Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.10.19 , 00:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Околопригородный флуд

Pages: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 ... 56
Reply | Print
Author Topic: Околопригородный флуд  (Read 130084 times)
opex
Active user

Posts: 11864


View Profile
« Reply #240 on: 20.09.17 , 08:09 »
Share Reply with quote

Базарників взагалі не має бути. Для їх потреб є автомобіль-пиріжок, чи каблучок, яким вони чи посередник везуть на базар. Електричкою вони їдуть, бо шара. Якби була не шара - тей укроп був би золотим і не їздив би 200 км електричкою.
Тому - тільки підвищити ціни разом з оновленням.
Logged
www3
Active user

Posts: 895


View Profile
« Reply #241 on: 20.09.17 , 09:09 »
Share Reply with quote

Інших людей не завезли та у найближчому майбутньому не завезуть. Ще раз, якщо хочемо жити краще треба виходити з реалій, а не з побажань та фантазій. Люди у нас прості, найчастіше аж занадто.
Logged
opex
Active user

Posts: 11864


View Profile
« Reply #242 on: 20.09.17 , 09:09 »
Share Reply with quote

Ну прості то прості. Тоді через рік будуть ходити електрички по 4 вагони, потім два вагони під чмухою. А потім нічого.
Запомнітє етот твіт (с)
Logged
Megapups
Active user

Posts: 12412


View Profile
« Reply #243 on: 20.09.17 , 09:09 »
Share Reply with quote

Вообще, как можно всерьез воспринимать идеи о б/у электричках из Германии? Украина – не Эстония все ж таки, а электричка – не легковое авто. Понимаю, что тут привыкли катать на бляхах, но не в этом случае. Если признавать тот факт, что наши конструктора не в силах что-то сделать нормальное, то нужно заключать контракт с немцами, французами или еще кем на полный жизненный цикл от депо до утилизации.
Logged
www3
Active user

Posts: 895


View Profile
« Reply #244 on: 20.09.17 , 10:09 »
Share Reply with quote

Ну прості то прості. Тоді через рік будуть ходити електрички по 4 вагони, потім два вагони під чмухою. А потім нічого.
Запомнітє етот твіт (с)

Якщо не ремонтувати те що є та не намагатися мінімальними затратами розвивати покроково то або банкрот або справді нічого
Logged
Мандрівник
Active user

Posts: 1413


View Profile
« Reply #245 on: 20.09.17 , 10:09 »
Share Reply with quote

Як на мене, б/в електрички з Німеччини ідеально підійшли б для міської електрички в Києві. Там усі платформи високі. Якщо вони надійдуть туди, можна буде вивільнити ЕПЛки та ЕРки для приміської роботи (відновивши в них санвузли та приміське компонування салону), та позатикати ними дірки у Полтаві, Здолбунові та Фастові. В такому разі можна буде припинити обслуговування дизель-поїздів у Полтаві, передавши їх у Гребінку та запровадити обслуговування маршруту Гребінка-Шевченка гребінківськими ДР1А. На Кременчуг замість засилочного дизеля на лінію через Веселий Поділ має поїхати додатковий електропоїзд, який в такому разі надійде у полтавське депо. РПД Шевченка можна буде закрити, запровадити прямі рейси дизель-поїздів христинівського депо Черкаси-Виска та Черкаси-Помічна у спільному обороті з рейсами Умань-Христинівка-Черкаси. Оскільки у Здолбунові досі експлуатуються кругломорді ЕР9 60-х років випуск, то надходження однієї-двох квадратних ЕРок з київської міської електрички дозволить ними замінити одну-дві кругломордих електрички та списати їх без зменшення обсягів руху, зважаючи на вичерпання граничних строків експлуатації круглих ЕРок.
« Last Edit: 20.09.17 , 10:09 by K-91 » Logged
Megapups
Active user

Posts: 12412


View Profile
« Reply #246 on: 20.09.17 , 12:09 »
Share Reply with quote

Как по мне, городскую электричку нужно вообще разогнать.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2977


View Profile
« Reply #247 on: 20.09.17 , 13:09 »
Share Reply with quote

Ей немало людей пользуется. Для некоторых маршрутов она очень удобна. Да и разгружает немного прочий наземный транспорт.
Logged
Megapups
Active user

Posts: 12412


View Profile
« Reply #248 on: 20.09.17 , 14:09 »
Share Reply with quote

У тому вигляді, якн воно зараз є, це, вибачте, ґвалтування здорового глузду.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11413


View Profile
« Reply #249 on: 20.09.17 , 14:09 »
Share Reply with quote

Как по мне, городскую электричку нужно вообще разогнать.
Я Вам больше скажу, разогнать надо всех кто сейчас занимается общественным транспортом, и набрать новых, на жестких конкурсных условиях, под жестким контролем соблюдения условий, иначе дела не будет.
УЗ - оставить только путевую инфраструктуру, остальное продать частникам, это государство в государстве надо разгонять к чертовой...
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 ... 56
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!