Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.01.18 , 12:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Околопригородный флуд

Pages: 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34]
Reply | Print
Author Topic: Околопригородный флуд  (Read 60246 times)
Entony
Active user

Posts: 1992


View Profile
« Reply #330 on: 04.01.18 , 20:01 »
Share Reply with quote

А тим часом відремонтована електричка на Львівській буде курсувати на Здолбунів. Так як депо Здолбунів обслуговує і ділянку Львів - Тернопіль, то можливо і на Тернопіль він також поїде.

Капітально відремонтований електропоїзд ЕР9т уже курсує на дільниці Львів–Здолбунів.

У переддень нового року в парк моторвагонного рухомого складу регіональної філії «Львівська залізниця» повернувся після капітального ремонту та модернізації електропоїзд ЕР9т №746 у складі 10 вагонів. Оновлений електропоїзд залізничники Львівської магістралі вже задіяли в приміському русі на дільниці Львів–Здолбунів.
Це вже друга «електричка», яку впродовж року для Львівської залізниці капітально відремонтували на ПрАТ «Київський електровагоноремонтний завод». Перший електропоїзд повернувся з капремонту влітку і задіяний у приміському русі на дільниці Львів–Трускавець. А загалом у 2017 році в ПАТ «Укрзалізниця» капітально відремонтовано 13 електропоїздів.
За інформацією служби приміських пасажирських перевезень регіональної філії «Львівська залізниця», капітальний ремонт електропоїзда виконано з проведенням додаткових робіт для можливості залучення цього складу в регіональних поїздах. Тому крім комплексу заходів, передбачених нормативною документацією при виконанні КР-2, на електропоїзді проведено відновлення кузовів вагонів зі заміною пошкоджених елементів, встановлено нові двері салонів, сталеві двері службового тамбура, перехідних майданчиків, зовнішні розсувні двері, салони вагонів обладнано блоками сидінь 3-го класу, модернізовано систему освітлення вагонів із використанням світлодіодних світильників, у туалетних приміщеннях 5 вагонів встановлено обладнання для підвищення рівня комфорту користування санвузлами під час подорожі. Вартість проведення капітального ремонту та модернізації одного електропоїзда становить близько 40 млн гривень, тоді як нова «електричка» коштує вдесятеро більше.
У планах регіональної філії «Львівська залізниця» на 2018 рік – капітальний ремонт та модернізація ще чотирьох електропоїздів. Зважаючи на те, що впродовж кількох попередніх років капремонт не проходив жоден електропоїзд львівської філії, уведення в експлуатацію оновлених поїздів залізничники розглядають як один зі шляхів виходу зі складного становища, пов’язаного з вимушеним курсуванням електропоїздів у чотиривагонному складі. Насамперед це дасть змогу збільшити кількість вагонів у приміському сполученні та сформувати підмінні приміські потяги для можливості відставляти інші електропоїзди на ремонт без зняття вагонів із графіка.

http://railway.lviv.ua/info/press-center/news/article/2018/january/1511/
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.073 seconds with 20 queries.