Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
28.02.21 , 21:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Околопригородный флуд

Pages: 1 ... 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 [95] 96
Reply | Print
Author Topic: Околопригородный флуд  (Read 228065 times)
opex
Active user

Posts: 12497


View Profile
« Reply #940 on: 05.02.21 , 12:02 »
Share Reply with quote

Від завтра дорожчають всі маршрутки на Київ з Тетерівського напрямку.
Бенз влітку був близько 22 грн за літр, зараз 26, майже 27. Соляра думаю десь поруч.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5958


View Profile
« Reply #941 on: 05.02.21 , 14:02 »
Share Reply with quote

Від завтра дорожчають всі маршрутки на Київ з Тетерівського напрямку.
Бенз влітку був близько 22 грн за літр, зараз 26, майже 27. Соляра думаю десь поруч.
На "Укрнафті/Авіасі" дизель по 25 грн, сьогодні бачив. На Wog та інших подібних АЗС ще дорожче.
Logged
opex
Active user

Posts: 12497


View Profile
« Reply #942 on: 05.02.21 , 14:02 »
Share Reply with quote

Зазвичай вони дорожчають синхронно.
Logged
Tr_Temp
Active user

Posts: 378


View Profile
« Reply #943 on: 05.02.21 , 22:02 »
Share Reply with quote

Навіть якби паливо почало дешевшати, то маршрутчики все одно б намагались ціну підняти. Натура в них така. Причин би вигадали багато: подорожчав омивач скла, жінка хоче новий айфон, а донька підписку на Нетфлікс + треба в маршрутку нова флешка з хітами Ірини Алєгрової і т.д.
Logged
Юра
Active user

Posts: 188


View Profile
« Reply #944 on: 08.02.21 , 21:02 »
Share Reply with quote

Сьогодні добирався додому з Києва до Бородянки майже 2.5 години, завдяки погоді та аваріям на трасі. Більша частина пасажирів маршрутки проклинала УЗ за відмінені денні потяги. Залізниця могла відновити потяг о 14.49 з Святошино, але ж нахер їй ці проблеми, краще хай потяг в Тетереві маринується з 10 ранку до 5 вечора, чим з'їздить до Києва і назад, бо на цьому попіаритись не можна і рила свої в телевізорі не покажуть
Logged
sean
Active user

Posts: 5421


View Profile
« Reply #945 on: 13.02.21 , 23:02 »
Share Reply with quote

Боротьба уз із зайчатиною на ст. Волочиськ:
Logged
Юра
Active user

Posts: 188


View Profile
« Reply #946 on: 13.02.21 , 23:02 »
Share Reply with quote

А чому дивуватися, клоуни при владі. В Бучі приміська каса взагалі може бути закрита, і прохід ніхто не контролює, в Бородянці взявши пільговий квиток о 9.50 бачиш, що він вибитий о 3.35 і всім насрати, вибачте за грубість, десь термінал не працює бо термін експлуатації закінчився, головне плакатись про збитковість приміських перевезень, але отримувати мільйонні зарплати.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5958


View Profile
« Reply #947 on: 14.02.21 , 12:02 »
Share Reply with quote



Боротьба уз із зайчатиною на ст. Волочиськ:

Якщо не помиляюсь, в 2019 р. на ст. Просяна (Дон.зал.) така ж історія була з касовим апаратом на приміські поїзди. І довго вони могли продавати лише на ПДС, ну місяців 6 точно. А потім таки встановили їм новий апарат.

P.S.: До речі, десь в 2015 р. мені в касі БЧ продали приміський квиток на ПДСному бланку (принаймні розмір і формат бланка співпадав з ПДСним). Там до відправлення електрички залишалось хвилин 5-7, а я тупонув і прийшов не в ту касу. Але касир сказала: "Не волнуйтесь, оформим Вам билет". На УЗ мабуть так не вміють або не хочуть.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 515


View Profile
« Reply #948 on: 14.02.21 , 16:02 »
Share Reply with quote

Ніхто не знає, коли накрилося приміське сполучення від Стефанештів до Чернівців? Бо ось чергове відео Олега Васильєва, де парою слів проскакує пропозиція подовжити дизелі Тернопіль-Заліщики до Чернівців: https://youtu.be/OMi80Cn3SJk
Бо це взагалі реально? Навіть 358 від Терно до Заліщиків плететься із зупинками зі швидкістю 39 км/год , а цей дизель - 29 км/год, тобто обидва мають швидкість черепахи. Час слідування -3:50 та 5:20 відповідно. Отже там колія або не ремонтувалася давно, або угробилась вантажними потягами, раз такі мізерні швидкості, бо при подовжені хоча б однієї пари на Чернівці час складатиме приблизно 7:30 в одну сторону, що вже більше 12 годин при слідуванні однією бригадою туди-зворотно+ мінімальний простій (15+ годин)  Тобто в цьому випадку треба задіювати з обидвох боків -на Чернівці тернопільська, на Тернопіль -чернівецька, потім міняються місцями.
« Last Edit: 14.02.21 , 16:02 by Vovan » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10520


View Profile
« Reply #949 on: 14.02.21 , 20:02 »
Share Reply with quote



Боротьба уз із зайчатиною на ст. Волочиськ:

Якщо не помиляюсь, в 2019 р. на ст. Просяна (Дон.зал.) така ж історія була з касовим апаратом на приміські поїзди. І довго вони могли продавати лише на ПДС, ну місяців 6 точно. А потім таки встановили їм новий апарат.

Колись щось подібне було в приміській касі на ст. Нижньодніпровськ-Вузол десь о 2016 році, здається. Але тоді вони вирізали приміські квитки вручну. Але, там є вже чисто "фіскальні" моменти. Як мені пояснювали, "ручна" продажа дозволена тільки при подальшому внесенні даних квитка в цей приміський термінал. Тобто це вимога ДПІ.
Тобто, можлива робота двох кас, якщо термінал лиише в однієї, або якщо несправність терміналу  досить несуттєва, яку можна швидко усунути. Куди потім вносили мій "ручний" квиток - не знаю. Можливо просто я так попав, що апарат повезли до ДПІ саме в той день.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 [95] 96
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!