оновлення ПЗ. Однак, якщо не помиляюсь, то новітні версії ФР наче читають картки. Якщо це так, то з таким же успіхом можна буде читати й зі смартфона.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 4503


View Profile
« Reply #681 on: 13.03.20 , 20:03 »
Share Reply with quote

Да. Бесконтактные банкоматы той же Альфы по такому же принципу действуют. Главное, чтобы стэк хост-протокола HCE на устройстве поддерживался, а чем конкретно оно является, карточкой, гарнитурой, телефоном или планшетом, уже неважно.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4450


View Profile
« Reply #682 on: 13.03.20 , 23:03 »
Share Reply with quote

Отож, все можливе. Було б в обидвох сторін таке бажання...
Раніше (за часів СРСР та ще десь на початку 90-х) участь касира в отримані квитка була не обов'язковою: достатньо було насипати відповідну к-ть монет і натиснути обрану зону. Не раз задавався питанням, чому зараз у час високих технологій пасажири приміських поїздів змушені брати штурмом приміські каси? Чому не можна встановити сенсорний вандалостійкий квиткомат, що в один (сенсорний/безкнопковий) дотик дозволяє обрати тарифну зону... при цьому майбутній пасажир бачитиме вартість проїзду... а наступним кроком - прикладання банківської картки (як у метро) або будь-якого гаджета, що підтримує протокол NFC. На початках можна з роздруком квитка, або одразу відмовитись від нього (але тоді потрібні надійні гаджети, щоб випадково не розрядились в незручний момент) або задіяти додатковий пасивний носій інформації (картку) на яку буде записуватись факт придбання квитка. Варіантів купа.
Для когось це може виглядати фантазіями, але ця технологія добре зарекомендувала себе не тільки у метро, де немає опцій, й у церковному повсякденні - у пожертвоматах, де є опція "вибору тарифної зони" пожертви:



Джерела:

У паризькій церкві почали збирати пожертви з допомогою безконтактних банківських карток

Перша польська парафія ввела можливість оплати карткою

В Англії місцева християнська спільнота (Англіканська Церква) запроваджує у своїх парафіях розрахункові термінали.

“Пожертвомат”. У люблінському костелі пожертви можна буде оплатити карткою

Колись раніше в якійсь темі вже згадував про це, але, бачу, є стрімка тенденція до зростання мережі пожертвоматів.

Ідея: а чому б ФР (фіскальні реєстратори) не спорядити якимсь "виносним модулем" який би забезпечував списування коштів з NFC-картки. В такому разі касир-контролер обілечувала б пасажира "в один клік" з роздруком квитка. Чи, правильніше, "два кліки": вибір зони і прикладання до картки... але все одно це буде в рази швидше, ніж вовтузитися із засмальцьованими купюрами.

Зрештою, чому б такий девайс не замонтувати на борту МВРС? ... в надійному антивандальному корпусі, з огляду на нещодавні події в приміському поїзді. Промисловість навчилась виробляти відповідні кнопки та індикатори.
Logged
www3
Active user

Posts: 1134


View Profile
« Reply #683 on: 16.03.20 , 21:03 »
Share Reply with quote

Городская электричка сегодня доездилась, вечером заработал в кои-то веки челнок и аж одна машина по часовой, итого 2 машины. Против часовой движение отсутствовало.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 4503


View Profile
« Reply #684 on: 17.03.20 , 03:03 »
Share Reply with quote

Городская электричка сегодня доездилась, вечером заработал в кои-то веки челнок и аж одна машина по часовой, итого 2 машины. Против часовой движение отсутствовало.
А завтра масштаб эксперимента планируется расширить или уже консервировать технику начнут?
Logged
www3
Active user

Posts: 1134


View Profile
« Reply #685 on: 17.03.20 , 07:03 »
Share Reply with quote

Утром експеримент повторяется,но судя по всему причины прежние (колеса и т.д.).
Logged
opex
Active user

Posts: 12020


View Profile
« Reply #686 on: 17.03.20 , 08:03 »
Share Reply with quote

Да пристрелили бы уже ее. Неужели реально кто-то дожидается этого калича?
Logged
joinandgetaway
Guest
« Reply #687 on: 17.03.20 , 14:03 »
Share Reply with quote

Вранці була новина, що МЕ обмежують трасою руху Київ-Петрівка-Троєщина (човники). Майже відразу виклали постанову про заборону міських залізничних перевезень. Виходить, що перша новина була передчасною, і проекту на певний час гаплик?
Logged
www3
Active user

Posts: 1134


View Profile
« Reply #688 on: 17.03.20 , 16:03 »
Share Reply with quote

Утром было тоже что и вчера вечером, только теперь против часовой стрелки. В новости были указаны рейсы.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 11089


View Profile
« Reply #689 on: 18.03.20 , 09:03 »
Share Reply with quote

Блин, а ведь это по сути "генеральная репетиция" для отмены пригородного движения "как высокоубыточного". Сейчас разрабатывают вариант с довозом оперативного персонала на работу. Заодно посмотреть, как Киев обойдется без работников пригорода(в целом)
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 [69] 70
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!