Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.11.19 , 08:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      ЖД инфраструктура: Ремонт, обновления, ускорения (не скоростного движения)

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Reply | Print
Author Topic: ЖД инфраструктура: Ремонт, обновления, ускорения (не скоростного движения)  (Read 34441 times)
Владимир Д
Active user

Posts: 11700


View Profile
« Reply #20 on: 09.07.14 , 16:07 »
Share Reply with quote

Там нет локомотивов на 140 :)))
Logged
taras1986
User

Posts: 128


View Profile
« Reply #21 on: 09.07.14 , 16:07 »
Share Reply with quote

Софа долає за 04:50... Цікаво на скільки можна сильно не інвестуючи скоротити час. Якщо в 4 години вкластися, то може бути цікаво ))
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2643


View Profile
« Reply #22 on: 09.07.14 , 16:07 »
Share Reply with quote

Кому лок в 21ом веке? Можно поставит моторвагонный дизель из Кюка (140) или изза границы купить (160).
Интересует работа УЗ по ремонту пути.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22740


View Profile
« Reply #23 on: 09.07.14 , 16:07 »
Share Reply with quote

Quote
Софа долає за 04:50...
але її веде М62, котрий швидше ніж 100 км/г їздити не уміє.

Quote
Цікаво на скільки можна сильно не інвестуючи скоротити час. Якщо в 4 години вкластися, то може бути цікаво ))
років здається зо 7 тому - пробували пускати 620М за маршрутом Львів - Чернівці, час у дорозі був 4:50, але з довгою (20 хв) техстоянкою (під схрещування) в один бік в Коломиї, а в інший бік у ІФ.
Тому зовсім без інвестицій, однак з більш адекватним рухомим складом, у випадку адекватно складеного графіка - 4:32 (за умови 2 проміжних зупинок -і у Коломиї і у ІФ, а не одніє, як у Болгарії-Експрес) вважайте, що маємо прямо зараз.
Logged
Владимир Д
Active user

Posts: 11700


View Profile
« Reply #24 on: 09.07.14 , 18:07 »
Share Reply with quote

Так какой смысл там повышать скорости до 140? Разве что если передать на Льв.ж.д.несколько Южных тапков.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4964


View Profile
« Reply #25 on: 09.07.14 , 20:07 »
Share Reply with quote

Розшифрую. Під кодовим повідомленням "Тарас, ага" малась на увазі позитивна відповідь Тарасу щодо курсування ДПКр-1.

Модернізована в Ковелі машка наче здатна їздити більше ніж 100 км/год, але не буду наполягати, зараз це не важливо.

В одному з графіків Песу зі Львова до Чернівівць проклали з часом в дорозі 03:59, але вона так і не вийшла на маршрут. ДПКр-1 я особисто очікую з часом в дорозі 3-3,5 години зі Львова до Чернівівць. Тому що Гендиректор дуже любить рідні краї. З історії Раховоза 2.0 народ не зробив позитивних висновків :) А тим не менше залишилось менше місяця для обкатки прекрасних краєвидів прямим поїздом та ще й у світлий час доби!

В появі 269К я бачу нарешті нормальний відсипний до Львова.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8511


View Profile
« Reply #26 on: 09.07.14 , 21:07 »
Share Reply with quote

Гляди и на Рахов такой супердизель запустят взамен 605/606.
Кстати участок Ворохта - Рахов ремонтируют не только сейчас, но и в прошлом году тоже велись работы. Прошлым летом/осенью и дизель-поезда и 605/606 довольно часто ездили только до Ворохты.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22740


View Profile
« Reply #27 on: 09.07.14 , 21:07 »
Share Reply with quote

Модернізована в Ковелі машка наче здатна їздити більше ніж 100 км/год, але не буду наполягати, зараз це не важливо.
це Ваші фантазії. 59/60 справді одержує саме такий тепловоз, але зовсім з інших причин, а максимальна швидкість у ковельского модернізанта лишається 100 км/г.
Локомотиви у яких виробником закладено потенціал для покращення максимальної швидкості за умови модернізації - існують, однак машки до таких нажаль не належать (наприклад навідміну від наприклад від ТЕП70)
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22740


View Profile
« Reply #28 on: 09.07.14 , 23:07 »
Share Reply with quote

Состояние пути - это ерунда. Это лечится проведением среднего (капитального) ремонта пути. Ахиллесова пята этой линии - план (кривые малого радиуса). Э
это Вы точно знаете, или предполагаете?

Кривых конечно больше чем хотелось-бы, но далеко не по всему маршруту, а сугубо между Гнидавой и Радеховом и по крайней мере на глаз они и близко не приближаются к тому, что скажем имеется на юг от Тернополя.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8511


View Profile
« Reply #29 on: 09.07.14 , 23:07 »
Share Reply with quote

Я паспорт линии не видел - он находится лишь в местной дистанции пути и службе П Львовской ж.д. Но судя по топографической карте именно в районе Радехова таких кривых там не одна и не две. Но опять таки это кривые ну уж очень малого радиуса. Остальные кривые не настолько крутые, но все равно потянут на ограничние.
Завтра попытаюсь найти инструкцию и посчитать минимальный радиус кривой для скорости, скажем 120 км/ч.
Logged
Tags: ukraine 
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!