Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
12.12.18 , 18:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Околопригородный флуд

Pages: 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42
Reply | Print
Author Topic: Околопригородный флуд  (Read 93456 times)
VSK
Active user

Posts: 169


View Profile
« Reply #370 on: 19.08.18 , 12:08 »
Share Reply with quote

А Ви впевнені, що там саме проблема в тому, що не всі встигають купити квитки через недостатню кількість кас?

180 квитків-це максимальна кількість квитків яку могли продати каси.

От, наприклад, по станції Горяйнове (це в Дніпрі) також працює одна каса при досить великій посадці. Але до неї звертаються одиниці, а 90% йдуть на посадку без квитків навіть тоді, коли до каси немає жодного пасажиру.
І це при тому, що на посадку все одно інакше не пройти, як повз саму касу.
Основна проблема-відсутність контролю. Людям зручніше купити квиток в розїзного касира ніж іти до каси.А якщо іще на лінії катаються нечисті наруку касири то і виходять ситуації що паспотік реальний в рази відрізняється від того що на папері.(в даній ситуації розїзні касири ще не встигли пройти по потягу і тому говорити що там постіно продано 180квитків-нерозумно. Задля справедливості уз потрібно було би показати кількість проданих квитків ще й за минулу пятницю).
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7213


View Profile
« Reply #371 on: 19.08.18 , 12:08 »
Share Reply with quote

Основна проблема-відсутність контролю. Людям зручніше купити квиток в розїзного касира ніж іти до каси.
Зручніше купити квиток у провідника - тут зовсім недоречний вислів. На тій же станції Горяїнове пасажири товпами постійно йдуть на посадку повз саме віконечко каси, де касир зазвичай сумує в повній самотності. Інакше на посадку на цій станці не пройти. Треба називати речі своїми іменами. А саме "пасажир не йде до каси, бо в вагоні поїзда можна:

а) проїхати безкоштовно, якщо їхати недалеко а провідник просто не встигне фізично дійти до пасажира;
б) дати провідникові меншу суму без оформлення квитка;
в) навіть якщо провідник чесний та принциповий то оформити проїзний документ від станції (зупинного пункту) який передував приходу провідника-касира до вагону, що все одно буде дешевше, ніж купити квиток у касі станції.
Logged
VB
Active user

Posts: 3488


View Profile
« Reply #372 on: 19.08.18 , 13:08 »
Share Reply with quote

Мені здається, - просто так там привчили. В інших місцях (не буду писати де, бо почнеться, що хтось там колись їхав за Ющенка, й було не так) треба зробити певні маніпуляції, щоб до каси дійти. Але чомусь більшість йдуть до каси й до потягу входять вже з квитком, хоча в потязі ніхто не бере нічого зверху й вибивають квитки з наступного за станцією опу. А там привчили так ось, й білетний касир сраку не підірве зі стільця, бо однак йому намалюють виконання плану. Кругова порука, але коли білетний касир має з цього виконання плану й упевненість в тому, що його не скоротять і вона зможе свою онучку прилаштувати на своє місце після виходу на пенсію, то десь за день мають нового Лексуса, після збору дані.
Logged
VSK
Active user

Posts: 169


View Profile
« Reply #373 on: 19.08.18 , 14:08 »
Share Reply with quote

Основна проблема-відсутність контролю. Людям зручніше купити квиток в розїзного касира ніж іти до каси.
Зручніше купити квиток у провідника - тут зовсім недоречний вислів. На тій же станції Горяїнове пасажири товпами постійно йдуть на посадку повз саме віконечко каси, де касир зазвичай сумує в повній самотності. Інакше на посадку на цій станці не пройти. Треба називати речі своїми іменами. А саме "пасажир не йде до каси, бо в вагоні поїзда можна:

а) проїхати безкоштовно, якщо їхати недалеко а провідник просто не встигне фізично дійти до пасажира;
б) дати провідникові меншу суму без оформлення квитка;
в) навіть якщо провідник чесний та принциповий то оформити проїзний документ від станції (зупинного пункту) який передував приходу провідника-касира до вагону, що все одно буде дешевше, ніж купити квиток у касі станції.
Залізниця не приймає жодних заходів щоб викорінити ці всі явища.
 Давайте почнемо з того що приміськими поїздами в більшості коростуються люди з не надто високим доходом і вони не проти зекономити.Тим більше якщо розїзний касир сам пропонує цю послугу.І уз з цим нічого не робить а може.і не хоче робити.І як тільки станеться якийсь форсмажор пише сльозливі статті типу як багато їзде зайців і яке все збиткове .
Нинішня Позиція уз-паски мають по своїй ініціативі купляти квиток і якось контролювати це ми не хочемо і не будемо.
Logged
nikooolay
Active user

Posts: 720


View Profile
« Reply #374 on: 19.08.18 , 14:08 »
Share Reply with quote

На большинстве направлений наплыв пригородных пассажиров происходит несколько раз в день, в остальное время гуляет ветер, для таких случаев держать кассиров слишком дорого и это не отменяет необходимости контроля в поездах.
Местами наблюдается явное нежелание УЗ заниматься сбором выручки в пригороде. Например на пригородном вокзале во Львове, отурникечены все платформы, но работающей системы я так и не увидел
- часть электричек отправляется до или после открытия касс (при этом на станции куча персонала, которого никак нельзя занять продажей билетов)
- при выходе турникет открывается даже при отсутствии билета
- при входе рядом с турникетами есть проход, и никто ничего не говорит при проходе через него.
ps Местами возникает вопрос за что платить деньги, если http://railway.lviv.ua/schedule/suburban/ уз не считает необходимым указывать с какого именно вокзала отправляется электричка  
Logged
orest_soltivsky
User

Posts: 16


View Profile
« Reply #375 on: 19.08.18 , 15:08 »
Share Reply with quote

На большинстве направлений наплыв пригородных пассажиров происходит несколько раз в день, в остальное время гуляет ветер, для таких случаев держать кассиров слишком дорого и это не отменяет необходимости контроля в поездах.
Местами наблюдается явное нежелание УЗ заниматься сбором выручки в пригороде. Например на пригородном вокзале во Львове, отурникечены все платформы, но работающей системы я так и не увидел
- часть электричек отправляется до или после открытия касс (при этом на станции куча персонала, которого никак нельзя занять продажей билетов)
- при выходе турникет открывается даже при отсутствии билета
- при входе рядом с турникетами есть проход, и никто ничего не говорит при проходе через него.
ps Местами возникает вопрос за что платить деньги, если http://railway.lviv.ua/schedule/suburban/ уз не считает необходимым указывать с какого именно вокзала отправляется электричка  
Насправді, мінімізувати втрати та добитися майже 100%-кової оплачуваності доволі просто- зобов*язати пасажирів при потребі купівлі всередині електропотяга звертатись до касирів, які б сиділи в 1 вагоні, для розвантаження кас та касирів встановити на станціях на найбільших з.п. квиткомати і все- не треба навіть ніяких тоталітарних турнікетів. P.S. Щоправда, в сусідній Польщі реалізація цієї ідеї часто розбивається об людський фактор- дуже часто роз*їзним касирам зручніше пробивати квитки вже при проході через салон, тому вони просять пройти всередину, на деяких ділянках люди вже привчені до такого і навіть не намагаються підійти заздалегідь. Та й комісію при від*їзді з станцій з касами майже ніколи не вибивають- за моїми здогадками з тієї причини, що їхня зарплата залежить від кількості вибитих квитків в тому числі.
Logged
VB
Active user

Posts: 3488


View Profile
« Reply #376 on: 19.08.18 , 16:08 »
Share Reply with quote

Зарплата ні, а от премія, - так.
Logged
nikooolay
Active user

Posts: 720


View Profile
« Reply #377 on: 19.08.18 , 17:08 »
Share Reply with quote

Насправді, мінімізувати втрати та добитися майже 100%-кової оплачуваності доволі просто- зобов*язати пасажирів при потребі купівлі всередині електропотяга звертатись до касирів, які б сиділи в 1 вагоні, для розвантаження кас та касирів встановити на станціях на найбільших з.п. квиткомати і все- не треба навіть ніяких тоталітарних турнікетів. P.S. Щоправда, в сусідній Польщі реалізація цієї ідеї часто розбивається об людський фактор- дуже часто роз*їзним касирам зручніше пробивати квитки вже при проході через салон, тому вони просять пройти всередину, на деяких ділянках люди вже привчені до такого і навіть не намагаються підійти заздалегідь. Та й комісію при від*їзді з станцій з касами майже ніколи не вибивають- за моїми здогадками з тієї причини, що їхня зарплата залежить від кількості вибитих квитків в тому числі.
Как я понял там зависит от компании, у некоторых есть жесткое правило "без билетов только в первый вагон" или что-то в этом роде.
Logged
orest_soltivsky
User

Posts: 16


View Profile
« Reply #378 on: 19.08.18 , 21:08 »
Share Reply with quote

Насправді, мінімізувати втрати та добитися майже 100%-кової оплачуваності доволі просто- зобов*язати пасажирів при потребі купівлі всередині електропотяга звертатись до касирів, які б сиділи в 1 вагоні, для розвантаження кас та касирів встановити на станціях на найбільших з.п. квиткомати і все- не треба навіть ніяких тоталітарних турнікетів. P.S. Щоправда, в сусідній Польщі реалізація цієї ідеї часто розбивається об людський фактор- дуже часто роз*їзним касирам зручніше пробивати квитки вже при проході через салон, тому вони просять пройти всередину, на деяких ділянках люди вже привчені до такого і навіть не намагаються підійти заздалегідь. Та й комісію при від*їзді з станцій з касами майже ніколи не вибивають- за моїми здогадками з тієї причини, що їхня зарплата залежить від кількості вибитих квитків в тому числі.
Как я понял там зависит от компании, у некоторых есть жесткое правило "без билетов только в первый вагон" или что-то в этом роде.

Те, про що я пишу спостергіалось конкретно на потягах Polregio та так званих Малопольських залізниць.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9324


View Profile
« Reply #379 on: 17.09.18 , 11:09 »
Share Reply with quote

"Укрзализныця" намерена отменить пригородные поезда на направлениях с низкой загруженностью
Quote
По словам и. о. председателя правления компании Евгения Кравцова, этот вопрос обсуждается уже в течение года.

"Укрзализныця" рассматривает вопрос приостановки курсирования ряда пригородных поездов, заполняемость пассажирами которых составляет до 20%.

Вместе этого в УЗ на такие маршруты прелагают запустить автобусы. Об этом изданию delo.ua заявил и. о. председателя правления компании Евгений Кравцов.

"Это вопрос, который мы обсуждаем уже в течение года. У нас есть направления, где загруженность пригородных поездов составляет до 20%. Поезда ходят почти пустые, а мы тратим средства на ремонт, на содержание… Для нас гораздо более экономически приемлемый вариант - приобрести автобусы и запустить их на такие направления", - сообщил Кравцов.

Он отметил, что на сегодняшний день в обсуждении находится около 20 таких направлений.

"Но проблема в том, что везде мы должны получать согласие местных советов. Это проблема, особенно перед выборами… Но это нужно для повышения эффективности, и мы пытаемся это донести местным советам", - резюмировал Кравцов.

Напомним, УЗ неоднократно заявляла об убыточности пассажирского сектора. По данным ж/д ведомства, в пригородном сообщении действующие тарифы на пассажирские перевозки, которые ниже себестоимости в среднем в 7-8 раз. В компании отмечают, что сейчас на покрытие убытков от пассажирских перевозок направляются доходы от грузовых перевозок.

В последнее время в "Укрзализныце" пытаются частично решить вопрос убыточности. Например, в 2017 году в качестве эксперимента ПАО запустило новый формат пригородных перевозок - челночные электрички по маршруту Святошин - Клавдиево.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!