Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.02.20 , 06:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Околопригородный флуд

Pages: 1 ... 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 [67] 68
Reply | Print
Author Topic: Околопригородный флуд  (Read 151564 times)
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5206


View Profile
« Reply #660 on: 13.02.20 , 16:02 »
Share Reply with quote

Колись було спочатку до Павлограду, потім до Богуславського. Денний рейс до 2014 року навіть був до Брагинівки (Петропавловки).
Потім їх помножили на нуль. А ті два рейса що були - вони завжди ходили до Орлівщини.
Так, я теж пам'ятаю, що в 2000-х роках були електрички до Богуславського (ч/з Новомосковськ, Орлівщину, Павлоград).
Десь близько 7.30 та 16.20 з Дніпра, а назад з Богуславського щось в районі 12-ї та 21-ї відповідно.
Також слід зазначити, що тим шляхом ходив щоденний пасажирський поїзд №639/640 Дніпропетровськ - Яснувата (здається, відправлення було о 14.38 з Дніпра). Він ставав ледве не біля кожного стовпа і там було 5 загальних вагонів та лише по 1 купейному та плацкарту. Коротше, люди його юзали як приміський (особливо, коли він з Дніпра йшов) :) Бо з Ясинуватої він їхав до Дніпра вночі (хоча може й вночі трамвайність була).
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8896


View Profile
« Reply #661 on: 13.02.20 , 20:02 »
Share Reply with quote

Так, був такий. Він ще до Донецька заходив. Я в далекому 2006 році їхав ним з першого в житті відрядження з Дружківки до Дніпропетровська. Тоді він з відправлявся з Ясинуватої о 0.05 та прибував до Дніпра щось о 8.20.
Тоді там був доглянутий штаб - оріховий Амендорф з кондиціонуванням з адекватними провідниками та начальником.
А так да, на ньому їхало багато народу саме до станцій від Павлограду до Красноармійська. Доречі, в останні роки там наче була схема 3О+1П+1К. І якщо серед тижня він з Дніпра їхав напівпорожній, то в п'ятницю там студентів була тьма. В мене сусід по кімнаті їздив додому на ньому до пл. 73 км. Так от він квиток на п' ятницю в загальний вагон він їздив на вокзал купувати в понеділок - вівторок, бо, казав, що колись поїхав у середу, та взяв щось передостаннє місце в загальний вагон під #80. А його односелець приїхав за квитком через годину-півтори, але вже були тільки купейні  місця.
Якщо не встигав купити заздалегідь квиток - їхав у суботу ранковим приміським Дніпропетровськ - Брагинівка (це подовжений) ранковий Дніпропетровськ - Богуславський, що їздив до Брагинівки по вихідних.
А ось ті поїзди Дніпро - Орловщина, що лишилися зараз - були й 20 років тому мали також маршрут Дніпро - Орлівщина. Й розклад був приблизно такий самий, за винятком того, що вечірній з Орлівщини на Дніпропетровськ вирушав зразу по прибуттю, десь о 19 з хвилинами, а нинішнім графіком тоді йшов саме Богуславський - Дніпропетровськ. А також, що під ранковий 6151 Орлівщина - Дніпропетровськ склад відправлявся з Дніпра о 23.09 та йшов з усіма зупинками. Та й непогано користувався попитом, бо ним користувалися робітники того ж Інерпайпу після другої зміни, коли ще Інтерпайп не мав таку кількість службових автобусів.
Також була она пара Дніпропетровськ - Новомосковськ. З Дніпра о 20.31, з Новомосковська щось о 21.55. Усі були щоденні.
Logged
Алекс75
Active user

Posts: 1923


View Profile
« Reply #662 on: 14.02.20 , 10:02 »
Share Reply with quote


Також слід зазначити, що тим шляхом ходив щоденний пасажирський поїзд №639/640 Дніпропетровськ - Яснувата (здається, відправлення було о 14.38 з Дніпра). Він ставав ледве не біля кожного стовпа і там було 5 загальних вагонів та лише по 1 купейному та плацкарту. Коротше, люди його юзали як приміський (особливо, коли він з Дніпра йшов) :) Бо з Ясинуватої він їхав до Дніпра вночі (хоча може й вночі трамвайність була).

Да, уникальный поезд. Я им ездил из Днепра в Ростов в 2004 (7 часов до Донецка 14:41-21:42, как раз была удобная пересадка на Донецк-Ростов 22:26-7:20). По-моему, единственный ПДС, имевший тарифную остановку на пл. Подгородняя. Ещё раньше он ходил по маршруту Кривой Рог - Ясиноватая. Потом его перевели в пригородные и обрезали по разъезду №5. А уже потом отменили совсем.
Logged
VB
Active user

Posts: 4204


View Profile
« Reply #663 on: 14.02.20 , 11:02 »
Share Reply with quote

Введений у 1960-1961 як № 81/82 Дніпро - Ясинувата прямуванням через Донецьк. У 1964, - 273/274.  Наприкінці 70-х став 673/674 та був подовжений до Кривого Рогу, змінив номер у 1984-му на 639/640. У 1992 році скорочений до Дніпра. Скасований у 2007 році. Призначений ЕПК 821/822 складом ЕР-2Т 7230 6 разів/тиждень. У 2008 році склад ЕПК було передано на рейс Дніпро - Кривий Ріг, призначений приміський е/п 6821/6822 Дніпро - рзд №5 тією ж періодичністю. У 2010 році заміна е/п на склад з 4 ЦМО щоденно. Скасований у 2012 році, призначений е/п 6318/6151 Дніпро - Слов'янка по п'ятницям та неділям (в інші дні до Орлівщини) з іншим часом відправлення з Дніпра. У 2014 6151/6156. У 2017 подовжений до рзд. № 5.
Logged
sean
Active user

Posts: 4344


View Profile
« Reply #664 on: 14.02.20 , 12:02 »
Share Reply with quote

Введений у 1960-1961 як № 81/82 Дніпро - Ясинувата прямуванням через Донецьк.
Я правильно розумію, що він по обвідній минував Ясинувату, їхав на Донецьк, а тоді повертався на Ясинувату?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8896


View Profile
« Reply #665 on: 14.02.20 , 12:02 »
Share Reply with quote

Введений у 1960-1961 як № 81/82 Дніпро - Ясинувата прямуванням через Донецьк.
Я правильно розумію, що він по обвідній минував Ясинувату, їхав на Донецьк, а тоді повертався на Ясинувату?

Там рівнобічний залізничний трикутник з вершинами у Авдіївці, Донецьку та Ясинуватій. Довжина кожної сторони - 14 км. Усі поїзди з Красноармійська їхали з Авдіївки до Ясинуватої, без заїзду в Донецьк. Інші поїзди з Красноармійська до Донецьку - без заїзду до Ясинуватої. І це один з двох поїздів, який поїзджав по двох сторонах цього трикутника з заїздом до Донецька.
Інший поїзд, що заїзджав до Донецька - це 363/364 Умань - Ясинувата.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8896


View Profile
« Reply #666 on: 14.02.20 , 12:02 »
Share Reply with quote

Призначений ЕПК 821/822 складом ЕР-2Т 7230 6 разів/тиждень. У 2008 році склад ЕПК було передано на рейс Дніпро - Кривий Ріг, призначений приміський е/п 6821/6822 Дніпро - рзд №5 тією ж періодичністю. У 2010 році заміна е/п на склад з 4 ЦМО щоденно.
Так, але 6821/6822 був призначений не зразу після відміни 821/822, а десь через рік після відміни.
Доречі 821/822 проїздив лише кілька місяців.
А 6821/6822 вже на початку 2009 року був складом з 4ЦМВ під ЧС2.
Logged
sean
Active user

Posts: 4344


View Profile
« Reply #667 on: 14.02.20 , 12:02 »
Share Reply with quote

Там рівнобічний залізничний трикутник з вершинами у Авдіївці, Донецьку та Ясинуватій. Довжина кожної сторони - 14 км. Усі поїзди з Красноармійська їхали з Авдіївки до Ясинуватої, без заїзду в Донецьк. Інші поїзди з Красноармійська до Донецьку - без заїзду до Ясинуватої.
І з Красноармійська на Донецьк із заїздом до Ясинуватої, вірно? Принаймні, на моїй пам'яті такий Львів-Маріуполь 2006-го року.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8896


View Profile
« Reply #668 on: 14.02.20 , 13:02 »
Share Reply with quote

Ні. Заїзду до Ясинуватої не було в жодного з поїздів. Дійсно, якийсь час був заїзд лише в 69/70 Маріуполь - Львів. Всі інші їхали з Донецьку напряму через Авдіївку до Красноармійська.
Logged
VB
Active user

Posts: 4204


View Profile
« Reply #669 on: 14.02.20 , 13:02 »
Share Reply with quote

Призначений ЕПК 821/822 складом ЕР-2Т 7230 6 разів/тиждень. У 2008 році склад ЕПК було передано на рейс Дніпро - Кривий Ріг, призначений приміський е/п 6821/6822 Дніпро - рзд №5 тією ж періодичністю. У 2010 році заміна е/п на склад з 4 ЦМО щоденно.
Так, але 6821/6822 був призначений не зразу після відміни 821/822, а десь через рік після відміни.
Доречі 821/822 проїздив лише кілька місяців.
А 6821/6822 вже на початку 2009 року був складом з 4ЦМВ під ЧС2.
це все я навів згідно службових розкладів.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 [67] 68
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!