Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
08.12.19 , 14:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      ЖД инфраструктура: Ремонт, обновления, ускорения (не скоростного движения)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12
Reply | Print
Author Topic: ЖД инфраструктура: Ремонт, обновления, ускорения (не скоростного движения)  (Read 34931 times)
Alexeich-07
Active user

Posts: 569


View Profile
« Reply #100 on: 29.10.18 , 11:10 »
Share Reply with quote

Той ремонт трохи дивний. Наче і ремонтують, але з кожним роком потяги тільки довше їдуть. Хоча, на скільки пам'ятаю, у першій половині 2010-хх все було нормально.


Может замедление идет из-за того, что локомотивы все старше становятся? Хюндаи тоже уже не первой свежести
Logged
sergius
Active user

Posts: 3914


View Profile
« Reply #101 on: 29.10.18 , 11:10 »
Share Reply with quote

В данном случае имелся в виду участок Шевченко - Мироновка. Поезда местами подолгу двигаются 40-60 км/ч.
Хюндаи тоже уже не первой свежести
Ху 6 лет. Коням 3-4 года.
Logged
Олег_ЭТ
Active user

Posts: 580


View Profile
« Reply #102 on: 29.10.18 , 14:10 »
Share Reply with quote

40, 60 - как раз движутся по предупреждениям
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8566


View Profile
« Reply #103 on: 29.10.18 , 18:10 »
Share Reply with quote

Ну или 40 или 60 обкатка после модернизации.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3914


View Profile
« Reply #104 on: 23.12.18 , 15:12 »
Share Reply with quote

Фінансові плани (капінвестицій) по інфраструктурі за 2018 та 2019 роки.

За 2018 рік
**********
Капітальні інвестиції

Заплановано 4879,5 млн. грн. капітальних інвестицій на реконструкцію та будівництво об’єктів, у тому числі на:

- продовження будівництва Бескидського тунелю на суму 328 млн. грн., в тому числі за рахунок коштів МФО – 165 млн. грн.;

- реконструкцію 300 км колії на суму 1908 млн. грн., 190 комплектів стрілочних переводів на суму 269,8 млн. грн.;

- реконструкцію дільниці залізничного транспорту Долинська-Миколаїв з підвищенням пропускної спроможності напрямку Знам’янка-Долинська-Миколаїв на суму – 320 млн. грн., в тому числі за рахунок коштів МФО – 300 млн. грн.;

- реконструкцію інфраструктури залізничного транспорту з електрифікацією дільниці Потоки-Золотнишине на суму 170,6 млн. грн.;

- реконструкцію об’єктів інфраструктури залізничного транспорту на дільниці Пологи-Комиш-Зоря з відновленням роз’їзду на 327 км та улаштуванням додаткової приймально - відправлювальної колії на станції Комиш-Зоря регіональної філії «Придніпровська залізниця» на суму 49,3 млн. грн (у тому числі розробка проектно-кошторисної документації);

- технічне переоснащення лінії зв’язку на дільниці Запоріжжя-Комиш Зоря на суму 69,6 млн. грн.;

- будівництво стаціонарної тягової підстанції Ковель на суму 75,1 млн. грн.;

- будівництво (реконструкція) приєднань електроустановок на суму 89 млн. грн. за рахунок коштів інвесторів;

- реконструкцію контактної та електричних мереж, мостів, пасажирських платформ, виробничих будівель та споруд, депо і дистанцій та  інших об’єктів.

На придбання механізмів та обладнання заплановано направити суму 400 млн. грн. На придбання спецодягу, спецвзуття, постільної білизни та інших необоротних матеріальних активів заплановано 400 млн. грн.; нематеріальних активів – 200 млн. грн.

**********

Джерело: Пояснювальна записка до фінансового плану УЗ на 2018 рік


За 2019 рік
**********
Капітальні інвестиції

Заплановано 6303,8 млн. грн. капітальних інвестицій на реконструкцію та будівництво об’єктів, у тому числі на:

- реконструкцію залізничної дільниці від станції Вільча до станції Янів у зоні відчуження Іванківського району Київської області на суму 890 млн. грн. за рахунок бюджетного фінансування;

- реконструкцію 260 км колії на суму 2065 млн. грн., 110 компл. стрілочних переводів на суму 185 млн. грн.;

- реконструкцію дільниці залізничного транспорту Долинська - Миколаїв з підвищенням пропускної спроможності напрямку Знам’янка - Долинська-Миколаїв на суму – 1650 млн. грн. за рахунок коштів МФО;

- реконструкцію споруд залізниці з електрифікацією дільниці Ковель - Ізов-Держкордон регіональної філії «Львівська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» у Волинській області на суму 300 млн. грн.;

- будівництво (реконструкція) приєднань електроустановок на суму 60 млн. грн. за рахунок коштів інвесторів;

- реконструкцію контактної та електричних мереж, мостів, пасажирських платформ, виробничих будівель та споруд, депо і дистанцій та інших об’єктів.
 
На придбання механізмів та обладнання заплановано направити суму 806,2 млн. грн. На придбання спецодягу, спецвзуття, постільної білизни та інших необоротних матеріальних активів заплановано 379,3 млн. грн.; нематеріальних активів – 198,8 млн. грн.

**********

Джерело: Пояснювальна записка до фінансового плану УЗ на 2019 рік



Logged
Andersen
Active user

Posts: 2656


View Profile
« Reply #105 on: 23.12.18 , 17:12 »
Share Reply with quote

Kraine malo
Logged
sergius
Active user

Posts: 3914


View Profile
« Reply #106 on: 23.12.18 , 20:12 »
Share Reply with quote

Kraine malo
A skol'ko nado?

Тут малеха понажимал по клавишам.
Выходит, что
За 2019 рік
**********
.........
- реконструкцію дільниці залізничного транспорту Долинська - Миколаїв з підвищенням пропускної спроможності напрямку Знам’янка - Долинська-Миколаїв на суму – 1650 млн. грн. за рахунок коштів МФО;
как раз хватит на 28 первых т.н. пусковых комплексов: достройку второго пути + платформы с гаражами и прочее. Если ничего не изменилось, то путь должен позволять двигаться 140 км/ч.
« Last Edit: 23.12.18 , 20:12 by sergius » Logged
Andersen
Active user

Posts: 2656


View Profile
« Reply #107 on: 24.12.18 , 11:12 »
Share Reply with quote

On Долинська - Миколаїв:
It is great that the institutional lenders is financing this project. Other projects might follow.
We have to determine what the lender has accepted: soft conditions (we lend you money, you do what you want with them) or hard conditions (we lend you money for specific items: upgrade to 1X0 km/h for passenger, to 1X0 for freight, switches for the same speed, follow and control mechanisms etc. etc.).
Our new NGO Center for Railway initiatives should look into this and ensure that high speeds and high standards are ensured.
When the whole world is building railways for at least 250 km/h (pax)/ 120 km/h (freight) then 140 km/h doesn't make ANY sense at all.
The Долинська - Миколаїв line should be designed for 200 km/h. It is rather easy - it is a strait line anyway.
Yes, you can't have no crossings and you need to look at the signal systems at those speeds, but UZ needs to look at those issues anyway going forward.

We are happy for Mykolajiv and the grain export, this is of huge importance.
In the meantime there are other parts of Ukraine that are needy of investment, at least "yamochie remonty." The single track Lviv - Ivano-Frankivsk - Nadvirna line for instance. It needs to become an all-out 120 km/h line, including Lviv - Skikhiv, including switches, stations, crossings, "hvory zemlepolotno" etc. allowing for an time en route of 1:20 for express trains on the 141 km distance to Ivano-Frankivsk and around 2 hours Lviv - Yaremche. The next logical step would be an electrification of the line. Merry Christmas!
« Last Edit: 24.12.18 , 11:12 by Andersen » Logged
Volodymyr
Active user

Posts: 189


View Profile
« Reply #108 on: 24.12.18 , 12:12 »
Share Reply with quote

Andersen, you are a bit too optimistic. Please remember:
1) There is no any 200km/h railway in Ukraine ► no standards, documentation, trains, etc. It would be quite expensive to make the first 200km/h line. I believe there is a reason to upgrade to 200km/h first line with more pax traffic (Kyiv-Poltava for example)
2) Mykolaiiv has a lot of freight trains ► too expensive to maintain 200km/h line
3) The line quality is not the only limitation. To accelerate pax traffic to 200, one need also to accelerate all regional trains of that line to at least 120. ► Massive investment in rail stock, maintaining infrastructure, and people able to work with them
4) Upgrade Dolynska-Mykolaiiv to 200 when Kherson, Sumy, IF, Chernivtsi, Cherkasy, Kropyvnytskii are not electrified will rise some social questions
Logged
Utopist
Active user

Posts: 3015


View Profile
« Reply #109 on: 24.12.18 , 12:12 »
Share Reply with quote

В Кропивницком электрификация есть. А вот остальное - да... Еще есть Житомир, где электрификация только с одной стороны и нет транзитных поездов из-за проблемы заменить лок для маршрута типа Фастов - Житомир - Бердичев/Новоград.
Logged
Tags: ukraine 
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!