Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.09.21 , 00:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      ЖД инфраструктура: Ремонт, обновления, ускорения (не скоростного движения)

Pages: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22
Reply | Print
Author Topic: ЖД инфраструктура: Ремонт, обновления, ускорения (не скоростного движения)  (Read 68891 times)
Vovan
Active user

Posts: 708


View Profile
« Reply #190 on: 05.05.21 , 10:05 »
Share Reply with quote

В прошлый четверг имел возможность проехаться вечерним корейцем из Днепра. Что-то скорости снова сильно подупали.

Дніпро – Київ, 29.04.21

17:16 (+24) – 17:22 (+20) Дніпро
17:51 (+23) – 17:52 (+23) Кам'янське
18:07 (+35) Верхньодніпровськ
18:17 (+33) Верхівцеве
18:45 (+29) – 18:46 (+29) Пятихатки-Пас
18:50 (+28) – 18:51 (+26) П'ятихатки-Стик
19:25 (+26) – 19:26 (+26) Олександрія
19:55.5 (+23.5) – 19:57 (+24) Знам'янка
20:07 (+23) Чорноліська
20:36 (+27.5) Фундукліївка
21:01 (+28) – 21:02 (+28) Шева
21:22 (+22) Цвіткове
21:49 (+24) Корсунь
22:17 (+27) Миронівка
23:16 (+24) Київ-Пас

Наиболее шустро ехалось по фрагментам Верхнеднепровск - Пятихатки до 120-135 и Шева-Цветково, в основном 120. Ну и по юго-западной филии нагоняли.
Це може бути пов'язане з цим : https://www.facebook.com/1747159288/posts/10208828705672088/?app=fbl . Бо якщо ви пишете, що по Дніпру було +24, то тут варіанти два, або з самого початку з Запоріжжя відправився з запізненням, або привіз по шляху до Дніпра 24 хвилини запізнення
« Last Edit: 05.05.21 , 10:05 by Vovan » Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6415


View Profile
« Reply #191 on: 05.05.21 , 10:05 »
Share Reply with quote

Ці запізнення/поломки сталися через 4 дні після моєї поїздки.

У наведеній новині вражає інше, кількість поломок ЧС4/8 за один день. Вже ж і капіталити почали пачками.
Logged
tera
Active user

Posts: 1340


View Profile
« Reply #192 on: 19.05.21 , 18:05 »
Share Reply with quote

Най тут буде.
Quote
Депутати Івано-Франківської міської ради ухвалили звернення щодо відновлення залізничної колії від Підвисокого до Галича протяжністю 29 км.
Як передає Укрінформ, про це повідомив Івано-Франківський міський голова Руслан Марцінків на своїй сторінці у Фейсбуці.

«Тож сьогодні на сесії Івано-Франківської міської ради ухвалили звернення щодо відновлення залізничної колії від Підвисокого до Галича. Загалом – 29 км», – повідомив Марцінків.

За його інформацією, це скоротить час приїду з Києва до Івано-Франківська на 2 години.

«Це допоможе відразу з’єднати дві артерії Тернопіль – Ходорів та Ходорів – Івано-Франківськ. Також, це допоможе скерувати пасажирські поїзди з півдня і сходу України та з Києва, що оптимізує час у дорозі», – йдеться у зверненні франківських депутатів.
На їх переконання, такий крок – виправданий і малозатратний для збільшення пасажиропотоку та розвитку туристичного потенціалу Івано-Франківської області.

Марцінків нагадав, що в Україні вже будували такі залізниці і навів приклад колії з Києва до Борисполя. Депутати сподіваються на оперативне та позитивне вирішення цього питання, яке, стверджує міський голова Франківська, вже опрацьоване з Міністерством фінансів.

Як зазначив Марцінків кореспонденту Укрінформу, це звернення депутати міської ради направили до уряду та Укрзалізниці.
https://www.ukrinform.ua/rubric-tourism/3248027-frankivski-deputati-prosat-urad-ta-uz-vidnoviti-koliu-vid-pidvisokogo-do-galica-dla-rozvitku-turizmu.html
Logged
Костянтин Бабакалов (Kbk)
Active user

Posts: 249


View Profile
« Reply #193 on: 19.05.21 , 18:05 »
Share Reply with quote

Меморандум вже підписали? УЗ зараз тільки цим і займається останні роки)
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 1121


View Profile
« Reply #194 on: 20.05.21 , 08:05 »
Share Reply with quote

Дайош більше Меморандумів Красивих!
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6415


View Profile
« Reply #195 on: 20.06.21 , 01:06 »
Share Reply with quote

Сегодня, на форуме урбанистов, наткнулсяна на тезис:

Quote
Краткий дайджест по Kyiv City Express:

•   Есть высокая вероятность того, что Васильков-2 запустят ко Дню Независимости. Первым поедет ДПКр-3 (вероятно -002) и ДР1А-161, старт электрификации намечен на начало 2022. Остановочный пункт будет здесь - Google Maps
………………………………..
https://www.skyscrapercity.com/threads/%D0%97%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B7%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8F-railways.325447/post-173901469

Как в последствии выяснилось, информация не ОБС, а взята из заседания совета в Василькове прошедшего 16.06.21
https://fb.watch/6e83wGRgjs/

Более того, оказывается, представители УЗ приезжали в Васильков на мотрисе 610м! https://fb.watch/6e8bkfWUN_/
С «космической» скоростью движется! )). И высадка в бурьян – просто нечто )).

И так, ключевые тезисы

2:00 Два рази вранці, і два ввечері.
2:45 Чи можна збільшити кількість рейсів? – Так, але треба другий потяг, один новий коштує 200 млн.
3:45 Якщо це буде дизель-потяг, то матимемо 180 місць. Якщо буде проведено електрифікацію, то зможемо пускати 10-12 вагонні склади електропотягів. Це 1000 місць.
5:20 Ми розраховуємо на час руху 40 хвилин.
5:30 По кінцевій буде дві колії з острівною платформою.
6:30 Варіант 1. Платформа по вулиці Соборна [демонстрація макету на екрані] Від платформи до заправки БРСМ буде 8 метрів, по нормам техбезпеки це небезпечно, необхідно буде змістити платформу на 50 метрів вглиб (..). Довжина платформи 180-200 метрів. Також буде зміщена стрілка на 60 метрів вперед.
7:20 Варіант 2. Платформа по вулиці Набережна. Але є нюанси, вона далі від центру. До найближчої зупинки необхідно пройти 450 метрів, в той час у варіанті 1 всього 225 метрів.
8:15 Сінагогу ми залишаємо.
*********
Далі ідуть роздуми про те, що тієї заправки біля переїзду взагалі не має бути.

Фото на захід і схід від переїзду на споруди БРСМ та ОККО, відповідно. Для порівняння.





********

12:45 Скажіть будь-ласка, дизельний тягач буде такий, на якому ви приїхали? -Випуск 2020, ДПКр і 2. Є ще випуску 2004 року, у вас буде 2020. Довжина одного вагону 25 метрів, загальна посадка 170 місць.
13:45. Щоб почати, ми запускаємо дизель-потяг, і одночасно робимо електрифікацію. Колія в нас буде вже відремонтована. Ми не будемо припиняти рух. Електрифікацію ми можемо робити вдень, коли є вікна, і вночі. Якщо відкриємось, то ми не будемо закривати рух.
14:20 У нас є ще багато проблемних місць. Зокрема, несанкціонованих переходів [село Здорівка].
« Last Edit: 20.06.21 , 01:06 by sergius » Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6415


View Profile
« Reply #196 on: 20.06.21 , 03:06 »
Share Reply with quote

Лично я, к идее использовать ДПКр3 в качестве пригорода на Васильков, отношусь скорее негативно. Это все-равно что взять хундай, и поставить на маршрут до Фастова вместо ЭРки. Больше смысла подкинуть еще один крюк с классами во Львов, а оттуда притащить ДПКр2, который впоследствии можно будет внедрить на рейсы до Борисполя при увеличении потока. Либо же пригнать 630м. И кстати, Перец заявлял, что польские поделки станут восстанавливать в том числе под проект Сити Экспресс. Так что все эти наметки еще очень предварительны.

*********************************************************

Сегодня, пользуясь случаем свободностью дня, было решено проехаться вдоль линии между двумя Васильковами (станциями). До модернизации. Задел нижеприведенные локации


Первое фото на восток (Васильков-2), второе – запад (Васильков-1)

Первая часть.


1.Переезд по улице Железнодорожная. Официальный, с сигнализацией. На вид, вполне живая линии. Только накат мизерный.


2. Тропа между улицами Кирова и Леси Украинки. В прошлом году тут вырубили кустарники. В этом, ничего не выросло.


3. Снято с путепровода, на ходу. Останавливаться нельзя, а топать 200-300 метров по зарослям не хотелось, да и дождь начинался.


Вторая часть.


4. О.п. Черкес. Поселок Здоровка, переезд по улице Ватутина, без сигнализации. Возможно его на сессии называли несанкционированным. Для сравнения, ниже приведены аналогичные фото с Бел. сайта за 2013 год. Т.е. пути переложили на железобетонные уже после этого года.





5. Грунтовой «несанкционированный» переезд близ улицы Ватутина.


6. Официальный переезд по улице Набережная.


7. Официальный переезд по магистральной улице Соборная, с сигнализацией. Тут же находится станция Васильков-2.

« Last Edit: 20.06.21 , 03:06 by sergius » Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6415


View Profile
« Reply #197 on: 21.06.21 , 14:06 »
Share Reply with quote

Пресс-релиз.
По поводу скорости – вырвано из контекста. При расстоянии 46 км, средняя будет 75 км/ч.
По поводу колеи – прибрехали, большая часть была заменена.
Quote
За 37 хвилин із Василькова до Києва: незабаром запустять дизельний потяг

16 червня 2021 року – знакова подія для жителів Василькова. Цього дня депутатський корпус Васильківської міськради підтримав проєкт запровадження залізничного сполучення Васильків – Київ.

Планується, що дизельний потяг курсуватиме два рази вранці та двічі у вечірній час, щоб люди могли безперешкодно діставатись столиці для роботи чи навчання та ввечері повертатись додому. Одночасно буде проводитись електрифікація колії, щоб у подальшому курсував електропоїзд.

Швидкість дизельного потяга складатиме 55-57 км/год. Вартість квитка – 25 грн. Поїзд відправлятиметься від залізничної станції Васильків-2 (платформа розміщуватиметься між коліями біля залізничного переїзду по вулиці Соборна) та прибуватиме до станції Київ – Пасажирський.

Надалі буде вирішуватись питання перенесення чи закриття автозаправної станції «БРСМ», що розташована неподалік станції Васильків-2, адже вона була збудована з порушенням вимог законодавства, зокрема відстань від АЗС до залізничного переїзду має бути не менш ніж 100 м.

Орієнтовно до І кварталу 2022 року потяг складатиметься з 3-х вагонів, які оснащені 180 місцями для сидіння. Але коли буде проведена електрифікація, потяг збільшиться до 10-12 вагонів, тобто вміщатиме до 1000 пасажирів.

Артем Валерійович Миронович, директор філії «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця», разом із міським головою Наталією Олександрівною Баласинович 16 червня випробували новий експрес, проїхавшись на ньому із Калинівки до Василькова.

У своєму виступі перед депутатами Васильківської міськради Артем Миронович зазначив: «Питання електрифікації станції «Васильків-2» обговорюється тривалий час. Для нас дуже важливо, щоб було прийняте рішення урядом щодо виділення коштів уперше за роки незалежності України на електрифікацію саме цієї дільниці у наступні рік-два».

За його словами, спеціалісти Укрзалізниці обдумують шляхи втілення даного проєкту електрифікації у життя, адже такого сучасного інфраструктурного об’єкта ще не було. Його вартість сягає 300 млн грн. Така чимала сума виправдана, адже потрібно замінити 11 км колії. Її заміна зумовлена банальною старістю: колія була збудована майже 100 років тому, у 1929 році. Вартість заміни 1 км колії коливається від 9 до 11 млн грн. Таким чином, лише на залізничний шлях потрібно витратити понад 100 млн грн.

«Щоб безпечно перевозити пасажирів, ми маємо збудувати сучасну платформу, проєкт якої мають розробити протягом тижня, а на будівництво платформи у нас всього два місяці, якщо розпочати вже зараз», – додав Артем Валерійович.

Міський голова Наталія Баласинович підкреслила: «Сьогодні у нас є шанс. Як міський голова, я вважаю, що цей шанс ми не можемо втратити, адже він дуже необхідний нашій громаді. Якщо ми запустимо перший потяг вже до 30-річчя Незалежності України, до 24 серпня цього року, наша громада нам буде дуже вдячна».

Своєю чергою присутні депутати ставили актуальні питання щодо будівництва у майбутньому парковки для автотранспорту біля станції Васильків-2, удосконалення пішохідних переходів, а також зауважили, що залізничне сполучення Васильків – Київ значно розвантажить місто від заторів, дозволить жителям як Василькова, так і навколишніх сіл швидко діставатись столиці. Депутати нагадали про колишній вантажний та пасажиропотік станції «Васильків-2», розвинену промисловість завдяки залізничному сполученню, тож цей проєкт буде поштовхом для відродження тисячолітнього міста.

Тепер залишилося дочекатися запуску 24 серпня 2021 року потяга Васильків – Київ.

PulsV
« Last Edit: 21.06.21 , 14:06 by sergius » Logged
pr47
User

Posts: 130


View Profile
« Reply #198 on: 21.06.21 , 16:06 »
Share Reply with quote

Є сумніви, що втигнуть побудувати посадкову платформу, особливо знаючи "наші" темпи. До речі, там ще Святошин реконструюють - ніхто не знає, що там буде? Просто перекладуть стару платформу і поставлять турнікети, чи може якийсь прикольний павільйончик зроблять?
Logged
VSK
Active user

Posts: 1098


View Profile
« Reply #199 on: 21.06.21 , 16:06 »
Share Reply with quote

Час в дорозі та маршрутна швидкість дійсно вражає. Гугл карти показують час в дорозі автомобілем 35 - 40хв до Київ пасу, це без заторів.
Я так розумію, їхати буде взагалі без зупинок.
 
Logged
Tags: ukraine 
Pages: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!