Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.09.20 , 14:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Околопригородный флуд

Pages: 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 [62] 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 ... 84
Reply | Print
Author Topic: Околопригородный флуд  (Read 192708 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9681


View Profile
« Reply #610 on: 12.01.20 , 16:01 »
Share Reply with quote

В Груників ще один ДРин здох. Стоїмо вже біля години в Дублянах.
Опалення хоч працює?
Logged
VSK
Active user

Posts: 1048


View Profile
« Reply #611 on: 12.01.20 , 18:01 »
Share Reply with quote

В Груників ще один ДРин здох. Стоїмо вже біля години в Дублянах.
Опалення хоч працює?
В мому вагоні було.
Logged
kemol
User

Posts: 8


View Profile
« Reply #612 on: 12.01.20 , 19:01 »
Share Reply with quote

А це фейк, чи реально в Прибалтиці ЕРку на сайті офіційно продають? І ціна я б сказав, дешева, - 7млн грн, проти 40 млн на Кеврз. (так, на Кеврз 10ти вагонка, але все таки)


В минулому році латвійській оператор приміських перевезень підписали договір на оновлення рухомого складу з чеським виробником, там здається кредитне фінансування від евроструктур. Тому у 20-2022 р вони будуть розпродавати старі ЕРки, якщо не вийде з розпродажем, то спишуть на брухт. Але там нормальні поїзди, після КРів 10 річної давнини, такі на УЗ ще років 20 ходили би. Як донести до керівництва УЗ ідею викупити ці поїзди?
« Last Edit: 12.01.20 , 20:01 by jbond989 » Logged
kemol
User

Posts: 8


View Profile
« Reply #613 on: 12.01.20 , 19:01 »
Share Reply with quote

І так, по даним trainpix на Львівській зараз мертвим грузом стоять 3 ЕПЛки 
І тут питання до форумчан наближених до львівської залізниці. Наскільки там глобальні проблеми? Чи можна обійтися деповським ремонтом чи потрібен капітальний?
Одна на ремонті - 012
А ще дві 002 і 008 стоять давно, і без заводу вже не поїдуть.
Logged
VSK
Active user

Posts: 1048


View Profile
« Reply #614 on: 12.01.20 , 20:01 »
Share Reply with quote

kemol, дякую за інфу. ЕПЛки можуть відновити на Кеврз?
Logged
Юра
User

Posts: 120


View Profile
« Reply #615 on: 12.01.20 , 22:01 »
Share Reply with quote

Кава в фейсбуці виклав новину про загоряння др 1а під Сумами. На фото видно як палає кабіна.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4901


View Profile
« Reply #616 on: 12.01.20 , 23:01 »
Share Reply with quote

Вже потерли.
Logged
kemol
User

Posts: 8


View Profile
« Reply #617 on: 12.01.20 , 23:01 »
Share Reply with quote

kemol, дякую за інфу. ЕПЛки можуть відновити на Кеврз?
Напевно зможуть, питання скільки то коштуватиме.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4901


View Profile
« Reply #618 on: 12.01.20 , 23:01 »
Share Reply with quote

Вказано, що тільки кабіна підгоріла.
Не дуже зрозуміло, як можна було гасити пожежу 50 хвилин.
Quote
На Сумщине спасатели ликвидировали пожар в поезде

12 января, в 15:45 в Службу спасения Сумщины по номеру «101» поступило сообщение, что на железнодорожной станции «Боромля», которая находится в с. Новгородское Тростянецкого района, возник пожар в кабине дизель-поезда сообщением «Сумы - Мерчик».



Немедленно на место происшествия были направлены пожарно-спасательные подразделения, в том числе пожарный поезд ст. «Смородино».

По предварительным данным возгорание обнаружили в момент проведения посадки и высадки пассажиров. По словам свидетелей происшествия, персонал поезда провел эвакуацию людей, приступил к тушению пожара с помощью имеющихся огнетушителей. Горящий вагон отсоединили, а сам поезд с четырьмя пассажирским вагонами, отбуксировали на станцию «Смородино».

Преодолев расстояние в 10 км, к месту происшествия прибыла местная пожарная команда из с. Боромля, а из районного центра (расстояние до 25 км) прибыл дежурный караул 24-й Государственной пожарно-спасательной части. В 16:08 пожар удалось локализовать, в 16: 58 - ликвидировать.

Повреждены кабина дизель-поезда на площади до 5 кв. м.

Предварительная причина - короткое замыкание электропроводки тепловоза.

Погибшие и травмированные отсутствуют.

Задержки в движении не было.

От Управления Государственной службы Украины по чрезвычайным ситуациям на место пожара выезжала мобильно-оперативная группа, сообщает Управление Государственной службы Украины по чрезвычайным ситуациям в Сумской области.

http://www.dancor.sumy.ua/news/newsline/300697
Logged
tera
Active user

Posts: 958


View Profile
« Reply #619 on: 19.01.20 , 15:01 »
Share Reply with quote

Так читаючи один ресурс.
Quote
На завершення хочу зауважити, що нині є проблема оптимального залізничного сполучення між Тернополем та Івано-Франківськом. Ще у 1980-х роках ці обласні центри сполучали два приміські поїзди – Івано-Франківськ-Потутори і Бережани-Потутори-Тернопіль, які долали цю відстань за 5 годин.

Нині ж пасажирський поїзд з Івано-Франківська до Тернополя через Чернівці іде цілу ніч, що не надто зручно пасажирам. Тому серед пасажирів побутує думка, що пасажирські поїзди з Тернополя Івано-Франківська через Ходорів – це найкоротше залізничне сполучення між Тернополем та Карпатами. Щоправда, для його запровадження необхідно капітально відремонтувати цю залізничну лінію.

Вот оно Михалыч как.(с) Стає зрозуміло чому тепер Т-Х до Потутор ,сакральне місце.

Тут питання,І-Ф -Т в такому випадку дійсно 5 год було?І що то за потяг І-Ф Терно ,що йде цілу ніч?Це через Львів?
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 [62] 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 ... 84
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!