Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.11.18 , 05:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Околопригородный флуд

Pages: 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42
Reply | Print
Author Topic: Околопригородный флуд  (Read 91373 times)
ЛиС
Active user

Posts: 9052


View Profile
« Reply #400 on: 08.11.18 , 11:11 »
Share Reply with quote

Просто такой ПС нужно сконструировать, заказать, это лет на 5 растянется, к тому времени с пригородным ПС вообще жопа будет.
Это и так понятно. Можно тот же БЧшный вариант "Штадлера", например. Фактически - готовое решение под нашу колею и КС, а компоновка салона - то уже дело десятое. КВСЗ неизвестно когда "разродится" чем-нибудь подобным. Понятно, что в таком случае по сути будем "кормить" беларусов, а не собственное производство, ни ИМХО, это наиболее быстрый вариант. Возможно, как вариант, привлечь тот же "Штадлер" на мощностя наших заводов - КВСЗ, ДЭВЗ, ЗЭРЗ и т.д. На ЗЭРЗ, кстати, можно ту же "Шкоду" пригласить - всё таки опыт работы со шкодовским оборудованием у них есть. Вариантов, как говорится, есть из чего выбрать. Вопрос, когда наши чиновники перестанут думать гиперлупами, и спустятся наконец на грешную землю. Ну и до кучи надо думать, каким образом привлекать квалифицированный персонал на ж.д. Пока что только отток, к сожалению.
Logged
VB
Active user

Posts: 3464


View Profile
« Reply #401 on: 08.11.18 , 12:11 »
Share Reply with quote

Це треба один завод тупо швейцярцям передати. З усим лихом. Плюс дати їм податкову пільгу. Вони завалять Україну потягами, було б чим платити за них.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9052


View Profile
« Reply #402 on: 08.11.18 , 12:11 »
Share Reply with quote

Це треба один завод тупо швейцярцям передати. З усим лихом. Плюс дати їм податкову пільгу. Вони завалять Україну потягами, було б чим платити за них.
Теж, як варіант. От тільки за наявності "Штадлєра" в Білорусі чи зацікавить їх такий варіант. Ну і звісно викуповувати те, що побудують варто навіть наперед, а не по принципу "ви будуйте, а ми потім може щось купимо". А компоновок салону можна на одній базі наклепати безліч - для приміського руху, МЕ та РЕ.
Logged
VB
Active user

Posts: 3464


View Profile
« Reply #403 on: 08.11.18 , 13:11 »
Share Reply with quote

Ну це навіть не обговорюється, потрібна чітка програма хоча б на років 3 наперед, яка б щорічно доповнювалась. Кошти повинні бути профінансовані наперед також за графіком. Щодо того, чи погодилися б, - думаю так. Якби білоруське виробництво мало якісь плани щодо України, - наразі їх немає. А навіть якби й були б, - то зараз не ті умови вже, коли вони там щось планували. Це як аналогія з тепловозами та казахами. Є ринок, є жорстка конкуренція. Це не Обрії з Кременчуками.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7162


View Profile
« Reply #404 on: 09.11.18 , 12:11 »
Share Reply with quote

Оновлений придніпровськими залізничниками приміський електропоїзд виходить у свій перший рейс

Десятого листопада Придніпровська залізниця відправляє у перший рейс за маршрутом Дніпро – Генічеськ модернізований власними силами приміський електропоїзд ЕР2Т-7222.

Оновлений приміський склад чотири дні на тиждень курсуватиме до Генічеська, що є однією з найбільших оздоровниць Приазов’я. Щосереди та щочетверга кінцевою станцією електропоїзда буде Мелітополь.

З Дніпра електропоїзд вирушатиме о 07:18, до Мелітополя прибуватиме о 10:49, до Генічеська - о 12:08, зворотно відправлятиметься: з Генічеська - о 12:24, з Мелітополя - о 14:05, прибуватиме до Дніпра о 17:29.

Пасажири, в тому числі й мало мобільні, зможуть оцінити високий рівень комфорту цього приміського потяга, про що під час капремонту та модернізації електропоїзда подбали в Нікопольському моторвагонному депо.

Так, у вагонах ЕР2Т-7222 встановлено зручні напівм’які сидіння зі склопластиковим каркасом, металопластикові вікна з двокамерними склопакетами; світлодіодне освітленням; нову систему оповіщення пасажирів з одночасною візуалізацією інформації на табло, та ін. Салони мають сучасне внутрішнє облицювання з шумо- та теплоізоляційних матеріалів, нові двері (автоматичні, салонні та тамбурні), якісне лінолеумне покриття, комфортні санвузли.

Ініціатива повернутися до модернізації приміських поїздів в умовах спеціалізованих депо, щоб підвищити безпеку руху та рівень сервісу для пасажирів, належить директору регіональної філії «Придніпровська залізниця» Миколі Кужавському. Роботи проведено у рамках галузевої програми системного оновлення рухомого складу для пасажирських перевезень.

Другий приміський електропоїзд на Придніпровській залізниці заплановано оновити до кінця 2018 року.

https://dp.uz.gov.ua/ukr/news/?id=3716
Logged
VB
Active user

Posts: 3464


View Profile
« Reply #405 on: 09.11.18 , 12:11 »
Share Reply with quote

Кто там хотел Баловкой полюбоваться? 21 листопада готовьтесь. 6030 Пятихатки - Днипро пойдет через тудой.
+ 15, 19 листопада №№ 6024, 6030
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2555


View Profile
« Reply #406 on: 09.11.18 , 13:11 »
Share Reply with quote

Оновлений придніпровськими залізничниками приміський електропоїзд виходить у свій перший рейс
Десятого листопада Придніпровська залізниця відправляє у перший рейс за маршрутом Дніпро – Генічеськ модернізований власними силами приміський електропоїзд ЕР2Т-7222.

Неужели доход от пригородного тарифа настолько выше тарифа регионального экспресса, что окупает затраты на провоз этим поездом льготников? В упор не понимаю логику сделать поезд на такое расстояние пригородным.
Logged
www3
Active user

Posts: 557


View Profile
« Reply #407 on: 09.11.18 , 14:11 »
Share Reply with quote

А Вы посмотрите на тарифы Приднепровки нынче :) Там полноценный РЕ получается.
Logged
Жадсон
User

Posts: 93


View Profile
« Reply #408 on: 09.11.18 , 14:11 »
Share Reply with quote

Та и в 800ку количество мест ограничено, а в 6000й скотовозке нет)))
Logged
Александр19
User

Posts: 121


View Profile
« Reply #409 on: 09.11.18 , 14:11 »
Share Reply with quote

Оновлений придніпровськими залізничниками приміський електропоїзд виходить у свій перший рейс
Десятого листопада Придніпровська залізниця відправляє у перший рейс за маршрутом Дніпро – Генічеськ модернізований власними силами приміський електропоїзд ЕР2Т-7222.

Неужели доход от пригородного тарифа настолько выше тарифа регионального экспресса, что окупает затраты на провоз этим поездом льготников? В упор не понимаю логику сделать поезд на такое расстояние пригородным.

Судя по сайту Приднепровской ЖД расстояние Днепр-Главній - Геническ 341 км. Это электричка едет с маршрутной скоростью 70,5 км/ч(4 часа 50 минут). Как ночной экспресс
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.141 seconds with 21 queries.