Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.09.21 , 00:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      ЖД инфраструктура: Ремонт, обновления, ускорения (не скоростного движения)

Pages: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22
Reply | Print
Author Topic: ЖД инфраструктура: Ремонт, обновления, ускорения (не скоростного движения)  (Read 68890 times)
tera
Active user

Posts: 1340


View Profile
« Reply #180 on: 13.03.21 , 16:03 »
Share Reply with quote

За пів року було знято обмеження швидкості руху поїздів майже на 3 тис. км колії
11.03.2021
За осінь 2020 року та перші місяці поточного року на 2900 км залізничної колії було скасовано обмеження швидкості руху поїздів. Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Володимир Жмак на пресконференції на тему: «Укрзалізниця в цифрах: від 2018 року до сьогодення. Нагальні питання». За словами очільника Укрзалізниці, станом на 2020 рік 37% головних колій експлуатувалося з протермінованими ремонтами:

«Щорічна потреба — ремонтувати не менше 2 тис. км колії. Через те що у попередні роки з моменту створення АТ «Укрзалізниця», з 2015 року, колійне господарство постійно недофінансовувалося, маємо постійні проблеми зі шпалами, кріпленнями, рейками. У результаті на багатьох ділянках діяли обмеження швидкості руху поїздів», — заявив Жмак.
https://www.railinsider.com.ua/za-piv-roku-bulo-znyato-obmezhennya-shvydkosti-ruhu-poyizdiv-majzhe-na-3-tys-km-koliyi/
Logged
bond
Active user

Posts: 1815


View Profile
« Reply #181 on: 14.03.21 , 11:03 »
Share Reply with quote

Ага, результати їх роботи чудово помітні на нових розкладах Чорноморця та ІС Одеса - Київ з 28 .03. Брехуни кляті.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6415


View Profile
« Reply #182 on: 14.03.21 , 12:03 »
Share Reply with quote

Вони ділянку Шева - Миронівка добре підлагодили. Недавно проїзджали там конем з MVM.
« Last Edit: 14.03.21 , 13:03 by sergius » Logged
bond
Active user

Posts: 1815


View Profile
« Reply #183 on: 14.03.21 , 17:03 »
Share Reply with quote

Але ж Шевченко - Миронівка це не 2000 км - де ж вони тоді лагодили, що такий завантажений напрямок, як Жмеринка - Одеса з нового графіка так сповільнюють?
Logged
Олег_ЭТ
Active user

Posts: 673


View Profile
« Reply #184 on: 15.03.21 , 19:03 »
Share Reply with quote

Вони ділянку Шева - Миронівка добре підлагодили. Недавно проїзджали там конем з MVM.
Я вас умоляю. Гора предупреждений - тошнишь 60-80 км/ч
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6415


View Profile
« Reply #185 on: 15.03.21 , 22:03 »
Share Reply with quote

Два или три раза ехали неспешно (50-60).
Шева старт +4, Цветково - 2. До Владимировки 100 км/ч, после - 120.
До Таганчи так и шли с опережением (-3 или -4), а вот перед Мироновкой долго плелись 20 км/ч, из-за чего плюсанули. Коллега посчитал, что из-за впереди едущего грузача.
Участок Мироновка - Киев преодолен за 58 минут.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6415


View Profile
« Reply #186 on: 15.03.21 , 23:03 »
Share Reply with quote

Але ж Шевченко - Миронівка це не 2000 км - де ж вони тоді лагодили, що такий завантажений напрямок, як Жмеринка - Одеса з нового графіка так сповільнюють?
Значить це є загальна цифра по обслуговуванню. Як то "ми за рік відремонтували 250 вагонів". Та ніхто не уточнює, що це з урахуванням поточного обслуговування у депо чи КР-1,2.

Могли би піти ще далі, написати скільки км колій перевірили дефектоскопом )).

« Last Edit: 15.03.21 , 23:03 by sergius » Logged
bond
Active user

Posts: 1815


View Profile
« Reply #187 on: 16.03.21 , 12:03 »
Share Reply with quote

Не здивуюсь, якщо 2900км. колії рахували по кожній рейці - тобто насправді 1450 км. шляху. У нас у Вінниці колись будували трамвайну перемичку біля ринку Урожай з Вишеньки на Електромережу, то журналюги написали про прокладені 400 метрів нових колій, а виявилось що це довжина 4 рейок (по дві в кожному напрямку).
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6415


View Profile
« Reply #188 on: 01.04.21 , 19:04 »
Share Reply with quote

З фінансового плану УЗ на 2020 рік

Капітальні інвестиції
...
...

Передбачено 5 345,6 млн грн на освоєння капітальних інвестицій для реконструкції та будівництва об’єктів...

Казки про білого бичка, опубліковані першого квітня.

З фінансового плану УЗ на 2021 рік.

Капітальні інвестиції

На 2021 рік передбачено 6406,9 млн грн на реконструкцію та будівництво об’єктів, у тому числі на:

- реконструкцію 316 км колії – 2823,1 млн грн,

- реконструкцію 305 од. стрілочних переводів – 373,9 млн грн,

- реконструкцію дільниці залізничного транспорту Долинська – Миколаїв з підвищенням пропускної спроможності напрямку Знам’янка – Долинська – Миколаїв та зовнішнє електропостачання стаціонарних тягових підстанцій 150/27,5/10 кВ «Новополтавка», «Миколаїв-тягова» Миколаївська область на суму 505,5 млн грн (за рахунок коштів МФО – 500 млн грн), проєкт розроблено та затверджено розпорядженнями КМУ від 31.01.2018 № 47-р та від 21.11.2018 № 884-р,

- реконструкцію споруд залізниці з електрифікацією дільниці Ковель – Ізов – Держкордон регіональної філії «Львівська залізниця» у Волинській області (I черга) - 680,4 млн грн, ТЕО схвалено розпорядженням КМУ від 24.10.2018 № 722-р та затверджена 1-ша черга проєкту рішенням правління АТ «Укрзалізниця» від 10.09.2020,

- будівництво (реконструкція, технічне переоснащення) системи диспетчерської централізації – 330,0 млн грн,

- будівництво (реконструкція, технічне переоснащення) цифрового технологічного радіозв'язку стандарту DMR – 171,3 млн грн,

- будівництво (технічне переоснащення) пристроїв ЕЦ-3 станції Козятин – 184,1 млн грн,

- реалізацію Інвестиційної програми Товариства - 244,5 млн грн,

- проєктування та виконання робіт з відновлення залізничної колії європейського зразка шириною 1435 мм від станції Чоп до станції Ужгород з доведенням до перону залізничного вокзалу Ужгород (за рахунок бюджетних коштів) – 4,2 млн грн.
....................
....................
....................
Обсяги придбання рухомого складу та робіт по модернізації залізничної інфраструктури для розвитку пасажирських перевезень за рахунок бюджетних коштів будуть визначені після прийняття постанови Кабінету Міністрів України про порядок використання бюджетних коштів та прийняття паспортів бюджетних програм.


Джерело: Пояснювальна записка до фінансового плану УЗ на 2021 рік

« Last Edit: 01.04.21 , 20:04 by sergius » Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6415


View Profile
« Reply #189 on: 04.05.21 , 11:05 »
Share Reply with quote

В прошлый четверг имел возможность проехаться вечерним корейцем из Днепра. Что-то скорости снова сильно подупали.

Дніпро – Київ, 29.04.21

17:16 (+24) – 17:22 (+20) Дніпро
17:51 (+23) – 17:52 (+23) Кам'янське
18:07 (+35) Верхньодніпровськ
18:17 (+33) Верхівцеве
18:45 (+29) – 18:46 (+29) Пятихатки-Пас
18:50 (+28) – 18:51 (+26) П'ятихатки-Стик
19:25 (+26) – 19:26 (+26) Олександрія
19:55.5 (+23.5) – 19:57 (+24) Знам'янка
20:07 (+23) Чорноліська
20:36 (+27.5) Фундукліївка
21:01 (+28) – 21:02 (+28) Шева
21:22 (+22) Цвіткове
21:49 (+24) Корсунь
22:17 (+27) Миронівка
23:16 (+24) Київ-Пас

Наиболее шустро ехалось по фрагментам Верхнеднепровск - Пятихатки до 120-135 и Шева-Цветково, в основном 120. Ну и по юго-западной филии нагоняли.
Logged
Tags: ukraine 
Pages: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!