Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.11.19 , 16:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Околопригородный флуд

Pages: 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 ... 58
Reply | Print
Author Topic: Околопригородный флуд  (Read 134926 times)
Utopist
Active user

Posts: 3000


View Profile
« Reply #410 on: 09.11.18 , 15:11 »
Share Reply with quote

Так пусть она будет по тарифу РЭ без льгот и с указанием места в билете. И чтобы билеты были электронные. А то отремонтированный поезд используют как 6000 скотовозку, хоть и шустрым графиком.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8515


View Profile
« Reply #411 on: 09.11.18 , 18:11 »
Share Reply with quote

Чтобы он был РЭ его нужно ускорить,  так как норматив он не выполняет. Максимальное время в пути - 4 часа 54 минуты для РЭ.

Плюс прочитайте додаток до Правил.
Там есть конкретные требования для 1 и 2 класса РЭ. Он явно не пройдёт по ним. Только 3 класс. А 3 класс будет явно меньше 128 грн от Днепра до Геническа. Я только за,  чтобы он был РЭ, но служба НРП Придн на это не пойдёт, к сожалению.
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 894


View Profile
« Reply #412 on: 03.03.19 , 09:03 »
Share Reply with quote

ПРОПОЗИЦІЇ ПАТ «КРЮКІВСЬКИЙ ВАГОНОБУДІВНИЙ ЗАВОД», ЩОДО ОНОВЛЕННЯ ПРИМІСЬКОГО РУХОМОГО СКЛАДУ ДЛЯ АТ “УКРЗАЛІЗНИЦЯ” ТА РЕГІОНІВ УКРАЇНИ.   https://drive.google.com/file/d/1S173tt5sgdL25UPeiwEsd3mbWuZe_S3m/view
Logged
OlegVasiljev
User

Posts: 142


View Profile
« Reply #413 on: 04.03.19 , 14:03 »
Share Reply with quote

Кто может подсказать, что это за поезд - №  874 Коростень-Возлякове ? В ходу только по пятницам в один конец. Обратного рейса нет.
Logged
Жадсон
Active user

Posts: 243


View Profile
« Reply #414 on: 04.03.19 , 14:03 »
Share Reply with quote

Обратно он загонкой идет без паксов
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8515


View Profile
« Reply #415 on: 15.05.19 , 12:05 »
Share Reply with quote

Новые тарифы от Приднепровки. Совершенству нет предела.
Правда пока только по Запорожской дирекции. По Днепропетровской и Криворожской пока действуют старые.
https://dp.uz.gov.ua/ukr/tarifu_pp
Logged
www3
Active user

Posts: 937


View Profile
« Reply #416 on: 15.05.19 , 15:05 »
Share Reply with quote

Мда... А как с покупкой билетов? Зайцы и 5ка в руки массовые сейчас в Днепре и Запорожье?
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4974


View Profile
« Reply #417 on: 15.05.19 , 16:05 »
Share Reply with quote

Мда... А как с покупкой билетов? Зайцы и 5ка в руки массовые сейчас в Днепре и Запорожье?
Ну на довгих маршрутах все більш-менш офіційно по квитках.  А от ближче до обласного центру починається цирк. 
Logged
Utopist
Active user

Posts: 3000


View Profile
« Reply #418 on: 17.05.19 , 23:05 »
Share Reply with quote

В Киеве уже привыкли 2 км в троллейбусе за 8 грн ездить. А там все равно можно 39 км за 15 грн проехать - ничего заоблачного. Но до 20 км тариф не совсем адекватный...
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8515


View Profile
« Reply #419 on: 29.05.19 , 11:05 »
Share Reply with quote

На території Одеської та Вінницької областей діятимуть нові тарифи у приміському сполученні
З 1 червня 2019 року підвищується вартість проїзду пасажирів у поїздах приміського сполучення по території Одеської об’єднаної дирекції залізничних перевезень на дільницях: Одеса – Вапнярка, Одеса – Балта, Одеса – Білгород-Дністровський, Одеса – Березівка, Подільськ – Любашівка, Рені – Етулія та ін.
Тарифи збільшено по відношенню до існуючих у середньому на 15,2%. Після підвищення тарифів, повна вартість квитка у приміському сполученні на території залізничних перевезень встановлена від 11 грн. на перших 5 км до 50 грн.на 320 км.
Проїзд для дітей віком від 6 до 14 років, як і раніше, становитиме 75% від вартості проїзду повного квитка для дорослого пасажира. Студенти традиційно користуватимуться 50% пільгою згідно з чинним законодавством.
Вартість проїзду пасажирів у приміському сполученні за новими тарифами погоджена з облдержадміністраціями Одеської та Вінницької областей і визначається залежно від відстані, згідно з Правилами перевезень пасажирів.
Основною причиною перегляду тарифів стало систематичне зростання цін на енергоносії, подорожчання матеріалів. Високий рівень збитковості приміських перевезень не дозволяє залізничникам у повному обсязі виконувати оновлення рухомого складу, підвищувати комфортність та якість обслуговування пасажирів. Також на збитковість приміського сполучення впливає складна ситуація з компенсацією залізничному транспорту від місцевих органів влади за проїзд пільгових категорій громадян.
Нагадуємо, 16 категорій пільговиків згідно з Законом користуються правом безоплатного проїзду. Основними пільговиками залишаються пенсіонери, особи із інвалідністю, сироти, учасники бойових дій, студенти та ін.
Так, за 4 місяці 2019 року у приміському сполученні в межах філії перевезено 945,6 тис. пасажирів на суму 17 млн. 118,7 тис. грн., а компенсовано 5 млн. 784,6 тис. грн., тобто лише 33,8%. Вартість проїзду у приміському сполученні залишається символічною і, як мінімум, утричі нижчою за автотранспорт.
Якщо врахувати недоотримані суми компенсації за пільгові категорії, залізниця продовжує працювати у збиток. Кожна витрачена гривня покривається доходом лише на 9,7 копійки. Проте, незважаючи на значні витрати та серйозні збитки, філією «Одеська залізниця» не скасовано жодного приміського поїзда.

http://odz.gov.ua/news.php?p=1633
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 ... 58
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!