Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.11.20 , 18:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      ЖД инфраструктура: Ремонт, обновления, ускорения (не скоростного движения)

Pages: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17
Reply | Print
Author Topic: ЖД инфраструктура: Ремонт, обновления, ускорения (не скоростного движения)  (Read 48171 times)
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5218


View Profile
« Reply #140 on: 07.11.20 , 22:11 »
Share Reply with quote

Так и тут имелся подъездной путь ведущий на рудник.
Места ведь вполне хватает, а так теперь два полносоставных поезда принять не выйдет.
Места то хватит, но чего-то больше 10 после Чопа не заводили.
« Last Edit: 07.11.20 , 22:11 by sergius » Logged
www3
Active user

Posts: 1499


View Profile
« Reply #141 on: 07.11.20 , 22:11 »
Share Reply with quote

В старом ТРА только тупики, без рудника. А вот на Солотвино -2 ответвление осталось, только дальше путепровода уже все разобрали.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5218


View Profile
« Reply #142 on: 07.11.20 , 22:11 »
Share Reply with quote

Шахты работали до 2010 года. А соль перестали добывать в середине 2000-хх.
И там рельсы еще физически существуют. Вот буквально вчера видел. И на картах отображаются
Logged
www3
Active user

Posts: 1499


View Profile
« Reply #143 on: 07.11.20 , 22:11 »
Share Reply with quote

От Солотвино -1 или -2?
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5218


View Profile
« Reply #144 on: 07.11.20 , 23:11 »
Share Reply with quote

Первое
Logged
www3
Active user

Posts: 1499


View Profile
« Reply #145 on: 07.11.20 , 23:11 »
Share Reply with quote

Интересно, в ТРА это колеи станции...А от Солотвино-2 именно подъезной путь
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5218


View Profile
« Reply #146 on: 07.11.20 , 23:11 »
Share Reply with quote

Может и станции, были. По умолчанию воспринял как подъездные, то ведь другое предприятие.

А про отгрузку вспомнил, ибо бывал в этих местах в 2000-2001 годах во время прохождения спелеотерапии. В одной из рядом расположенных возле КПП шахт также шла добыча.
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 1000


View Profile
« Reply #147 on: 08.11.20 , 07:11 »
Share Reply with quote

Старі ТРА станцій Солотвино:



Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5627


View Profile
« Reply #148 on: 08.11.20 , 09:11 »
Share Reply with quote

Шахты работали до 2010 года. А соль перестали добывать в середине 2000-хх
Ее запасы исчерпаны или просто отрасль не вынесла евроинтеграционной постиндустриализации?

Для западного региона вообще типичны танцы на граблях валовой добычи, как было с нефтью --- в определенный момент нынешняя территория Львовской и ИФ областей была третьим по темпам разведки нефтеносным регионом мира, чему свидетельством бывшее здание галицийского общества нефтепромышленников и углеводородной биржи во Львове, но в начале 1910-х уровень добычи резко обвалился и не восстановился более.
« Last Edit: 08.11.20 , 09:11 by Emblaze » Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5218


View Profile
« Reply #149 on: 08.11.20 , 11:11 »
Share Reply with quote

Детально не вникал.
Вот что гласит Вики

Quote
Максимум видобутку солі припав на 1970-ті рр. Річний видобуток 1970 р. — 451 000 т. (10 % продукції УРСР; 1960 р. — 326 000 т). Зараз він є значно нижчим. 2006 року Державне підприємство «Солотвинський солерудник» (державний концерн «Укрсільпром») видобувало 9 тисяч тон солі на місяць, а для забезпечення рентабельності підприємства необхідно видобувати 20-25 тисяч тон.

Запаси солі — 3,5 млрд тонн.

Головна продукція: сіль кухонна у пакунках, сіль йодована, сіль-лизунець, сіль у брикетах.



Quote

Аварійна ситуація в Солотвині

22 грудня 2010 року на території шахтних виробіток ДП «Солотвинський солерудник» внаслідок активізації карстових явищ стався провал 3000 м³ ґрунту.

Наприкінці 2010 року президент В.Янукович доручив уряду вирішити питання подальшої діяльності ДП «Солотвинський солерудник», передбачивши збереження Української і Закарпатської обласної алергологічних лікарень, зокрема можливість використання гірських виробіток для лікування хворих на бронхіальну астму.

У січні 2011 року в Солотвині стався новий провал на території шахти № 8, який зруйнував електропідстанцію та компресорну станцію ДП «Солотвинський солерудник». У зону небезпеки потрапили житлові будинки, системи життєзабезпечення населення та об'єкти інфраструктури.

30 березня 2011 р. КМ України виділив Закарпатській обласній державній адміністрації 149,556 млн грн. на ліквідацію наслідків надзвичайної ситуації і недопущення виникнення техногенної катастрофи на території Солотвина. Фінансування передбачає винесення за межі зони карстових провалів системи каналізації, водо- та електропостачання селища, відселення мешканців 72 житлових будинків, будівництво школи, дитсадка та житлового масиву (8 багатоквартирних і 17 приватних будинків) на новому місці — в смт Теребля (приблизно за 50 км від Солотвина). Але більшість мешканців Солотвина, яких збираються переселити, виступають проти таких намірів і не розуміють, чому все заплановане не можна побудувати на околиці їхнього містечка.[4]

16 квітня 2015 року стався ще один обвал ґрунту біля Солотвинського водоканалу, що на вул. Воз'єднання. Розміри — 60×50 м., глибина — бл. 45 м, загальний обсяг провалля — близько 100 кубічних метрів. Дану подію пов'язують із роботою солерудника. Новоутворене карстове провалля з гострими краями, свідчить про продовження просідання ґрунту.

« Last Edit: 08.11.20 , 11:11 by sergius » Logged
Tags: ukraine 
Pages: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!