Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
28.05.18 , 02:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Околопригородный флуд

Pages: 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35
Reply | Print
Author Topic: Околопригородный флуд  (Read 72601 times)
Entony
Active user

Posts: 2200


View Profile
« Reply #330 on: 04.01.18 , 20:01 »
Share Reply with quote

А тим часом відремонтована електричка на Львівській буде курсувати на Здолбунів. Так як депо Здолбунів обслуговує і ділянку Львів - Тернопіль, то можливо і на Тернопіль він також поїде.

Капітально відремонтований електропоїзд ЕР9т уже курсує на дільниці Львів–Здолбунів.

У переддень нового року в парк моторвагонного рухомого складу регіональної філії «Львівська залізниця» повернувся після капітального ремонту та модернізації електропоїзд ЕР9т №746 у складі 10 вагонів. Оновлений електропоїзд залізничники Львівської магістралі вже задіяли в приміському русі на дільниці Львів–Здолбунів.
Це вже друга «електричка», яку впродовж року для Львівської залізниці капітально відремонтували на ПрАТ «Київський електровагоноремонтний завод». Перший електропоїзд повернувся з капремонту влітку і задіяний у приміському русі на дільниці Львів–Трускавець. А загалом у 2017 році в ПАТ «Укрзалізниця» капітально відремонтовано 13 електропоїздів.
За інформацією служби приміських пасажирських перевезень регіональної філії «Львівська залізниця», капітальний ремонт електропоїзда виконано з проведенням додаткових робіт для можливості залучення цього складу в регіональних поїздах. Тому крім комплексу заходів, передбачених нормативною документацією при виконанні КР-2, на електропоїзді проведено відновлення кузовів вагонів зі заміною пошкоджених елементів, встановлено нові двері салонів, сталеві двері службового тамбура, перехідних майданчиків, зовнішні розсувні двері, салони вагонів обладнано блоками сидінь 3-го класу, модернізовано систему освітлення вагонів із використанням світлодіодних світильників, у туалетних приміщеннях 5 вагонів встановлено обладнання для підвищення рівня комфорту користування санвузлами під час подорожі. Вартість проведення капітального ремонту та модернізації одного електропоїзда становить близько 40 млн гривень, тоді як нова «електричка» коштує вдесятеро більше.
У планах регіональної філії «Львівська залізниця» на 2018 рік – капітальний ремонт та модернізація ще чотирьох електропоїздів. Зважаючи на те, що впродовж кількох попередніх років капремонт не проходив жоден електропоїзд львівської філії, уведення в експлуатацію оновлених поїздів залізничники розглядають як один зі шляхів виходу зі складного становища, пов’язаного з вимушеним курсуванням електропоїздів у чотиривагонному складі. Насамперед це дасть змогу збільшити кількість вагонів у приміському сполученні та сформувати підмінні приміські потяги для можливості відставляти інші електропоїзди на ремонт без зняття вагонів із графіка.

http://railway.lviv.ua/info/press-center/news/article/2018/january/1511/
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3851


View Profile
« Reply #331 on: 26.01.18 , 18:01 »
Share Reply with quote

На вихідних їздив до батьків, бачив на ст. Чаплине приміський Чаплине-Авдіївка.
Це була якась "збірна солянка" з ЕД2Т та ЕР2Т. Навіть і не знав, що вони сумісні між собою.
Logged
tera
Active user

Posts: 349


View Profile
« Reply #332 on: 26.01.18 , 21:01 »
Share Reply with quote

Quote
Entony
А тим часом відремонтована електричка на Львівській буде курсувати на Здолбунів. Так як депо Здолбунів обслуговує і ділянку Львів - Тернопіль, то можливо і на Тернопіль він також поїде.

Вже згадувалось ,що їй пошкодили сидіння.Тут фото.

Вандали пошкодили сидіння оновленої електрички в першому ж її рейсі (фото)
05 Січ. 2018
http://gazeta.lviv.ua/2018/01/05/vandali-poshkodili-sidinnya-onovlenoyi-elektrichki-v-pershomu-zh-yiyi-rejsi-foto/
Logged
tim
Active user

Posts: 6967


View Profile
« Reply #333 on: 29.01.18 , 22:01 »
Share Reply with quote

На вихідних їздив до батьків, бачив на ст. Чаплине приміський Чаплине-Авдіївка.
Це була якась "збірна солянка" з ЕД2Т та ЕР2Т. Навіть і не знав, що вони сумісні між собою.
Недавно прокатился на элеке Александров - Поварово-3, там в составе ЭД4-0001 был один вагон ЭР2Р и один ЭР2Т, остальные - родные. Тоже удивился.
Logged
W_777
Active user

Posts: 256


View Profile
« Reply #334 on: 03.02.18 , 10:02 »
Share Reply with quote

А сайт Приднепровской ж/д уже перестал показывать изменения в расписании пригорода?
Раньше на этой странице - https://dp.uz.gov.ua/event/ можно было посмотреть в разрезе каждой даты отмены, изменения маршрутов электричек.
А теперь все даты неактивны. Не верится, что целый месяц никаких ремонтов и изменений нет.
Logged
opex
Active user

Posts: 11478


View Profile
« Reply #335 on: 26.02.18 , 14:02 »
Share Reply with quote

Свежеотквренная 392я в субботу была замечена на обычном зассаном рейсе в Тетерев. Пропал Калабуховский дом, скоро будут подкидыши такими же обрыганами.
Logged
Юра
User

Posts: 64


View Profile
« Reply #336 on: 26.02.18 , 15:02 »
Share Reply with quote

Вона вже не перший раз туди потрапляє, і нічого з нею ще не сталось. Також пару раз вона була у вихідні як 6606.
Logged
www3
Active user

Posts: 423


View Profile
« Reply #337 on: 26.02.18 , 17:02 »
Share Reply with quote

Тільки стала у 8 вагонів замість 10ти :)
Logged
Юра
User

Posts: 64


View Profile
« Reply #338 on: 26.02.18 , 18:02 »
Share Reply with quote

392 вже і в 6 вагонів побувала. А взагалі з усіма пригородними дурдом відбудється, он 6612 останнім часом на хвилин 50 по Бородянці плюсує, і всім пофіг, що люди на роботу спізнюються.
Logged
tera
Active user

Posts: 349


View Profile
« Reply #339 on: 27.02.18 , 00:02 »
Share Reply with quote

Відомо звідки.

Quote
Mangyst12 · Украина Україна
Фото: 259 · Редактор локализации сайта (PL,UA)

Цитата (Андрей Харьковой, 02.08.2017):
> Цитата (Mangyst12, 02.08.2017):
> > На фото предоставлен момент, который очень редко попадается на глаза, поскольку эта ветка полностью обслуживается дизель-поездами
>
> Ну на счёт того, что эта ветка исключительно обслуживается дизель-поездами, то лично могу это опровергнуть, так как ездил здесь в пригородном поезде в виде М62 + ЦМВ. Также неоднократно видел здесь фотки пригородных поездов в таком же виде + этот снимок.

Опровергайте, что хотите, ваше право. А на самом деле такой вид пригородного сообщения как показан на фото предоставлен тем, что сейчас ДПЛ1-005 в ремонте, а через передачу ДПЛ1-004 и постоянное неисправное состояния нового "пришельца" Д1-607/658 (может сейчас уже и бегает, но в Ковель он уже давно не попадал, а в последний раз его утащила М62-1605 в сторону Сарн) в Ковеле не хватает одного дизель-поезда для обслуживания линии на Сарны, раньше на Изов давали что-то неординарное, но сейчас туда поставили 630М-002, который каждый день делает по две ходки на Изов. Относительно фото такого события, то их не так уж и много, поскольку ходит такой состав очень редко, а скоро с ремонта выйдет ДПЛ1-005 и такой вид пригорода на Сарны пропадет (может останется, если будут какие-то изменение с експуатацией 630М-002). А именно это фото заинтересовало публику тем, что на нем показана работа этой 2М62 с пригородным поездом, что раньше в Интернете не было, а была только ее работа с пассажирскими и грузовыми поездами, а как показывают просмотры под жизнью этой 2М62, что публике интересна судьба этой машины на Украине, а именно, в какую новую работу ее запряжут завтра или после завтра.
https://trainpix.org/photo/202018/

Типу: де може бути Песа для Борисполя.

Logged
Tags:
Pages: 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.145 seconds with 21 queries.